eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługa outsourcingu wydruków z drukarek szpitalnych dla UCK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-06

Ogłoszenie nr 500027166-N-2018 z dnia 06-02-2018 r.

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne: Usługa outsourcingu wydruków z drukarek szpitalnych dla UCK

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630705-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500078892-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, Krajowy numer identyfikacyjny 28864000000, ul. ul. Dębinki 7, 80952 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 491 248, e-mail ajarocka@uck.gda.pl, faks 58 3492074, 3461178.
Adres strony internetowej (url): www.uck.gda.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa outsourcingu wydruków z drukarek szpitalnych dla UCK

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

181/PN/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie i utrzymanie przez okres 24 miesięcy systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Zamawiającego obejmującego: a. zapewnienie ciągłości pracy urządzeń drukujących, w tym ich naprawy, konserwacje i przeglądy oraz wymiana w sytuacji stwierdzenia nieopłacalności dalszej eksploatacji; b. udostępnienie i prowadzenie przez Wykonawcę, w oparciu o jego serwery, serwisu umożliwiającego: * zdalne monitorowanie stanu zużycia materiałów eksploatacyjnych dla poszczególnych urządzeń drukujących (w zależności od technologii urządzenia) z wykorzystaniem natywnych mechanizmów raportujących urządzeń drukujących (podłączonych bezpośrednio do sieli LAN Zamawiającego) lub oprogramowania (agentów) zainstalowanego u Zamawiającego, na które to monitorowanie Wykonawca udziela Zamawiającemu prawa użytkowania - podsystem monitorowania; * raportowanie ilości wydruków dla poszczególnych urządzeń drukujących - podsystem raportowy na wszystkich urządzeniach Zamawiającego; c. zapewnienie Zamawiającemu poprzez przeglądarkę WWW dostępu do serwisu Wykonawcy umożliwiającego podgląd monitorowanych urządzeń oraz generowanych raportów; d. śledzenie i analizowanie przez Wykonawcę stanów zużycia materiałów eksploatacyjnych urządzeń drukujących Zamawiającego ( w zależności od technologii urządzenia ) oraz na tej podstawie płynną ich dostawę (z wyjątkiem papieru); e. odbiór i utylizację zużytych części i materiałów eksploatacyjnych; w zamian za comiesięczną opłatę: -- uwzględniającą koszt wydruku jednej strony A4/A3 ujednoliconą dla wszystkich urządzeń Zamawiającego; -- obliczaną na podstawie ilości wykonanych wydruków raportowanych do serwisu Wykonawcy. 2. Szacowana ilość stron A4 wydruku w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 12.200.000,00 (dwanaście milionów dwieście tysięcy) stron w okresie dwóch lat. 3. Wdrożenie i uruchomienie systemu musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia podpisania umowy. 4. Przedmiotem usługi objęte będą posiadane przez Zamawiającego urządzenia oraz urządzenia drukujące oraz urządzenia dostarczone przez Wykonawcę w ramach realizacji niniejszej Umowy. 5. Wykonawca musi zapewnić możliwość dodatkowo użyczenia następujących typów urządzeń: a) drukarka laserowa A4, dupleksowa z dwoma podajnikami umożliwiającymi automatyczny wybór podajnika w zależności od formatu wydruku (możliwość drukowania recept 1/3 A4 (210x99 mm), zgodnie z rozporządzeniem); b) urządzenie wielofunkcyjne mono (drukarka, kopiarka, skaner, fax), urządzenie laserowe, monochromatyczne, dupleksowe z dwoma podajnikami umożliwiającymi automatyczny wybór podajnika w zależności od formatu wydruku, skaner automatyczny dupleksowy z możliwością skanowania do katalogu sieciowego; c) urządzenie wielofunkcyjne kolorowe (drukarka, kopiarka, skaner, fax), urządzenie laserowe, kolorowe, dupleksowe z dwoma podajnikami umożliwiającymi automatyczny wybór podajnika w zależności od formatu wydruku, skaner automatyczny dupleksowy z możliwością skanowania do katalogu sieciowego; 6. Maksymalna ilość dodatkowych urządzeń w okresie trwania umowy wynosi 200 szt. 7. Wszystkie typy urządzeń muszą posiadać sterowniki do systemu wydruku CUPS postawionego na systemie Linux. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo pierwokupu użyczonych urządzeń po cenie oszacowanej na podstawie wartości określonej w protokole użyczenia i stopnia ich zużycia, po zakończonej umowy. 9. Zamawiający przekaże Wykonawcy do dalszej eksploatacji urządzenia drukujące, zgodnie z Załącznikiem nr 8 10. System zarządzania musi zapewniać: a) pełną kontrolę kosztów wydruków dla poszczególnych urządzeń drukujących; b) pełną kontrolę ilości wydruków (stron) dla poszczególnych urządzeń drukujących; c) pełną kontrolę stanów materiałów eksploatacyjnych poszczególnych urządzeń drukujących; d) możliwość kontroli papieru do wydruków; e) prognozę stanów materiałów eksploatacyjnych w oparciu o historię ilości wydruków. f) zarządzanie wirtualnym magazynem Zamawiającego w zakresie ilości tonerów nowych oraz tonerów zużytych znajdujących się w magazynie Zamawiającego. Zarządzanie musi odbywać się z poziomu panelu administracyjnego; g) udostępnienie informacji dot. uszkodzenia materiałów drukujących (tonerów), generowanych z poziomu chipa tonera; h) możliwość wygenerowania historii zmiany materiałów eksploatacyjnych z poziomu pojedynczego urządzenia w okresie min. pełnych 12 miesięcy; i) możliwość wygenerowania historii ilości wydrukowanych stron z poziomu pojedynczego urządzenia w okresie min. pełnych 12 miesięcy; j) możliwość generowania tzw.: "Miejsc Powstawania Kosztów - MPK" poprzez przypisanie wybranego urządzenia Zamawiającego do wskazanej przez niego lokalizacji (klinika, oddział, zakład, dział, pokój, piętro, osoba); k) instalacja systemu musi odbywać się za pomocą agenta skanującego poszczególne sieci lub podsieci Zamawiającego; l) udostępnienia informacji o płatnościach online w czasie rzeczywistym z podziałem na kwoty faktur opłaconych, nieopłaconych i przeterminowanych; m) możliwość współpracy z już użytkowanymi przez Zamawiającego urządzeniami, połączonymi za pomocą połączeń LAN lub USB; n) brak konieczności instalacji serwerów jak i innej ingerencji w sieć Zamawiającego; o) możliwość podglądu w czasie rzeczywistym za pomocą przeglądarki www parametrów pracy systemu (tzw: "indywidualny panel administracyjny") umożliwiający Zamawiającemu wgląd w jego pracę z poziomu pojedynczej drukarki. 11. Zamawiający jest zwolniony z potrzeby "ręcznego" kontrolowania stanu liczników - nie dopuszcza się możliwości odczytywania liczników urządzeń manualnie oraz przekazywania tej informacji Wykonawcy. 12. Dostawa materiałów eksploatacyjnych odbywać się ma automatycznie do magazynu Zamawiającego bez dodatkowych zleceń lub zamówień z jego strony, jednakże Zamawiający zastrzega sobie taką możliwość w szczególnych przypadkach. 13. W momencie startowego uruchomienia systemu Wykonawca wygeneruje raport początkowy informujący o stanie liczników poszczególnych urządzeń drukujących. 14. Wykonawca zobowiązany jest do odkupu materiałów eksploatacyjnych, znajdujących się w magazynie Zamawiającego (stan na dzień zawarcia Umowy). Zamawiający przekaże Wykonawcy raport stanu magazynowego materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wyceną, co będzie stanowić załącznik do faktury VAT. 15. Wymagania techniczne Zamawiającego: a) Brak konieczności instalacji serwerów w infrastrukturze serwerowej Zamawiającego. b) Możliwość instalacji oprogramowania agenta w środowisku Windows oraz Linux. c) Możliwość komunikacji agenta z urządzeniem drukującym za pomocą połączeń LAN oraz USB zarówno w środowisku Windows jak i Linux. d) W przypadku konieczności podłączenia do sieci LAN urządzenia drukującego Zamawiającego lub użyczonego od Wykonawcy w miejscu, gdzie nie ma wystarczającej ilości gniazd sieciowych, Wykonawca użyczy Zamawiającemu przełącznik sieciowy i/lub tzw. printserver. e) Zamawiający nie dopuszcza ingerencji Wykonawcy w swoje środowisko sieciowe. f) Zakres danych przesyłanych od agentów zainstalowanych u Zamawiającego do serwera Wykonawcy może obejmować tylko i wyłącznie informacje związane z stanem pracy urządzeń drukujących - niedopuszczalne jest przesyłanie jakichkolwiek informacji związanych z treścią wydruków. g) System musi posiadać funkcje synchronizacji struktury organizacyjnej z domeną Active Directory Zamawiającego. h) System musi umożliwić instalację w chmurze obliczeniowej. Komunikacja z serwerami Wykonawcy musi być szyfrowana. i) Transmisja danych od agentów do serwera musi być szyfrowana jednym ze standardowych algorytmów kryptograficznych (np. DES, 3DES, AES, IDEA, BLOWFISH, TWOFISH, SERPENT). j) Przypisanie przez Wykonawcę poszczególnych urządzeń drukujących w podsystemie raportowym do lokalizacji i miejsc powstawania kosztów zgodnie z wykazem dostarczonym przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. k) Systemu musi zapewniać automatyczne skanowanie sieci komputerowej w celu wykrycia nowych urządzeń. l) Podsystemy monitorowania i raportowania powinny zapewniać: -- prezentację informacji o urządzeniu drukującym: producent, model, numer seryjny, lokalizacja, ośrodek powstawania kosztów; -- generowanie raportów dziennych, tygodniowych, miesięcznych wraz z możliwością podziału na format papieru, duplex, simplex oraz wydruk kolorowy i monochromatyczny dla poszczególnych urządzeń Zamawiającego; -- tworzenie sumarycznego wykresu oraz raportu ilości wydruków z możliwością wyboru zakresu dat (historia); -- generowanie raportu miesięcznego ilości i kosztu wydruków (stron) dla każdego urządzenia z agregacją względem ośrodków powstawania kosztów; -- eksport raportów drukowania do plików CSV; -- śledzenie zużycia materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących jak również możliwość zliczania ilości wydrukowanych stron. m) System musi zapewnić automatyczne monitorowanie nowych urządzeń drukujących zainstalowanych na wcześniej monitorowanych stacjach roboczych i serwerach wydruków. W takim przypadki informacja o podłączeniu nowego urządzenia musi być automatycznie przesłana do serwera centralnego, gdzie administrator podejmie decyzje o jej sklasyfikowaniu. n) System musi dostarczać funkcjonalność zabezpieczenia poufności wydruków poprzez zwalnianie prac po wprowadzeniu przez użytkownika numerycznego kodu pin lub karty zbliżeniowej. o) System musi umożliwić zastosowanie różnego rodzaju czytników kart zbliżeniowych w ramach jednej instalacji systemu. p) Zamawiający nie dopuszcza instalacji kilku aplikacji, dostęp do panelu systemu musi być przez przeglądarkę WWW. q) System musi umożliwiać obsługę SNMP v3. r) Zamawiający nie dopuszcza możliwości instalacji oprogramowania monitorującego wykorzystującego technologię odczytu ilości wykonanych stron z poziomu bufora wydruków systemu Windows (spooler). s) Nie dopuszcza się instalowanie wielu aplikacji. Wszystkie funkcjonalności muszą zostać spełnione przez jeden system zarządzania . Jeden rodzaj agenta (tylko jeden agent) musi być odpowiedzialny za skanowanie i komunikację urządzeń połączonych za pomocą połączeń USB, LPT i LAN . Nie dopuszcza się możliwości instalacji wielu agentów. t) W przypadku połączenia drukarek za pomocą portu USB , oprogramowanie monitorująco-zliczające musi udostępniać status poszczególnego urządzania tj. minimum informacje (alerty) dotyczące : błędów urządzenia , niskiego poziomu materiału drukującego , kończącego się papieru, zacięcia papieru , statusu drukowania, status gotowości, status przejścia urządzenia w stan uśpienia, aktualny stan poziomu materiału eksploatacyjnego, licznik całkowity urządzenia . Nie dopuszcza się oprogramowania wykorzystującego jedynie komunikację z portem USB w technologii PJL. u) Oprogramowanie zliczające musi posiadać możliwość doboru ręcznego min. 15 różnych profili o różnej zasadzie działania (OID-Object IDentifier) dla urządzeń drukujących połączonych za pomocą połączeń USB, nie dopuszcza się oprogramowania wykorzystującego możliwość automatycznego doboru profili bez możliwości ich ręcznej konfiguracji. v) Oprogramowanie zliczająco monitorujące musi mieć możliwość odczytu zbieranych informacji z urządzeń drukujących Zamawiającego tekstem otwartym (skrypt otwarty) JSON / ASCII. w) Oprogramowanie musi mieć możliwość odczytu plików w standardzie SOAP, MARS, MARVEL (HP), LEDM, PML oraz współpracy z interfacem POSIX. x) System zarządzania musi posiadać funkcjonalność: -- obliczenia w czasie rzeczywistym na podstawie zużycia materiałów eksploatacyjnych, pokrycia strony dla każdej drukarki w całym środowisku bez względu na typ połączenia urządzenia drukującego ze stacją roboczą tj. LPT, USB oraz LAN oraz pozwalać w czasie rzeczywistym i z zakresem dat wygenerować raport z procentowym pokryciem stron dla każdej drukarki oraz średnim pokryciem dla wszystkich z rozróżnieniem na kopie mono i kolor. -- określania ceny pojedynczej kopi z dokładnością do 4 miejsca po przecinku. -- wysyłania informacji przez Zamawiającego, związanej z zarządzaniem systemem i pracą drukarek do Biura Obsługi Klienta z poziomu systemu zarządzania drukiem bez konieczności korzystania z serwerów i domen poczty zewnętrznej. y) Oprogramowanie musi zapewnić zintegrowany dostęp do panelu serwisowego wskazującego następujące informacje dotyczące napraw urządzeń serwisowanych: ? status naprawy w czasie rzeczywistym ? dane zgłaszającego ? lokalizację sprzętu drukującego będącego w naprawie (wskazanie miejsca w którym znajduje się uszkodzone urządzenie u Zamawiającego) ? model urządzenia drukującego wraz z numerem seryjnym ? opis usterki (z możliwością wypełnienia opisu usterki przez Zamawiającego) ? możliwość wyszczególnienia części niezbędnych do naprawy urządzenia drukującego (edytowalny przez Wykonawcę) ? opis naprawy urządzenia drukującego (wypełniany przez serwis Wykonawcy) ? data zgłoszenia serwisowego (możliwość zgłoszenia akcji serwisowej przez Zamawiającego za pomocą przeglądarki www) ? data przyjęcia zgłoszenia serwisowego (wypełnia serwis Wykonawcy) ? data wykonania naprawy (wypełnia serwis Wykonawcy) ? data wydania drukarki z serwisu (wypełnia serwis Wykonawcy ) ? możliwość dodania załącznika (dodania strony testowej z urządzenia celem określenia awarii , brudnego druku etc.) ? możliwość dodania załącznika przez serwis urządzeń drukujących (wydruk testowy z urządzenia drukującego świadczący o poprawnym wykonaniu usługi serwisowej) 16. Wykonawca, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, będzie zobowiązany do przedstawienia oferowanego oprogramowania monitorującego. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do prezentacji i testów systemu, a mianowicie: 1. Wykonawca zaprezentuje oferowane przez siebie oprogramowanie monitorujące pod kątem spełnienia przez nie wymagań opisanych w treści SIWZ. 2. Prezentacja oprogramowania odbędzie się w formie demonstracji działania oprogramowania w środowisku Zamawiającego . 3. Zamawiający będzie oceniał posiadanie wymaganych funkcjonalności wg kryterium spełnia/nie spełnia. W przypadku nie spełnienia przez zaoferowany prze Wykonawcę system monitorowania druku, którejkolwiek z wymaganych funkcjonalności, Zamawiający ma prawo do rozwiązania Umowy. 4. Wykonawca zostanie poinformowany o terminie prezentacji minimum 5 dni przed jej rozpoczęciem. Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający może udostępnić pomieszczenie dzień przed planowanym terminem prezentacji. 5. W celu przeprowadzenia prezentacji Zamawiający przygotuje pomieszczenie wyposażone w zasilanie, projektor oraz połączenie z siecią Internet. 6. Porządek prezentacji: a) wstęp - ogólna charakterystyka systemu, b) prezentacja oprogramowani pod kątem wymagań opisanych w treści SIWZ wraz z oceną poszczególnych funkcji systemu. 7. Przewidywany czas prezentacji - 3h. Przebieg prezentacji oraz ocena spełniania wymagań zostanie przedstawione w postaci pisemnego protokołu z prezentacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 495320
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Printnonstopsp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zawieprzycka 8L
Kod pocztowy: 20-228
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 608780
Oferta z najniższą ceną/kosztem 608780
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 608780
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.