eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Zakup i dostawa wraz z montażem doposażenia dla Filii Żłobka Miejskiego "Reksio" na potrzeby projektu pn. "Aktywni rodzice - szczęśliwe dzieci 2" - 5 części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-13

Ogłoszenie nr 500028185-N-2017 z dnia 13-09-2017 r.

Gmina Miasto Częstochowa: Zakup i dostawa wraz z montażem doposażenia dla Filii Żłobka Miejskiego "Reksio" na potrzeby projektu pn. "Aktywni rodzice - szczęśliwe dzieci 2" - 5 części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Aktywni rodzice - szczęśliwe dzieci 2" jest współfiansnowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy, Działanie 8.1. Wspieranie rozwoju warunków do godzenia życia zawodowego i prywatnego, Podziałanie 8.1.3. Zapewnienie dostępu do usług opiekuńczych nad dziećmi do 3 lat.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555417-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Częstochowa, Krajowy numer identyfikacyjny 151399002, ul. ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48343707100, e-mail przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl, faks +48343707170.
Adres strony internetowej (url): www.czestochowa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa wraz z montażem doposażenia dla Filii Żłobka Miejskiego "Reksio" na potrzeby projektu pn. "Aktywni rodzice - szczęśliwe dzieci 2" - 5 części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FER.042.14.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem doposażenia dla Filii Żłobka Miejskiego "Reksio" na potrzeby projektu pn. "Aktywni rodzice - szczęśliwe dzieci 2" - 5 części. Część 1. Zakup i dostawa wyposażenia sal dla Filii Żłobka Miejskiego "Reksio" na potrzeby projektu. Część 2. Zakup i dostawa wraz z montażem mebli stanowiących wyposażenie sal w Filii Żłobka Miejskiego "Reksio" na potrzeby projektu. Część 3. Zakup i dostawa wyposażenia sypialni dla Filii Żłobka Miejskiego "Reksio" na potrzeby projektu. Część 4. Zakup i dostawa wraz z montażem rolet stanowiących wyposażenie sal Filii Żłobka Miejskiego "Reksio" na potrzeby projektu. Część 5. Zakup i dostawa wyposażenia sanitarno-higienicznego dla Filii Żłobka Miejskiego "Reksio" na potrzeby projektu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39162100-6, 39531000-3, 37524100-8, 39516110-6, 38622000-1, 39530000-6, 37414100-4, 39512100-5, 39512000-4, 39516120-9, 39136000-4, 34928480-6, 34928472-7, 30195000-2, 39143310-2, 39113000-7, 39143116-2, 39141300-5, 39515400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia sal dla Filii Żłobka Miejskiego "Reksio" na potrzeby projektu "Aktywni rodzice - szczęśliwe dzieci 2"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części 1 unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1) Ustawy prawo zamówień publicznych ponieważ nie została złożona żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2. Zakup i dostawa wraz z montażem mebli stanowiących wyposażenie sal w Filii Żłobka Miejskiego "Reksio" na potrzeby projektu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części 2 unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1)Ustawy prawo zamówień publicznych ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3. Zakup i dostawa wyposażenia sypialni dla Filii Żłobka Miejskiego "Reksio" na potrzeby projektu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części 3 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7)ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w zakresie części 3, poz. 5 doposażenie żłobka - łóżeczko omyłkowo uwzględnił doposażenie, które zostało ujęte w dokumentacji projektowej jako część wyposażenia w ramach realizowanej obecnie umowy na wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych w Filii Żłobka Miejskiego "Reksio".

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zakup i dostawa wraz z montażem rolet stanowiących wyposażenie sal Filii Żłobka Miejskiego "Reksio" na potrzeby projektu.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W zakresie części 4 postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia sanitarno-higienicznego dla Filii Żłobka Miejskiego "Reksio" na potrzeby projektu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3039.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: W&A Adam Wasilewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Powstańców Wielkopolskich 45/7
Kod pocztowy: 63-800
Miejscowość: Gostyń
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4951.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2467.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6495.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.