Ogłoszenie nr 500027567-N-2017 z dnia 13-09-2017 r.
Międzyrzecz: DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU- SPRZĘT MEDYCZNY RÓŻNY OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Krajowy numer identyfikacyjny 29013300000,
ul. ul. Poznańska
109,
66300
Międzyrzecz, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
957 428 700, e-mail
enowak@psychiatria.miedzyrzecz.pl, faks
957 428 701.
Adres strony internetowej (url): www.bip.obrzyce.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU- SPRZĘT MEDYCZNY RÓŻNY
Numer referencyjny
SPSNPCH-DOE-382-18/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa sprzętu jednorazowego użytku- SPRZĘT MEDYCZNY RÓŻNY o następującym rodzaju asortymentowym:
1 Basen płaski jednorazowego użytku z pulpy papierowej. Wymagane parametry techniczne: odporność na przemakanie - 4 godziny, wytrzymałość cieplna 35°C. (a120 szt) op 1
2 Basen sanitarny plastikowy Szt 5
3 Ciśnieniomierz zegarowy ze stetoskopem Szt 10
4 Elektroda EKG holter 48x34mm (opak. a 50 szt.) op. 2
5 Elektroda EKG piankowa dla dorosłych (opak a 100szt) op 5
6 Elektroda EKG przyssawka 24mm Szt 5
7 Elektroda EKG SKINTACT T-60 Szt 5
8 Elektroda EKG zwykła (opak. A 50 szt.) op 3
9 Kaczka męska plastikowa z rączką Szt 5
10 Kaczka męska z pulpy papierowej: Wymagane parametry techniczne: poj. 800 ml. odporność na przemakanie - 4 godziny, wytrzymałość cieplna 35°C (a 100 szt) op 1
11 Kieliszek do leków jednorazowego użytku (a 75szt) op 1500
12 Lampa bakteriobójcza NBV 2X30 PL z licznikiem Szt 1
13 Miska nerkowa jednorazowego użytku z pulpy papierowej Szt 100
14 Okulary ochronne, przezroczyste, przeciwodpryskowe szt. 20
15 Papier do EKG 23 typu SCHILLER AT 90x90x400mm blok 25
16 Papier do EKG AP E-30 100mmx40mm Szt 30
17 Papier do USG typu Mitsubishi K-61B,110x21 szt. 3
18 Pas EKG gumowy, wąski 3,2x135cm Szt 2
19 Podkład gumowy 90x120cm Szt 5
20 Pojnik-kubek Szt 10
21 Staza uciskowa, automatyczna, czerwona szt 5
22 Taca do leków SM-33 Szt 1
23 Termometr do bezkontaktowego pomiaru temperatury, na podczerwień szt 2
24 Torebka fol.-pap. samop. 90x230 mm opak. A=200 szt Op. 1
25 Torebka fol.-pap. samop. 130x250 mm opak. A=200 szt Op. 1
26 Torebka fol.-pap. samop. 200x350 mm opak. A=200 szt Op. 1
27 Wkład do tacy z lekami SM-33 Szt 2
28 Kubek styropianowy z pokrywą dopuszczony do kontaktu z żywnością, jednorazowego użytku, pojemność min 460 ml szt 100
29 Menu-box trójdzielny styropianowy, dopuszczony do kontaktu z żywnością, jednorazowego użytku. szt 100
30 "Zestaw AMBU w walizce. W skład zestawu wchodzi:
- worek samorozprężny z zaworami
- worek tlenowy z zaworem
- przewód tlenowy z końcówkami dł. 4 m
- maska dla dorosłego nr 5
- maseczka dla dziecka nr3
- walizeczka." Szt 1
II.5) Główny Kod CPV:
98310000-9
Dodatkowe kody CPV:
33190000-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawą prawną wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki jest art. 66 w zw. z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 66 ustawy w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki, Zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. Artykuł 67 ust. 1 ustawy Pzp określa przesłanki warunkujące zastosowanie trybu z wolnej ręki. Zgodnie z pkt. 4 przywołanego przepisu: " w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;".
Przedmiotowe zamówienie należy zakwalifikować do tego rodzaju postępowania. Spełnione
zostały bowiem wszystkie warunki określone w art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
Zamówienie pt. "Dostawa sprzętu jednorazowego użytku- sprzęt medyczny różny" stanowiło pakiet nr 4 w prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego zamówieniu - DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ( znak sprawy SPSNPCH-DOE-382-13/17).
Niniejsze postępowanie zostało wszczęte w dniu 04-07-2017 r. poprzez wysłanie ogłoszenia o zamówieniu do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ogłoszenie to zostało opublikowane w dniu 04-07-2017 r. pod numerem 543354-N-2017
Dnia 12.07.2017 r. o godz. 13.00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta dla pakietu nr 4 - "Dostawa sprzętu medycznego -różnego" .
Zamawiający w dniu 25-07-2017 r. unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 oraz art. 93 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w części dotyczącej pakietu nr 4. Powodem unieważnienia postępowania był brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej dla pakietu nr 4 - Dostawa sprzętu medycznego- różnego.
Przeprowadzona ocena stanu prawnego oraz faktycznego prowadzi do wniosku, iż wybór wykonawcy dla zamówienia- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku- sprzęt medyczny różny" w trybie z wolnej ręki jest w pełni uzasadniony, gdyż zostały spełnione wszystkie przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
Przedmiot zamówienia dotyczy tego samego asortymentu, o tych samych parametrach jakościowych, w tej samej ilości. Zamówienie realizowane będzie w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Bialmed Sp. z o.o.,
dzp@bialmed.com.pl,
ul. Marii Konopnickiej 11a,
12-230,
Biała Piska, kraj/woj.
warmińsko - mazurskie
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz siłowni zewnętrznej STREET WORKOUT przy LO w Międzyrzeczu wraz z towarzyszącym zagospodarowaniem ternu
- Świadczenie usług asystencji osobistej i opieki wytchnieniowej, o których mowa w Programach: "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" - edycja 2024 i "Opieka Wytchnieniowa" - edycja 2024
- Dostawę ambulansu z zabudową medyczną oraz z dodatkowym wyposażeniem dla ZRM
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia - sprzętu rehabilitacyjnego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby "RM-MEDITRANS"
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Dostawa sprzętu i akcesoriów jednorazowego użytku do procedur urologicznych .
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.