eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sąd Okręgowy w OlsztynieRealizacja usług w zakresie wykonywania przeglądów systemów bezpieczeństwa w budynku Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądu Rejonowego w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy oraz Piszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-01

Ogłoszenie nr 500023935-N-2018 z dnia 01-02-2018 r.

Sąd Okręgowy w Olsztynie: Sąd Okręgowy w Olsztynie: Realizacja usług w zakresie wykonywania przeglądów systemów bezpieczeństwa w budynku Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądu Rejonowego w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy oraz Piszu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500162-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 32343000000, ul. ul. Dąbrowszczaków , 10001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 521 61 66, e-mail przetargi@olsztyn.so.gov.pl, beata.maciejewska@olsztyn.so.gov.pl, faks 89 521 61 68.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sądownictwa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sąd Okręgowy w Olsztynie: Realizacja usług w zakresie wykonywania przeglądów systemów bezpieczeństwa w budynku Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądu Rejonowego w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy oraz Piszu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-2131-22/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie wykonywania przeglądów systemów bezpieczeństwa w budynku Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądu Rejonowego w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy oraz Piszu. 2. Zamówienie obejmuje realizację następujących zadań, tj.: Zadanie nr 1: okresowe przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawa systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynku Sądu Okręgowego w Olsztynie przy ul. Dąbrowszczaków 44a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 4 do SIWZ. Zadanie nr 2: okresowe przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawa systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Biskupcu przy ul. Sądowej 2 i 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie nr 3: okresowe przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawa systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Bartoszyckiej 4a i ul. Wyszyńskiego 37. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 6 do SIWZ. Zadanie nr 4: okresowe przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawa systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Mrągowie przy ul. Królewieckiej 55. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 7 do SIWZ Zadania nr 5: okresowe przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawa systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Nidzicy przy ul. Kościuszki 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 8 do SIWZ. Zadanie nr 6: okresowe przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawa systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Piszu przy ul. Warszawskiej 47. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 9 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza w przedmiotowym postępowaniu możliwości składania ofert częściowych i wymaga kompleksowej realizacji zamówienia w ramach wszystkich zadań, które wymienione zostały w pkt 2. 4. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie sądów objętych niniejszym zamówieniem/ postępowaniem. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom odpowiednie obiekty celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: biuro@kancelariazamowien.pl lub beata.maciejewska@olsztyn.so.gov.pl. 5. Warunki realizacji zamówienia, jak również szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień przysługujących stronom przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był zgodnie z wymaganiami producentów systemów objętych przedmiotowym postępowaniem, jak również adekwatnie do obowiązujących norm i przepisów prawa, z zachowaniem przepisów BHP i p.poż. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibach sądów objętych przedmiotowym postępowaniem. 7. Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez Zamawiającego. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia przy współudziale podwykonawców. W takim przypadku, Wykonawca podczas realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest do respektowania wszystkich wymagań Zamawiającego przedstawionych i opisanych w załączniku nr 10 do SIWZ. Na podstawie art. 36b ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - stosowne informacje w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Ofertowy wg. wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ. Na podstawie art. 36b ust 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na okoliczność, iż realizowane roboty budowlane będą wykonywane w miejscu bezpośrednio podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sąd Okręgowy w Olsztynie: Realizacja usług w zakresie wykonywania przeglądów systemów bezpieczeństwa w budynku Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądu Rejonowego w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy oraz Piszu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 325203.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Elnet
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Metalowa 3
Kod pocztowy: 10-603
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 393600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 393600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 393600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.