eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przeglądy i naprawy pojazdów samochodowych stanowiących własność Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-02-01

Ogłoszenie nr 500024407-N-2018 z dnia 01-02-2018 r.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Przeglądy i naprawy pojazdów samochodowych stanowiących własność Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 628133-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500074693-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 000515780, ul. ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 20 21-25, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeglądy i naprawy pojazdów samochodowych stanowiących własność Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ.231.133.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu przeglądów okresowych , napraw mechanicznych i elektrycznych oraz holowanie 9 pojazdów samochodowych stanowiących własność KZGM w Katowicach, wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres usług: A1. Pierwsza obsługa techniczna (OT - 1) obejmuje a) w dziedzinie mechaniki pojazdowej: ogólny przegląd pojazdu, smarowanie, sprawdzenie i regulacja hamulca ręcznego, oraz zasadniczego (nożnego), kontrola poziomu oleju w silniku, kontrola poziomu płynu chłodniczego, kontrola poziomu płynu hamulcowego, sprawdzenie stanu wycieraczek, kontrola poziomu płynu do spryskiwaczy szyb, sprawdzenie stanu opon i ciśnienia w kołach, ew. uzupełnienie, sprawdzenie elementów zawieszenia (przód i tył), sprawdzenie stanu układu kierowniczego - luzy, stany połączeń, kontrola stanu klocków i tarcz hamulcowych - przód i tył, sprawdzenie stanu przewodów hamulcowych, kontrola układu napędowego - stan połączeń, wycieki, osłony przegubów, sprawdzenie poziomu oleju w układzie wspomagania kierownicy, sprawdzenie stanu nacisku pasków osprzętu silnika, kontrola układu wydechowego - stanu połączeń, mocowań korozji, kontrola wskazań wskaźnika oleju. b) w dziedzinie elektryki samochodowej: oczyszczenie akumulatora, pokryw i otworów wentylacyjnych w korkach ogniw, kontrola stanu zacisków akumulatora, oczyszczenie końcówek akumulatora, sprawdzenie wskazań kontrolek deski rozdzielczej, kontrola działania rozrusznika i alternatora, kontrola stanu i działania sygnałów, świateł zewnętrznych i wewnętrznych, ustawienie świateł reflektorów (w razie potrzeby), kontrola działania wycieraczek i kierunkowskazów. A.2 Druga obsługa techniczna (OT - 2) obejmuje dla każdego pojazdu: a) w dziedzinie mechaniki pojazdowej: czynności wchodzące w zakres pierwszej obsługi technicznej (OT - 1) sprawdzenie stanu oleju w silniku, skrzyni biegów i tylnym moście i ich wymiana, ( w zależności od przebiegu kilometrów), wymiana filtrów paliwa, oleju, powietrza, przeciwpyłowego, sprawdzenie poziomu płynu chłodniczego, sprawdzenie poziomu płynu hamulcowego, sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu, kontrola stanu filtra kabiny, kontrola amortyzatorów, kontrola hamulców, sprawdzenie płynu chłodniczego - pomiar temperatury zamarzania, kontrola jakości płynu hamulcowego - pomiar temperatury wrzenia, smarowanie zawiasów drzwi, kontrola szczelności układu klimatyzacji (pomiar ciśnień), wydajność układu klimatyzacji (pomiar temperatur), zbieżność kół. b) w dziedzinie elektryki pojazdowej: czynności wchodzące w zakres pierwszej obsługi technicznej (OT - 1) przegląd akumulatorów, alternatora i rozrusznika, oczyszczenie zacisków akumulatora, uzupełnienie elektrolitu, kontrola stanu akumulatora i ładowania - test, przegląd zamocowania wyłącznika prądu regulatora napięcia oraz sprawdzenie ich działania, dokręcenie zacisków połączeń przewodów instalacji elektrycznej pomiędzy akumulatorem, rozrusznikiem i alternatorem, kontrola napięcia akumulatora, kontrola stanu przewodów i połączeń instalacji elektrycznej pojazdu, odczytanie /skasowanie kodów błędów/ usterek/inspekcji serwisowych B. typowe (uprzednio przewidziane i planowane) naprawy pojazdów w zakresie mechaniki i elektryki obejmuje m.in.: wymianę wahacza, wymianę przegubów, drążka kierownicy; wymianę łożyska koła, stabilizatora, amortyzatora oraz wymianę klocków hamulcowych, bębnów hamulcowych, szczęk hamulcowych, tarcz hamulcowych; wymianę sprzęgła; regulację hamulca ręcznego, wymianę płynu hamulcowego, linki hamulca; wymianę przewodów, pompy hamulcowej, pompy wspomagania; wymianę oleju w podzespołach; wymianę filtra paliwa, powietrza i kabinowego; napełnianie, odgrzybianie, dezynfekcja i ozonowanie klimatyzacji; przegląd podwozia; zbieżność kół; wymianę świecy żarowej; wymianę, naprawę rozrusznika i alternatora; regulację świateł; wymianę ogumienia. C. Holowanie pojazdów samochodowych w przypadku nagłej awarii. D. Naprawy awaryjne, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres, rodzaj, ilości, sposób postępowania, warunki realizacji, sposób rozliczania) określa wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 5 do SIWZ), a w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do wzoru umowy oraz Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). 4. UWAGA! W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji z powodu niemożności dokładnego określenia liczby przeglądów OT-1 (A.1), liczby typowych napraw (B) ilości kilometrów w trakcie holowania pojazdów samochodowych (C) oraz liczby i rodzaju pozostałych napraw tzw. awaryjnych (D). Zakres minimalny zamówienia, który na pewno zostanie zrealizowany obejmuje wykonanie przeglądów technicznych OT-2 (A.2) - w ilościach wymienionych w pkt 1 ppkt A.2 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ). Prawo opcji polega na możliwości nie zrealizowania maksymalnego zakresu zamówienia tj. przeglądów OT-1 oraz napraw typowych i pozostałych (awaryjne) - pkt 1 ppkt A.1, B ,C i D Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ). Konieczność wykonania ww. przeglądów, napraw i holowania jest niemożliwa do przewidzenia pod względem ilościowym (a w przypadku napraw awaryjnych - także rodzajowym). Zakres maksymalny zamówienia obejmuje ilości przeglądów i napraw , w tym holowania pojazdów, podane w Formularzu ofertowym w punktach A, B, C i D. Zamawiający nie gwarantuje, że podane ilości zostaną osiągnięte w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie względem Zamawiającego.Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) jest kwota wynikająca ze zsumowania wartości brutto wszystkich tabel znajdujących się w Formularzu ofertowym w punktach A, B, C i D. 5. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie ilości faktycznie wykonanych przeglądów, napraw i holowania z zastosowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług przeglądów, napraw i holowania pojazdów. Wymóg nie dotyczy m.in. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 149753.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JAN BIEŃ J.K. AUTO-SERWIS
Email wykonawcy: jkautoserwis@onet.eu
Adres pocztowy: ul. Józefowska 6
Kod pocztowy: 40-144
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128719.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128719.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 455081.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.