eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skawina › Prowadzenie eksploatacji urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Skawina



Ogłoszenie z dnia 2018-02-01

Ogłoszenie nr 500023983-N-2018 z dnia 01-02-2018 r.

Urząd Miasta i Gminy w Skawinie: Prowadzenie eksploatacji urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Skawina

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy w Skawinie, Krajowy numer identyfikacyjny 52392700000, ul. Rynek 1, 32050 Skawina, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 764 680, e-mail zampub@um.skawina.net, faks 122 763 339.
Adres strony internetowej (url): www.gminaskawina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie eksploatacji urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Skawina

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.54.GK.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu bieżącej eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Skawina. Łączna ilość zainstalowanych opraw oświetleniowych (lampy wysokoprężne sodowe) na terenie miasta i gminy Skawina - 4138 szt. punktów świetlnych. Obwody oświetleniowe sterowane są za pomocą cyfrowych programatorów astronomicznych CPA 2.0, 3.1, 4.0. zamontowanych w szafkach pomiarowo-rozdzielczych zlokalizowanych na terenie gminy Skawina. Aktualna liczba punktów poboru energii PPE dla oświetlenia ulicznego - 185 punktów. Sieć oświetlenia ulicznego na terenie gminy Skawina występuje jako linia kablowa wydzielona, wydzielona linia napowietrzna oraz jako wspólna sieć. Przedmiot zamówienia obejmuje czynności eksploatacyjne i konserwacyjne urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami przez wykonywanie prac planowych i awaryjnych w zakres, których wchodzą czynności niezbędne do utrzymania pełnej sprawności sieci oświetleniowej polegających na: Prace planowe: całodobowa dyspozycyjność oraz dozór techniczny nad urządzeniami i liniami oświetleniowymi, oględziny oświetleniowych linii napowietrznych i kablowych, przeglądy techniczne urządzeń oświetleniowych, wymiana niesprawnych źródeł światła, opraw, uszkodzonych elementów opraw, przegląd, konserwacja i wymiana wyeksploatowanych złączy kablowych, połączeń, przewodów w oprawach, latarniach wydzielonej sieci oświetleniowej, konserwacja słupów, wysięgników, przewieszek konstrukcji wsporczych, prostowanie pochylonych słupów wydzielonej sieci oświetlenia ulicznego, regulacja położenia opraw i wysięgników pozwalająca uzyskać wysoką sprawność świetlną, regulacja zwisów przewodów oświetleniowych, naprawa i konserwacja szaf sterowniczo-pomiarowych, tablic rozdzielczych oświetlenia ulicznego, programowanie sterowników CPA zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników, czyszczenie i konserwacja skrzyń oświetlenia ulicznego, malowanie słupów stalowych farbą nawierzchniową do wysokości 80 cm w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym - 100 szt., malowanie słupów niskich typu parkowego dwoma warstwami farb (podkładową i nawierzchniową) w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym - 30 szt., malowanie wysięgników oświetlenia drogowego lub wymiana - 50 szt., wymiana wnęk bezpiecznikowych w słupach oświetleniowych - 50 szt., malowanie metalowych szaf pomiarowo-sterowniczych raz w ciągu trwania umowy, uzupełnianie ubytków w fundamentach wolno stojących szaf oświetleniowych, ubytków w fundamentach słupów, pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej w okresie trwania umowy dla wszystkich obwodów oświetlenia ulicznego zgodnie harmonogramem świadczenia usług), prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia ulicznego w tym zapisów dotyczących wykonywanych prac konserwacyjnych, przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia ulicznego, przycinanie gałęzi drzew, kształtowanie korony drzew znajdujących się w strumieniu światła, systematyczne usuwanie z latarń, szaf oświetleniowych przedmiotów nie stanowiących ich wyposażenia takich jak: plakaty, nielegalne reklamy, tablice informacyjne, załączanie i wyłączanie urządzeń oświetlenia związane z okolicznościowymi imprezami organizowanymi przez Zamawiającego. Prace awaryjne: Lokalizacja, naprawa lub wymiana uszkodzonych kabli oświetleniowych, wymiana niesprawnych źródeł światła, uszkodzonych elementów opraw, wymiana bezpieczników, podwieszanie uszkodzonych lub zerwanych przewodów sieci oświetleniowej, wymiana uszkodzonych przewodów w słupach i wysięgnikach oświetleniowych, wymiana uszkodzonych urządzeń zasilania i sterowania oświetleniem, wymiana połamanych lub uszkodzonych słupów oświetlenia ulicznego i parkowego, wymiana uszkodzonych złączy słupowych, wnęk bezpiecznikowych, zamków i zamknięć szaf i rozdzielni, likwidacja awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, naprawa po dewastacji urządzeń oświetleniowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 388972.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe ALTUM Alicja Czuba
Email wykonawcy: altum@altum.krakow.pl
Adres pocztowy: ul. Jugowicka 12
Kod pocztowy: 30-443
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 374604.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 374604.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 465914.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.