eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Rekultywacja kwatery P3 wraz z instalacją odgazowania. Przebudowa i modernizacja instalacji odgazowania, przesyłu i zagospodarowania biogazu składowiskowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-07

Ogłoszenie nr 500025174-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.

Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.: Rekultywacja kwatery P3 wraz z instalacją odgazowania. Przebudowa i modernizacja instalacji odgazowania, przesyłu i zagospodarowania biogazu składowiskowego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544759-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500004221-N-2017, 50000494-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30214486300000, ul. al. Marcinkowskiego 11, 61827 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 530 813, e-mail mag.pio@odpady.poznan.pl, faks 618 530 842.
Adres strony internetowej (url): www.odpady.poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego w rozumieniu art.3 ust. 1 pkt 3b Ustawy Pzp

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rekultywacja kwatery P3 wraz z instalacją odgazowania. Przebudowa i modernizacja instalacji odgazowania, przesyłu i zagospodarowania biogazu składowiskowego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZO/ZZ-341-05/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zadania pod nazwą:REKULTYWACJA KWATERY P3 WRAZ Z INSTALACJĄ ODGAZOWANIA. PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INSTALACJI ODGAZOWANIA, PRZESYŁU I ZAGOSPODAROWANIA BIOGAZU SKŁADOWISKOWEGO. Zadanie realizowane będzie w formule "zaprojektuj i wybuduj" w dwóch etapach. ETAP I: ZAPROJEKTOWANIE WRAZ Z UZYSKANIEM WYMAGANYCH POZWOLEŃ I WYKONANIE PRZEBUDOWY INSTALACJI UZDATNIANIA I SPRĘŻANIA BIOGAZU SKŁADOWISKOWEGO W ZWIAZKU Z NOWYM ODGAZOWANIEM KWATERY P3 REALIZOWANYCH W RAMACH REKULTYWACJI. ETAP II: ZAPROJEKTOWANIE WRAZ Z UZYSKANIEM WYMAGANYCH POZWOLEŃ I WYKONANIE PRAC REKULTYWACYJNYCH NA KWATERZE P3 WRAZ Z INSTALACJĄ ODGAZOWANIA, WYKONANIE PRZEBUDOWY I MODERNIZACJA INSTALACJI ODGAZOWANIA, PRZESYŁU I ZAGOSPODAROWANIA BIOGAZU SKŁADOWISKOWEGO. W ramach realizacji zamówienia wykonawca obowiązany jest do zapewnienia sprawowania pełnego serwisu dostarczonych i zamontowanych urządzeń objętych co najmniej 3 letnim okresem gwarancyjnym zgodnie z niniejszym SIWZ wraz z dostawą i wymianą elementów eksploatacyjnych w szczególności złóż wykorzystywanych do odsiarczania i filtracji biogazu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Zużycie mediów (prądu, wody): Wykonawca zainstaluje podliczniki zużycia w/w mediów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w związku z powyższym Wykonawca poniesie koszty rzeczywiście zużytych mediów w trakcie realizacji umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 44112000-8, 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45111213-4, 45111300-1, 45112330-7, 45112700-2, 45200000-9, 45220000-5, 45222110-3, 45223500-1, 45231000-5, 45251000-1, 45310000-3, 45333000-0, 45343000-3, 48151000-1, 71220000-6, 71320000-7, 71321200-6, 71322200-3, 71320000-7, 71325000-2, 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6067500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Techniki Ochrony Środowiska FOLEKO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spacerowa 3
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7463025
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7463025
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14743036.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.