To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-06
Ogłoszenie nr 500024263-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.
Urząd Gminy Skrzyszów: Kompleksowy nadzór inwestorski na zadaniu pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w przysiółku Świniogóra (etap 7) w miejscowości Szynwałd - część I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562548-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Skrzyszów, Krajowy numer identyfikacyjny 54899100000,
ul. Skrzyszów 642
,
33156
Skrzyszów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 326 330, e-mail
sekretariat@ug.skrzyszow.pl, faks
146 326 332.
Adres strony internetowej (url): http://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowy nadzór inwestorski na zadaniu pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w przysiółku Świniogóra (etap 7) w miejscowości Szynwałd - część I
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.271.23.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksowym nadzorem nad realizacją umowy zawartej w wyniku oddzielnego postępowania na roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami w przysiółku Świniogóra (etap 7) w miejscowości Szynwałd - część I. Zakres prac obejmuje budowę sieci wodociągowej doprowadzającej wodę do 86 budynków mieszkalnych oraz wpięcie do istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Szynwałd - włączenie I oraz włączenie II. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany przez zespół spełniający warunki zawarte w prawie budowlanym, a w szczególności z przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Na czele Zespołu nadzoru stać będzie Inspektor Nadzoru. Inspektor Nadzoru będzie przedstawicielem Zamawiającego i będzie działał w zakresie obowiązków określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz wynikających z aktualnych przepisów Prawa Budowlanego, Kodeksu Cywilnego, PZP, aktów prawnych regulujących wydatkowanie Funduszy Unijnych oraz obowiązujących norm technicznych. 3. Do podstawowych zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie pełnienie obowiązków i wykonanie uprawnień o jakich mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2016 poz. 290 ze zm.), a w szczególności: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, 5) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 6) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 7) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, 8) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, 9) pomoc w przygotowaniu w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Tarnowie, 10) uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji, 11) weryfikacja kosztorysów rozliczeniowych robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych o ile takie wystąpią, 12) sporządzenie kosztorysu różnicowego (o ile wystąpi) będącego załącznikiem do wniosku o płatność w ramach dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 4. Pozostałe obowiązki inspektora nadzoru zgodnie z przepisami Ustawy Prawo budowlane. 5. Czynności, o których mowa w ust. 3 i 4 Inspektor Nadzoru będzie realizował min. 2 razy w tygodniu oraz niezwłocznie na każde wezwanie Zamawiającego. 6. W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie uczestniczył we wszystkich próbach i odbiorach technicznych sieci wraz z przyłączami z późniejszym użytkownikiem tj. Spółką Tarnowskie Wodociągi. 7. Na realizację wyżej wymienionej inwestycji Gmina otrzymała dofinansowanie ze środków europejskich na operacje typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 8. Usługa obejmuje wypełnianie obowiązków sprawozdawczych wynikających z procedur Urzędu Marszałkowskiego i współpracę w tym zakresie z pracownikami urzędu gminy i instytucji zarządzającej. 9. Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Skrzyszów. 10. Szczegółowy opis robót budowlanych podlegających nadzorowi zawarty jest w: dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 7 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26582.77
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Nadzór Budowlany i Projektowanie Marek Żmuda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SKRZYSZÓW
więcej: przetargi SKRZYSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- Nadzór inwestorski - Przebudowa ul. Jaśminowej
- Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół nr 1 w Rypinie wraz z infrastrukturą
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 730 na odcinku od km 18+545 do km 21+764 w m. Laski i m. Warka, gm. Warka - nr postępowania 089/24
- Wykonanie opracowania projektowego wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.