eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wykonanie konstrukcji oraz pokrycia dachu wraz z elementami towarzyszącymi przy budowie budynku Sali widzeń Aresztu Śledczego w Suwałkach, ul. Wojska Polskiego 29, 16-400 Suwałki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-09-08

Ogłoszenie nr 500025893-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.

Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" w Koszalinie: Wykonanie konstrukcji oraz pokrycia dachu wraz z elementami towarzyszącymi przy budowie budynku Sali widzeń Aresztu Śledczego w Suwałkach, ul. Wojska Polskiego 29, 16-400 Suwałki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 22115305000000, ul. ul. Strefowa 15, 75-124 Koszalin, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 94 3470638, e-mail Biuro@igb-pomerania.pl, faks 94 3425102.
Adres strony internetowej (url): www.pigbzamowieniapubliczne.pl
Adres profilu nabywcy: www.pigbzamowieniapubliczne.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie konstrukcji oraz pokrycia dachu wraz z elementami towarzyszącymi przy budowie budynku Sali widzeń Aresztu Śledczego w Suwałkach, ul. Wojska Polskiego 29, 16-400 Suwałki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP55CZB-SU2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot Umowy Wykonanie konstrukcji oraz pokrycia dachu wraz z elementami towarzyszącymi przy budowie budynku Sali widzeń Aresztu Śledczego w Suwałkach - zwanych dalej "robotami", wykonanego zgodnie z dokumentacją projektową (Załącznik nr 1 do Umowy), specyfikacjami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej i do usunięcia wszystkich wad występujących w tym przedmiocie, w okresie umownej odpowiedzialności za wady oraz w okresie rękojmi za wady fizyczne. 3.1. Zakres robót obejmuje w szczególności: wykonanie konstrukcji dachu, pokrycie dachu, wykonanie izolacji, montaż okien i wyłazu, montaż elementów zewnętrznych na dachu zgodnie z dokumentacją projektową, montaż płyt g-k. 2.1.2 Zamawiający niniejszą Umową zobowiązuje się wobec Wykonawcy do dokonania wymaganych czynności związanych z przygotowaniem robót w szczególności do przekazania terenu budowy i dostarczenia dokumentacji projektowej oraz odebrania robót i zapłaty umówionego wynagrodzenia według zasad określonych w Umowie. 2.1.3 Wykonawca będzie wykonywał przedmiot Umowy, zgodnie z zakresem rzeczowym robót i w terminach określonych w Umowie. 2.1.4 Szczegółowe dane określające lokalizację, przedmiot, zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44.11.24.00 - Dach


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 129300
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy Komplex Dach Sławomir Truchel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rolnicza 22
Kod pocztowy: 18-300
Miejscowość: Zambrów
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 130000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 130000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 130000
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1pkt.4 ustawy Pzp ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art.67 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki , jeżeli w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego , nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , nie zostały złożono żadnej oferty . Zamawiający przeprowadził dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego , nie wpłynęły żadne pytania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia . Z uwagi na kontrakt z inwestorem wystąpiła również pilna potrzeba udzielenia zamówienia . Powyższy stan faktyczny należy uznać za uzasadniony przypadek , którego zaistnienie zgodnie z art.67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp pozwala na zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.