To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-08
Ogłoszenie nr 500025381-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: "Kompleksowe ubezpieczenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574666-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 26022935600000,
ul. Rzędów
40,
28142
Tuczępy, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 242 91 33, 15 864 22 51, e-mail
zgok@op.pl, faks
15 864 22 51 w. 26.
Adres strony internetowej (url): www.zgok.ornet.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego 100 % udziałów stanowi własność Gmin.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Kompleksowe ubezpieczenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGOK.P/3/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: "Kompleksowe ubezpieczenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie". 2. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi ochrony ubezpieczeniowej związanej z działalnością wykonywaną przez Zamawiającego oraz mienia Zamawiającego przez okres: dla zadania I - 12 miesięcy, dla zadania II - 24 miesięcy w zakresie opisanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Przedmiot ubezpieczenia obejmuje: ZADANIE I Ubezpieczenie mienia w zakresie: 1). ubezpieczenia mienia od zdarzeń losowych (PD) 2). ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (EEI), 3). ubezpieczenia maszyn, urządzeń i sprzętu budowlanego od uszkodzeń (CPM), 4). ubezpieczenia maszyn i urządzeń od awarii ( MB) ZADANIE II Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i/lub posiadanego mienia 4. Wymagany zakres ubezpieczenia określono w SIWZ jako obligatoryjny - brak akceptacji spowoduje odrzucenie oferty. 5. O ile w SIWZ podano franszyzę lub udział własny, Zamawiający nie dopuszcza wprowadzania przez Wykonawcę wyższych franszyz/udziałów własnych, niż wyraźnie określone w SIWZ. 6. Dopuszczalne jest obniżenie franszyz od podanych w SIWZ. 7. Płatność składki: Dla zadania I Cztery raty - płatne w okresie ubezpieczenia. Terminy płatności zostaną uzgodnione z Wykonawcą wybranym do realizacji zamówienia, przy podpisaniu umowy. Dla zadania II W ośmiu ratach płatnych w okresie ubezpieczenia, w tym: Cztery raty - płatne w pierwszym okresie rozliczeniowym / polisowym, Cztery raty - płatne w drugim okresie rozliczeniowym / polisowym, Terminy płatności zostaną uzgodnione z Wykonawcą wybranym do realizacji zamówienia, przy podpisaniu umowy. 8. Zamawiający informuje, że możliwa jest lustracja obiektów podlegających ubezpieczeniu Wykonawcy, którzy są zainteresowani udziałem w lustracji winni zgłosić do zamawiającego chęć przybycia wraz z podaniem oczekiwanego zakresu lustracji. 9. Umowa ubezpieczenia ( umowy dla poszczególnych zadań ) zostaną zawarte i wykonane za pośrednictwem przy udziale EKO BROKER Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie 00105 przy ul. Twarda 18, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000588109 przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 527-275-13-78, Regon 363066609 Zezwolenie KNF nr 2226/16.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV: 66515100-4, 66515400-7, 66515000-3, 66516400-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZADANIE I Ubezpieczenie mienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
115173.98
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
121865.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZADANIE II Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i/lub posiadanego mienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19512.19
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ubezpieczenie floty pojazdów, mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz NNW Gminy Słupca i jej jednostek organizacyjnych, instytucji kultury oraz OSP.
- Ubezpieczenie OC na wypadek szkód w środowisku
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY CHMIELNIK WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEGŁYMI
- UBEZPIECZENIA MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU MIKOŁOWSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEGŁYMI
- Ubezpieczenie majątkowe Gminy Miękinia
- Ubezpieczenie Gminy Sicienko
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.