eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Remont bieżący pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta i Gminy we Wronkach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-12

Ogłoszenie nr 500026867-N-2017 z dnia 12-09-2017 r.

Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy: Remont bieżący pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta i Gminy we Wronkach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554867-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500007601-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 52696600000, ul. ul. Ratuszowa 5, 64510 Wronki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 545 300, e-mail przetargi@wronki.pl, faks 672 545 328.
Adres strony internetowej (url): www.wronki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont bieżący pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta i Gminy we Wronkach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.20.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont bieżący pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta i Gminy we Wronkach. Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie części: 1) Część 1 - Odnawianie pomieszczeń i remont instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy we Wronkach. Przedmiot zamówienia obejmuje malowanie ścian i sufitów (poza piwnicą) demontaż i układanie nowej warstwy wierzchniej (położenie płytek na podłodze i ścianach pomieszczeń sanitarnych, wymianie wykładzin PCV oraz paneli podłogowych, w wybranych pomieszczeniach) oraz wykonanie oświetlenia awaryjnego oraz montaż lamp oświetlenia ewakuacyjnego. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ, tj. przedmiarach robót (2 szt.: branża budowlana i branża elektryczna), Projektach budowlanych i Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 2) Część 2 - Modernizacja systemu wczesnego wykrywania pożaru w budynku Urzędu Miasta i Gminy we Wronkach. Przedmiot zamówienia obejmuje montaż gniazd pożarowych z izolatorem zwarć do samoczynnych ostrzegaczy pożarowych oraz czujek dymu, montaż sygnalizatora akustycznego. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załączniku do SIWZ, tj. kosztorysie ślepym. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (materiałów) równoważnych w stosunku do tych, które wskazane zostały w Dokumentacji, zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub zbliżone do tych, które określone zostały w ww. dokumentach. Wyroby budowlane objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Roboty uciążliwe - powodujące hałas, drgania, zapylenie, nieprzyjemne zapachy lub zanieczyszczenie powietrza substancjami toksycznymi - Wykonawca będzie realizował po godzinach pracy Urzędu tj. w poniedziałki od godz. 16.00 do godz. 22.00, od wtorku do piątku od godz. 15.30 do godz. 22.00 oraz w soboty i niedziele. Inne nieuciążliwe prace mogą być prowadzone w godzinach pracy urzędu (wszystkie terminy prac muszą być uzgodnieniu z Zamawiającym). Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania pomieszczeń do remontu (w tym m.in. do przestawiania i zabezpieczania mebli oraz innych przedmiotów i urządzeń znajdujących się w danym pomieszczeniu, tj. osłonięcia przed uszkodzeniem i zabrudzeniem), utrzymania bieżącego porządku w miejscach prowadzonych prac oraz uporządkowania miejsca, w którym zakończono prace (w tym ustawienia mebli i sprzętu).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45312100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Modernizacja systemu wczesnego wykrywania pożaru w budynku Urzędu Miasta i Gminy we Wronkach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35098.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POLON-BETA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@polon-beta.pl
Adres pocztowy: ul. Bułgarska 63/65
Kod pocztowy: 60-320
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42438.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42438.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60270.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.