eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Toruń w latach 2018-2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-06

Ogłoszenie nr 500027269-N-2018 z dnia 06-02-2018 r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Toruń w latach 2018-2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503412-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 092364160, ul. ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3705717, e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks 52 3705740.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zdw-bydgoszcz.pl
Adres profilu nabywcy: Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu ul. Polna 113, 87-100 Toruń

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Toruń w latach 2018-2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDW.RDW 2.12.361-1/B/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Zamówienie podzielono na trzy części, z których każda nie jest oddzielnym postępowaniem: Część zamówienia nr 1: Usługa w zakresie napraw i konserwacji środków transportowych Zamówienie dotyczy napraw pojazdów należących do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu tj: 1. Samochód osobowy marki SKODA FABIA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2010, numer rejestracyjny CT9378F; 2. Samochód osobowy marki FIAT PANDA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2012, numer rejestracyjny CT3593H; 3. Samochód osobowy marki DAEWOO LANOS, pojemność silnika 1.4, rok produkcji 2000, numer rejestracyjny CT85356; 4. Samochód osobowy marki Dacia Logan, pojemność silnika 1.6, rok produkcji 2007, numer rejestracyjny CT94856; 5. Samochód dostawczy marki Intrall Lublin3, pojemność silnika 2,5, rok produkcji 2005, numer rejestracyjny CT0594E; 6. Samochód ciężarowy marki Citroen Jumper, pojemność silnika 2,2, rok produkcji 2008, numer rejestracyjny CT0829E. 7. Rębak do gałęzi marki Skorpion 120 - SD, rok produkcji 2006, numer rejestracyjny CT52701 8. Przyczepa lekka marki Wiola , rok produkcji 2007, numer rejestracyjny CT 55441 9. Przyczepa lekka marki Wiola , rok produkcji 2008, numer rejestracyjny CT 55816 Część zamówienia nr 2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu 1. Podkrzesywarka marki Stihl rok produkcji 2012 2. Wykaszarka spalinowa - kosa marki Stihl rok produkcji 2003 3. Wykaszarka spalinowa - kosa marki Stihl rok produkcji 2003 4. Wykaszarka spalinowa - kosa marki Stihl rok produkcji 2012 5 . Wykaszarka spalinowa - kosa marki Stihl rok produkcji 2003 6. Pilarka spalinowa -marki Stihl rok produkcji 2007 7. Pilarka spalinowa -marki Stihl rok produkcji 2012 8. Pilarka spalinowa -marki Stihl rok produkcji 2012 9 . Pilarka spalinowa -marki Stihl rok produkcji 2007 10. Pilarka spalinowa -marki Husgvarna rok produkcji 2003 11. Zagęszczarka płytowa marki Webermt rok produkcji 2006 12. Zagęszczarka płytowa typ ZGS - 12 rok produkcji 1999 13. Agregat prądotwórczy marki Fogo rok produkcji 2012 14. Wiertnia Glebowa - świder rok produkcji 2005 15. Młot pneumatyczny EH 50 rok produkcji 2016 16. Przecinarka do asfaltu BFS rok produkcji 2016 Część zamówienia nr 3 Usługi w zakresie napraw i konserwacji osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" 1. Szczotka myjąca podwójna - 1 szt. 2. Pług odśnieżny - 1 szt. 3. Wiertnica - 1 szt. 4. Głowica do koszenia poboczy - 1 szt. 5. Wysięgnik uniwersalny do współpracy głowicami roboczymi - 1 szt. 6. Posypywarka do zimowego utrzymania dróg - 1 szt. 7. Głowica do cięcia krzewów - 1 szt. 8. Tablica świetlna kierunkowa U 26-C - 1 szt. 3. Wykonawca winien mieć możliwość samodzielnego wykonania kompleksowej obsługi z zakresu: - Część zamówienia nr 1 - dotyczy usługi w zakresie napraw i konserwacji środków transportowych o napraw i konserwacji mechaniki, elektromechaniki, takich jak: o Wymiana oleju silnikowego, o Wymiana filtra powietrza, o Wymiana uszczelki pod głowicą, o Wymiana rozrządu silnika, o Diagnostyka komputerowa, o Wymiana sprzęgła, o Wymiana przegubu wew./zew., o Wymiana tarcz, klocków hamulcowych, o Wymiana klocków hamulcowych, o Wymiana płynu hamulcowego, o Regulacja zbieżności kół, o Naprawa układu kierowniczego, o Wymiana amortyzatorów, o Wymiana opon zima - lato, o Naprawa układu klimatyzacji, odgrzybianie, o Przeglądy techniczne OT-2 o Inne nie wymienione w ramach potrzeb. Wykaz prac blacharskich i lakierniczych: o Prace blacharskie o Przygotowanie elementu do lakierowania o Lakierowanie elementu - Część zamówienia nr 2 - dotyczy usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu - napraw mechanicznych, - konserwacji sprzętu, - wymiany oleju - Wymiany filtra powietrza - Wymiany świec zapłonowych - Wymiany przewodów paliwowych - Wymiany głowic tnących ,obudowy, prowadnic i łańcuchów - Część zamówienia nr 3 - dotyczy usługi w zakresie napraw i konserwacji osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" - napraw mechanicznych, - konserwacji osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA", 4. Wykonawca winien posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" i ich podzespołów. 5. Zakład naprawczy, w którym będą świadczone usługi winien znajdować się na terenie miasta Toruń bądź w bezpośrednim sąsiedztwie miasta Toruń do 26 km. a) od miejsca siedziby warsztatu naprawczego do 26 km od siedziby Zamawiającego (tj. ul. Polna 113, 87-100 Toruń) Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy (konserwacji) do odebrania pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" z miejsca garażowania i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy (konserwacji) na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń na własny koszt i ryzyko. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. b) awarii pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: odebrania pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" z miejsca wskazanego przez Zamawiającego i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń na własny koszt i ryzyko. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi da przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia. Minimalny okres gwarancji powinien wynosić 3 miesiące, maksymalny okres 12 miesięcy. 8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Wykonawcy. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych pojazdów sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" w trakcie trwania umowy. 10. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji dostarczać będzie dostawca części zamiennych, którego Zamawiający wyłoni w oddzielnym postępowaniu, z zastrzeżeniem ust. 12 i 13. 11. Jeżeli Wykonawca w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe przedstawi konkurencyjną cenę za materiały niezbędne do wykonania zleconej naprawy lub konserwacji w stosunku do ceny dostawcy części o którym mowa w pk. 10, to Wykonawca naprawy lub konserwacji będzie dostarczał niezbędne materiały. Wartość materiału Wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze. 12. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji, których nie można nabyć u dostawcy części zamiennych o którym mowa w pkt. 11 zapewni Wykonawca usługi w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe, po uprzednim telefonicznym zaakceptowaniu ceny zakupu przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wartość materiału Wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Toruń."

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HEMAR. AUTO Mariusz Piechowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żółkiewskiego 10
Kod pocztowy: 97-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17551.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17551.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22140.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.