To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-01
Ogłoszenie nr 500023935-N-2018 z dnia 01-02-2018 r.
Sąd Okręgowy w Olsztynie: Sąd Okręgowy w Olsztynie: Realizacja usług w zakresie wykonywania przeglądów systemów bezpieczeństwa w budynku Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądu Rejonowego w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy oraz Piszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500162-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 32343000000,
ul. ul. Dąbrowszczaków
,
10001
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 521 61 66, e-mail
przetargi@olsztyn.so.gov.pl, beata.maciejewska@olsztyn.so.gov.pl, faks
89 521 61 68.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sądownictwa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sąd Okręgowy w Olsztynie: Realizacja usług w zakresie wykonywania przeglądów systemów bezpieczeństwa w budynku Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądu Rejonowego w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy oraz Piszu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-2131-22/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie wykonywania przeglądów systemów bezpieczeństwa w budynku Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądu Rejonowego w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy oraz Piszu. 2. Zamówienie obejmuje realizację następujących zadań, tj.: Zadanie nr 1: okresowe przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawa systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynku Sądu Okręgowego w Olsztynie przy ul. Dąbrowszczaków 44a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 4 do SIWZ. Zadanie nr 2: okresowe przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawa systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Biskupcu przy ul. Sądowej 2 i 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie nr 3: okresowe przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawa systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Bartoszyckiej 4a i ul. Wyszyńskiego 37. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 6 do SIWZ. Zadanie nr 4: okresowe przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawa systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Mrągowie przy ul. Królewieckiej 55. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 7 do SIWZ Zadania nr 5: okresowe przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawa systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Nidzicy przy ul. Kościuszki 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 8 do SIWZ. Zadanie nr 6: okresowe przeglądy techniczne, konserwacja oraz naprawa systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Piszu przy ul. Warszawskiej 47. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 9 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza w przedmiotowym postępowaniu możliwości składania ofert częściowych i wymaga kompleksowej realizacji zamówienia w ramach wszystkich zadań, które wymienione zostały w pkt 2. 4. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie sądów objętych niniejszym zamówieniem/ postępowaniem. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom odpowiednie obiekty celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: biuro@kancelariazamowien.pl lub beata.maciejewska@olsztyn.so.gov.pl. 5. Warunki realizacji zamówienia, jak również szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień przysługujących stronom przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był zgodnie z wymaganiami producentów systemów objętych przedmiotowym postępowaniem, jak również adekwatnie do obowiązujących norm i przepisów prawa, z zachowaniem przepisów BHP i p.poż. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibach sądów objętych przedmiotowym postępowaniem. 7. Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez Zamawiającego. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia przy współudziale podwykonawców. W takim przypadku, Wykonawca podczas realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest do respektowania wszystkich wymagań Zamawiającego przedstawionych i opisanych w załączniku nr 10 do SIWZ. Na podstawie art. 36b ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - stosowne informacje w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Ofertowy wg. wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ. Na podstawie art. 36b ust 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na okoliczność, iż realizowane roboty budowlane będą wykonywane w miejscu bezpośrednio podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sąd Okręgowy w Olsztynie: Realizacja usług w zakresie wykonywania przeglądów systemów bezpieczeństwa w budynku Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądu Rejonowego w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy oraz Piszu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325203.25
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elnet
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
393600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa aparatury badawczej i laboratoryjnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US w Działdowie
- Wykonanie dostawy wraz z montażem mebli do pomieszczeń OD w ramach inwestycji "Budowa bazy OD Olecko"
- "Dostawa środków czystości i higieny"
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa produktu leczniczego - Andeksanet alfa.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W ZAKRESIE KONSERWACJI INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ ORAZ OBSŁUGA SYSTEMÓW ELEKTROENERGETYCZNYCH
- I. Bieżąca, całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości w Poznaniu przy ulicach: Żołnierzy Wyklętych, Zawackiej, Cegłowskiej, Suwalskiej.
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Kielcach w okresie od 01.07.2024 r. do 01.07.2025 r.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.