eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ŚWIADCZENIE DLA AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA WRAZ ZE SPRZĄTANIEM OBIEKTU DYDAKTYCZNO - SPORTOWEGO WOSS.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-09-13

Ogłoszenie nr 500027611-N-2017 z dnia 13-09-2017 r.

Wrocław: ŚWIADCZENIE DLA AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA WRAZ ZE SPRZĄTANIEM OBIEKTU DYDAKTYCZNO - SPORTOWEGO WOSS.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 32786000000, ul. Al. I. J. Paderewskiego 35, 51612 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 473 554, e-mail zamowienia@awf.wroc.pl, faks 71 347 34 48.
Adres strony internetowej (url): www.awf.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ŚWIADCZENIE DLA AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA WRAZ ZE SPRZĄTANIEM OBIEKTU DYDAKTYCZNO - SPORTOWEGO WOSS.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KZ-14/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie dotyczy zmiany usługi ochrony osób i mienia budynku dydaktycznego Zameczek. Zakres świadczenia przedmiotowej usługi reguluje Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do umowy-po zmianie.


II.4) Główny kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na czas określony od dnia 03.02.2017 r. od godziny 7:00 do dnia 03.02.2018 r. do godziny 7:00.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/07/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zamawiający dokonuje zmiany w umowie w oparciu o zapisy § 13 ust. 1 pkt. c). Zmianie ulega ograniczenie zakresu ochrony osób i mienia budynku dydaktycznego Zameczek.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy w związku z ograniczeniem zakresu ochrony osób i mienia budynku dydaktycznego Zameczek. W związku z tym zmniejszeniu ulega wartość ceny całkowitej brutto umowy na podstawie § 8 ust. 1, przy zachowaniu wskazanej w ust. 3 tego paragrafu stawki roboczogodziny w wysokości 21,96 zł brutto. Wobec powyższego Wykonawca jest zobligowany do realizowania umowy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia - po zmianie stanowiącym Załącznik nr 2a do umowy-po zmianie. Tym samym, na podstawie zmniejszenia ilości roboczogodziny i po uwzględnieniu dodatkowej usługi dozorowania sygnałów alarmowych budynku zmienia się zapis § 8 ust. 1 umowy podstawowej nr 4/2017 w następującym zakresie : i) ofertowa cena całkowita brutto dla przedmiotu umowy wynosi: - było: 911 211,84 zł (słownie: dziewięćset jedenaście tysięcy dwieście jedenaście 84/100 złotych), - jest po zmianie: 849.978,72 zł (słownie:osiemset czterdzieści dziewięć tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt osiem 72/100 złotych) ii) cena ofertowa netto: - było: 740 822,63 zł (słownie: siedemset czterdzieści tysięcy osiemset dwadzieścia dwa 63/100 złotych) - jest: 691.039,61 zł ( sześćset dziewięćdziesiąt jeden tysięcy trzydzieści dziewięć 61/100 złotych) iii) wartość podatku VAT: - było:170 389,21 zł (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy trzysta osiemdziesiąt dziewięć 21/100 złotych) - jest: 158.939,11 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset trzydzieści dziewięć 11/100 złotych)

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Dotyczy Sekcji III.1) przedmiotowego Ogłoszenia - Tryb udzielenia zamówienia - Postępowanie prowadzone zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm. ) na usługę społeczną o wartości poniżej 750.000 euro.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.