To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-08
Ogłoszenie nr 500025879-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.
Gmina Krasnystaw: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu
pn. "Wiem kim jestem, wiem kim zostanę"
współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Województwa Lubelskiego na
lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje,
Działanie 12.2 Kształcenie ogólne.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Wiem kim jestem, wiem kim zostanę" współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 567214-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500014556-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Krasnystaw, Krajowy numer identyfikacyjny 11019796000000,
ul. ul. M. Konopnickiej
4,
22300
Krasnystaw, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
825 763 753, e-mail
budownictwo@krasnystaw.ug.gov.pl, faks
825 763 046.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu pn. "Wiem kim jestem, wiem kim zostanę" współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BOI:271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2017 roku pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu pn. "Wiem kim jestem, wiem kim zostanę " współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12. Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części: Część I : Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych do: - Zespołu Nr 1 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Siennicy Nadolnej, - Zespołu Nr 2 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Jaślikowie, - Zespołu Nr 4 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Małochwieju Dużym, - Zespołu Nr 5 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krupem. Część II : Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do : - Zespołu Nr 1 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Siennicy Nadolnej, - Zespołu Nr 2 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Jaślikowie, - Zespołu Nr 4 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Małochwieju Dużym, - Zespołu Nr 5 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krupem. Część III : Dostawa materiałów szkoleniowych i artykułów biurowych do : - Zespołu Nr 1 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Siennicy Nadolnej, - Zespołu Nr 2 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Jaślikowie, - Zespołu Nr 4 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Małochwieju Dużym - Zespołu Nr 5 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krupem. 2.Zakres zamówienia określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej siwz. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany "z nazwy" przez Zamawiającego w załączniku Opis przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 4.Wszystkie oferowane przedmioty i materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany przedmiot lub materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 38652100-1, 22100000-1, 39294100-0, 22462000-6, 30190000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49531.20
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.U.H. MERITUM ADAM KRUK
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53 584.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Modernizacja, przebudowa, doposażenie SOR oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Krasnymstawie"
- "Wywóz nieczystości stałych i płynnych"(6.2024)
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów wyposażenia gospodarczo-higienicznego i biurowego na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk.
- Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa materiałów promocyjnych w ramach "V Krajowych Dni Pola".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.