eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklaniec › Budowa kompleksu chłodniczego na terenie Gospodarstwa Szkółkarskiego Jędrysek-położonego w Kaletach (42-660) przy ul. Rogowskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-13

Ogłoszenie nr 500027764-N-2017 z dnia 13-09-2017 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świerklaniec: Budowa kompleksu chłodniczego na terenie Gospodarstwa Szkółkarskiego Jędrysek-położonego w Kaletach (42-660) przy ul. Rogowskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557100-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500005005-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr: 50005005-N-2017 z 24.07.2017 500005757-N-2017 z 28.07.2017


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świerklaniec, Krajowy numer identyfikacyjny 272536238, ul. ul. Oświęcimska 19, 42-622 Świerklaniec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2844868, e-mail swierklaniec@katowice.lasy.gov.pl, faks 32 7003371.
Adres strony internetowej (url): http://www.swierklaniec.katowice.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kompleksu chłodniczego na terenie Gospodarstwa Szkółkarskiego Jędrysek-położonego w Kaletach (42-660) przy ul. Rogowskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Z.270.6.2017.ZG2

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ KOMPLEKSU CHŁODNICZEGO WRAZ Z CZĘŚCIĄ MAGAZYNOWĄ NA TERENIE GOSPODARSTWA SZKÓŁKARSKIEGO JĘDRYSEK. Istotą zamówienia jest polepszenie pracy szkółki oraz ochrona sadzonek w okresie wiosennym po wyjęciu ich ze szkółki gruntowej, a przed wysłaniem do odbiorcy. Projektowany kompleks chłodniczy służyć będzie gospodarce leśnej. 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia : 1. Wykonanie dokumentacji projektowo - wykonawczej zgodnie z założeniami określonymi w programie funkcjonalno - użytkowym tj. 1.1. Prace przygotowawcze : - wizja lokalna miejsca roboty budowlanej, - opinia geotechniczna określająca warunki gruntowo - wodne, - mapa sytuacyjno - wysokościowa do celów projektowych w skali 1:500 ( pozyskana od Zamawiającego), - koncepcja zagospodarowania terenu. 1.2. Wykonanie kompletnej pełno-branżowej dokumentacji technicznej projektowo - wykonawczej w branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej, składającej się na przedmiot zamówienia. Dokumentację należy opracować oraz przekazać Zamawiającemu w 5 egzemplarzach (każda branża) w formie papierowej oraz na nośniku CD, w formie modyfikowalnej Autocad lub Archicad, formacie PDF oraz formatach edytowalnych (OFFICE WORD). 1.3. Wykonanie przedmiarów robót z podziałem na poszczególne branże - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego z dnia 2004.09.02 (tj. Dz.U. z 2013r. poz. 1129). Dokumentację należy opracować i przekazać Zamawiającemu w 3 egzemplarzach (każda branża) w formie papierowej oraz elektronicznej na nośniku CD, w formacie PDF oraz formatach edytowalnych (OFFICE WORD). 1.4. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót z podziałem na poszczególne branże - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego z dnia 2004.09.02 ( Dz.U. z 2013r. , poz. 1129 z poź. zm. ) . Dokumentację należy opracować i przekazać Zamawiającemu w 3 egzemplarzach (każda branża) w formie papierowej oraz elektronicznej na nośniku CD, w formacie PDF oraz formatach edytowalnych ( OFFICE WORD). 1.5. Wykonanie kosztorysów inwestorskich (forma pełna) z podziałem na poszczególne branże - opracowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r., w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z dnia 18.06.2004r. Nr 130, poz. 1389). Kosztorys należy opracować i przekazać Zamawiającemu w 3 egzemplarzach (każda branża) w formie papierowej oraz elektronicznej na nośniku CD formie modyfikowalnej - Norma oraz w formacie PDF. 1.6. Wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (jeśli jest wymagany) , zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r.120.1126), w którym należy uwzględnić zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi dla wszystkich robót objętych projektem. 1.7. Wykonanie dokumentacji zdjęciowej - przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej na nośniku CD. 1.8. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji zatwierdzajacej projekt budowlany oraz udzielającej pozwolenia na budowę. UWAGA: Zamawiajacy przekaże Wykonawcy mapę sytuacyjno - wysokościową do celów projektowych w skali 1:500. Wykonana dokumentacja musi być przed przytąpieniem do realizacji inwestycji zatwierdzona przez Zamawiajacego. 2. Wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektowo - wykonawczą zatwierdzoną przez Zamawiającego, w tym między innymi: - badania geotechniczne, - wytyczenie geodezyjne obiektu w terenie, - wykonanie niwelacji terenu, - budowa kompleksu chłodniczego wraz z częścią magazynową, - budowa placu manewrowego, - wykonanie zasilania budynku w wodę przez podłączenie do studzienki wodomierzowej usytuowanej na terenie budowy, - wykonanie zasilania budynku w energię elektryczną przez podłączenie do skrzynki rozdzielczej usytuowanej na terenie budowy, - wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, - wykonanie cyrkulacji powietrza dla chłodni, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - wykonanie wentylacji grawitacyjnej, - wyposażenie budynku w urządzenia tj. : agregaty skraplające, chłodnice, nagrzewnice, nawilżacze, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z naniesieniem zamian na mapie zasadniczej przez uprawnionego geodetę i dokonać zgłoszenia geodezyjnego (w systemie KERG), - dokonanie zgłoszenia o zakończeniu budowy właściwemu organowi i uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; ponadto : - zapewnienie osób z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w branżach : architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej, - zapewnienie funkcji kierowników budowy i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach, - zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i geologicznej, - opracowanie projektu organizacji robot, - opracowanie planu BIOZ, - opłaty za media używane do budowy na podstawie odczytów z podliczników oraz cen określonych w taryfikatorach, - wykonanie zaplecza i zabezpieczenia placu budowy, - umieszczenie na budowie, w miejscu widocznym, tablicy informacyjnej, - likwidacja zaplecza i uporządkowanie terenu po zakończeniu robot, - utylizacja odpadów budowlanych, - inne, które Oferent uważa za niezbędne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w programie funkcjonalno - użytkowym, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1. Opracowane dokumenty winny pozwolić bez konieczności dokonywania ich uzupełnień, bądź wykonywania dodatkowych opracowań projektowych, zrealizować całość zadania budowlanego wraz z pełną infrastrukturą techniczną. Dokumentacja winna spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 02 września 2004r. (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1129). 3.2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zgodnie z Normami Polskimi dysponując odpowiednią wiedzą , kwalifikacjami, bazą i środkami. 3.3. Rozwiązania projektowe będą na bieżąco konsultowane i uzgadniane z Zamawiającym bez dodatkowego wynagrodzenia. 3.4. W zakres zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji . 3.5. Przedmiot zamówienia Wykonawca winien wykonać z materiałów własnych, fabrycznie nowych. Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawiać się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego równoważnego (spełniającego wymagania podane w STWiOR) materiału lub urządzenia. 3.4. Projekt ma spełniać wymagania zawarte w programie funkcjonalno - użytkowym. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza wykonanie oferty według koncepcji przestawionej przez Wykonawcę lub wprowadzenia zmian w stosunku do założeń programu funkcjonalno - użytkowego, jeśli będą spełnione cele jakiemu ma służyć przedmiot zamówienia ponadto oferta zawierać będzie nowatorskie rozwiązania i będzie ekonomicznie konkurencyjna w stosunku do oferty wykonanej na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego. Inwestycja zlokalizowana będzie na działkach nr 141/59 , 143/57, obręb Kalety, km1Żyglin, miejscowość Kalety - Szkółka leśna Jędrysek ( grunty Skarbu Państwa w zarządzie Nadleśnictwa Świerklaniec).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 74200000-1


Dodatkowe kody CPV: 74222000-1, 74220000-7, 74230000-0, 74231000-7, 74232000-4, 74270000-2, 74272000-6, 74274000-0, 74252000-0, 45300000-0, 45330000-9, 45331000-6, 45332000-3, 45200000-9, 45230000-8, 45231000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 524531.90
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółka Cywilna "BAM" M.M. Różyccy
Email wykonawcy: bam@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Stanisława Witczaka 131
Kod pocztowy: 41-902
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 455100,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 455100,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1042056,00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.