To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-11
Ogłoszenie nr 500026494-N-2017 z dnia 11-09-2017 r.
Sąd Rejonowy: Robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu pomieszczeń biurowych i sanitariatów w budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554095-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy, Krajowy numer identyfikacyjny 32296200000,
ul. ul. Brzeska
,
21500
Biała Podlaska, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
0-83 342 08 80, e-mail
erychlinska@bialapodlaska.sr.gov.pl, faks
0-83 343 55 24.
Adres strony internetowej (url): http://bialapodlaska.sr.gov.pl/strona-glowna.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu pomieszczeń biurowych i sanitariatów w budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-4/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie pomieszczeń biurowych od numeru 144 do 154 i sanitariatów numer 145, 146 oraz 155 wraz z przyległym korytarzem, usytuowanych na I piętrze budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej. 2. Zakres prac obejmuje: 1) roboty remontowe: ? wykucie otworu w ścianie z wykonaniem nadproża, ? rozbiórka ścianki działowej (pomieszczenie socjalne 154), ? skucie starej glazury i terakoty, ? demontaż urządzeń sanitarnych, ? demontaż osprzętu elektrycznego, ? demontaż skrzydeł drzwiowych i wykucie ościeżnic, ? montaż fabrycznie nowych drzwi, ? uzupełnienia tynków, ? wykonanie posadzek z terakoty i oblicowanie ścian glazurą, ? montaż nowych urządzeń sanitarnych, ? montaż osprzętu elektrycznego i oświetleniowego, ? montaż zlewozmywaka ze stali nierdzewnej w pomieszczeniu socjalnym z baterią zlewozmywakową, ? naprawa i renowacja posadzek z parkietu oraz cyklinowanie i lakierowanie, ? malowanie pomieszczeń - ściany farbą lateksową, sufity farbą emulsyjną ? wywiezienie i utylizacja gruzu, 2) wykonanie instalacji okablowania strukturalnego wraz z wydzieloną instalacją zasilania dedykowanego w pomieszczeniach 147 - 154: ? montaż listew, przewodów dla wymienionej instalacji, ? montaż okablowania strukturalnego, ? wykonanie pomiarów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ, obejmujący: A. Projekt wykonawczy instalacji okablowania strukturalnego wraz z wydzieloną instalacją zasilania dedykowanego, B. Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, C. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. wykonania instalacji okablowania strukturalnego wraz z wydzieloną instalacją zasilania dedykowanego - branża elektryczna, D. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. wykonania instalacji okablowania strukturalnego wraz z wydzieloną instalacją zasilania dedykowanego - branża telekomunikacyjna, E. Przedmiary robót (stanowiące funkcję pomocniczą). 4. Realizacja robót: 1) Zamawiający informuje, iż roboty stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane w obiekcie czynnym, w którym prowadzona będzie działalność. 2) Wykonywanie robót uciążliwych uniemożliwiających funkcjonowanie Sądu odbywać się musi poza godzinami pracy Sądu i w dniach wolnych od pracy Sądu. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania niektórych robót uciążliwych w czasie godzin pracy Sądu, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i zakresu tych prac. 3) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż, zgodnie z poleceniami nadzoru inwestorskiego. Prace winny być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do wykonywania robót określonego rodzaju. 4) Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ. * Użyte materiały i urządzenia powinny odpowiadać wymogom SIWZ. Użyte materiały powinny być wysokiej klasy (I gatunku) i mieć odpowiednie parametry techniczne. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 5) Wykonawca zobowiązuje się: a) usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady i śmieci. Zamawiający będzie wymagał przedłożenia dokumentów potwierdzających utylizację lub prawidłowe zagospodarowanie odpadów i gruzu zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie oferty stanowiącej wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy, o którym mowa we wzorze Umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ; b) zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie robót. Szczególnie jest odpowiedzialny za: - zabezpieczenie rejon u wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, - zabezpieczenie mienia znajdującego się bezpośrednio w rejonie wykonywanych prac, - utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, - natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, - prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401 ). 6) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z SIWZ, poleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi przepisami i normami, warunkami technicznym i wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz zasadami wiedzy technicznej. 7) Przed zgłoszeniem przedmiotu zamówienia do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne lub wymagane próby, badania i odbiory. 8) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone na zasadach, o którym mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Warunkiem przeprowadzenia odbioru robót jest przygotowanie na 3 dni przed jego rozpoczęciem wymaganych dokumentów. 9) przedmiot Zamówienia ma być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami współczesnej wiedzy i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową. 10) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty w wymiarze co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego, 4. Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Jeżeli czynności wykonywane na placu budowy będą miały charakter czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.). Zamawiający wymaga aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. W szczególności chodzi o osoby wykonujące prace fizyczne budowlane przez cały okres realizacji zamówienia. W celu kontroli realizacji powyższego obowiązku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedłożenia przed rozpoczęciem wykonywania tych czynności, wykazu osób wraz z oświadczeniem, że osoby te zatrudnione są na podstawie umowy o pracę. Wykonawca odpowiada również za realizację powyższego obowiązku przez Podwykonawców. Zamawiający ma prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań, oraz stosowania sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający w celu weryfikacji powyższych danych, zobowiązany będzie posiadać stosowne pełnomocnictwa do przedłożenia przed ZUS/KRUS, Wykonawca na pierwsze wezwanie bezzwłocznie dostarczy je Zamawiającemu. W przypadku zmiany składu osobowego Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do aktualizacji wykazu wraz z załącznikami niezwłocznie przed przystąpieniem tych osób do pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
95898.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BIALBUD Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
117955.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego nr 17 w Białej Podlaskiej
- Dostawa trenażerów i fantomów
- zrekrutowanie z obszaru Indii 15 cudzoziemców - kandydatów na płatne studia na kierunku Pielęgniarstwo, prowadzone w języku angielskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2024/2025
- Zrekrutowanie z obszaru Indii 15 cudzoziemców - kandydatów na płatne studia na kierunku Turystyka i Rekreacja, prowadzone w języku angielskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2024/2025
- Opracowanie i druk albumu "Magiczne miejsca. Vademecum Powiatu Bialskiego"
- Zrekrutowanie z obszaru Indii 15 cudzoziemców - kandydatów na płatne studia na kierunku Informatyka, prowadzone w języku angielskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2024/2025
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
- Wymiana pokrycia dachowego z blachodachówki na dachówkę ceramiczną wraz z orynnowaniem i opierzeniem, oraz renowacja tynków elewacji kościoła
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji - COS/Osuchów, w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- "Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej" - etap III" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.