To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-07
Ogłoszenie nr 500025321-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.
Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska: "Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541736-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, Krajowy numer identyfikacyjny 158300000,
ul. Al. Politechniki
6,
90924
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426 313 500, e-mail
liliana.podkocka@p.lodz.pl, faks
426 313 502.
Adres strony internetowej (url): http://zp.p.lodz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):01/W6/03/2017-ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w podziale na 18 części. Dziesięć części dotyczy sprzętu komputerowego, osiem oprogramowania. Część 1: Stacjonarny zestaw komputerowy z zainstalowanym systemem operacyjnym, monitor LED, czytnik kart elektronicznych 2 szt., klawiatura 2 szt., myszki 8 szt., drukarka laserowa 2 szt.; Część 2:Pakiety oprogramowania biurowego 16 szt, system operacyjny 1szt/ 16; Część 3:Stacjonarne zestawy komputerowe z zainstalowanym systemem operacyjnym 17 kompletów, monitory LED 17 szt.; Część 4:Notebook 1 szt.; Część 5:Stacjonarny zestaw komputerowy z zainstalowanym systemem operacyjnym 2 komplety, skaner; Część 6:Oprogramowanie użytkowe umożliwiające przygotowanie oraz wydruk etykiet na opakowania zawierające substancje i preparaty chemiczne; Część 7:Dysk HDD 4 szt., UPS, myszka 5 szt., Część 8:Stacjonarny zestaw komputerowy z zainstalowanym systemem operacyjnym 5 kompletów, monitor LED 2 szt., kolorowa drukarka laserowa, kolorowa drukarka atramentowa, dysk HDD 4 szt, router 4 szt.,myszka 20 szt, klawiatura 12 szt, pamięć USB 10 szt, mikrofon 3 szt, tablet, torba 3 szt; Część 9: Wideoprojektor 2 szt; Część 10: Oprogramowanie inżynierskie - zintegrowane środowisko programistycznego MATLAB Część 11: Oprogramowanie inżynierskie - uniwersalny, interakcyjny pakiet matematyczny Część 12:Oprogramowanie developerskie 2 szt., pakiet oprogramowania zawierający: kompilator fortran, bibliotekę Math Kernel Library, bibliotekę Distribution for Python Część 13: Oprogramowanie inżynierskie umożliwiające symulację energetyczną oraz ocenę standardu energetycznego budynków; pozwalające na dokładne określenie zapotrzebowania na moc cieplną lub ilości energii, którą w przyszłości będzie zużywał projektowany lub modernizowany budynek Część 14: Stacjonarny zestaw komputerowy z zainstalowanym systemem operacyjnym, monitor LCD Część 15: Oprogramowanie inżynierskie - uniwersalny, interakcyjny pakiet matematyczny Część 16:Oprogramowanie antywirusowe 1 komplet, - odnowienie licencji na posiadane przez zamawiającego oprogramowanie antywirusowe Kaspersky Anti - Virus 2017 Część 17:Monitor LED, oprogramowanie biurowe, klawiatura 2 szt, myszka 5 szt, skaner Część 18:Zewnętrzny dysk twardy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części określono w Specyfikacji asortymentowo - cenowej stanowiącej załącznik do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 48190000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy - Dziekanat |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5433
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sprzęt komputerowy - Dziekanat
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6682.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Oprogramowanie biurowe - Dziekanat |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8784
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: E-Tech s.c. E Duda P. Kapusta
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10804.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sprzęt komputerowy - I35 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) Zamawiający unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie części: Zadania (części) nr: 3 Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną dla zadań (części) 3 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Sprzęt komputerowy - I612 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) Zamawiający unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie części: Zadania (części) nr: 4 Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną dla zadań (części) 4 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Sprzęt komputerowy - I612 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7616.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9367.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Oprogramowanie użytkowe - I612; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) Zamawiający unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie części: Zadania (części) nr: 6 Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną dla zadań (części) 6 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Sprzęt komputerowy - K61 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1602.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1970.46
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Sprzęt komputerowy - K62 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) Zamawiający unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie części: Zadania (części) nr: 8 Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną dla zadań (części) 8 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Sprzęt komputerowy - K62 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2568.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3158.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Oprogramowanie inżynierskie - K62 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5850.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7195.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Oprogramowanie inżynierskie - K62 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5040.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6199.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Oprogramowanie developerskie - K62 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2814.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3461.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Oprogramowanie inżynierskie - K62 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6305.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7755.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Sprzęt komputerowy - K63 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18383.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22611.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Oprogramowanie inżynierskie - K63 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5040.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6199.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Oprogramowanie antywirusowe -K65 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) Zamawiający unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie części: Zadanie (części) nr:16 Na zadanie (część) nr 16 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Sprzęt komputerowy - K65; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1415.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1740.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Sprzęt komputerowy - K66 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
215.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
264.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach wojewódzkich województwa łódzkiego
- 55/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
- Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów na potrzeby "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
- Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy budynku w Łodzi przy ul. Moniuszki 7/9, w podziale na dwie części
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Łobzie
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Dostawa infrastruktury informatycznej do wytworzenia oraz obsługi urządzeń NIRS i DCS działających w warunkach symulowanych oraz rzeczywistych przeciążeń do 9G na potrzeby IBIB PAN.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Ks. Elżbiety w Szczecinku oraz Zespołu Szkół nr 7 w Białym Borze.
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego serwera typu NAS, fabrycznie nowych dysków serwerowych typu Dell oraz fabrycznie nowy napęd RDX oraz dyski RDX.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla IPN-KŚZpNP Oddział w Poznaniu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.