eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszyniec › Dostawa oleju opałowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-02-01

Ogłoszenie nr 500024066-N-2018 z dnia 01-02-2018 r.

Gmina Myszyniec: Dostawa oleju opałowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 628569-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Myszyniec, Krajowy numer identyfikacyjny 54660900000, ul. Plac Wolności 60, 07430 Myszyniec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 721 141, e-mail urzad@myszyniec.nowoczesnagmina.pl, faks 297 721 141.
Adres strony internetowej (url): myszyniec.nowoczesnagmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oleju opałowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GAPO.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego zgodnego z Normą PN-C96024:2011 do placówek na terenie Gminy Myszyniec. Łączna orientacyjna ilość zamawianego oleju opałowego wynosi około 336.000 litrów. Rzeczywista ilość zamawianego, w okresie trwania umowy, oleju opałowego będzie zależna od faktycznych potrzeb placówek, które uzależnione są w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w okresie obowiązywania umowy. Olej opałowy winien być dostarczony na własny koszt i ryzyko Wykonawcy do 5 jednostek oświatowych: Publicznych Szkół Podstawowych w Myszyńcu, Wolkowych, Wykrocie, Wydmusach i Zalesiu oraz do budynku komunalnego przy ul. Dr Pawłowskiego 15 w Myszyńcu i Środowiskowego Domu Samopomocy w Białusnym Lasku. Dostawy, będą realizowane w kilku etapach, z uwagi na różną pojemność zbiorników na olej opałowy, w poszczególnych obiektach: Publiczna Szkoła Podstawowa w Myszyńcu, ul. Dzieci Polskich 1, 07-430 Myszyniec - pojemność 13.200 litrów; Publiczna Szkoła Podstawowa w Wolkowych, Wolkowe 1, 07-430 Myszyniec - pojemność 13.200 litrów; Publiczna Szkoła Podstawowa w Wykrocie, Wykrot 21 C, 07-430 Myszyniec - pojemność 8.800 litrów; Publiczna Szkoła Podstawowa w Wydmusach, Wydmusy 117 K, 07-430 Myszyniec - pojemność 5.000 litrów; Publiczna Szkoła Podstawowa w Zalesiu, Zalesie 36 A, 07-430 Myszyniec - pojemność 3.200 litrów; Budynek Komunalny przy ul. Dr Pawłowskiego 15, 07-430 Myszyniec - pojemność 3.000 litrów; Środowiskowy Dom Samopomocy w Białusnym Lasku, Białusny Lasek 19, 07-430 Myszyniec - pojemność 4.000 litrów. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: dostawy mogą być łączone, dla kilku jednostek, jeżeli wyniknie to z zapotrzebowania poszczególnych szkół, dostawy oleju opałowego będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, jednorazowo może zostać zamówiona dostawa oleju opałowego w ilości nie mniejszej niż 2.000 litrów. Wymagany jest grawitacyjny rozładunek paliwa z autocysterny do zbiorników. Wykonawca będzie dostarczał olej opałowy na telefoniczny wniosek Dyrektora danej placówki lub upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Myszyńcu. Zamówienia każdorazowo będą składane przez Dyrektora danej placówki lub upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Myszyńcu. Wykonawca zobowiązany będzie: co najmniej z jednodniowym wyprzedzeniem uzgodnić z Zamawiającym termin dostawy, dostarczyć zamawianą ilość oleju opałowego w terminie do 2 dni od złożenia wniosku, o którym mowa powyżej. Ilość dostarczonego oleju opałowego musi być potwierdzona przez Dyrektora placówki lub upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Myszyńcu. Każdorazowo do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć: certyfikat jakości oleju opałowego z jego analizą, wystawiony przez producenta lub jednostkę przez niego upoważnioną, cennik oleju opałowego potwierdzony przez producenta na dzień dostawy, wystarczającym jest wydruk ze strony internetowej producenta potwierdzającego cenę oleju opałowego na dzień dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 819512.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STACJA PALIW DEPTUŁA Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Trasa Mazurska 56
Kod pocztowy: 07-430
Miejscowość: Kadzidło
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 912563.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 912563.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 928598.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.