eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › Dokończenie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Korzybiu w ramach projektu pn. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kępice"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-05

Ogłoszenie nr 500023615-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.

Gmina Kępice: Dokończenie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Korzybiu w ramach projektu pn. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kępice"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z ,,Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020" w ramach poddziałania 10.02.01. Efektywność energetyczna- wsparcie dotacyjne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554634-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kępice, Krajowy numer identyfikacyjny 77097982600000, ul. ul. Niepodległości 6, 77230 Kępice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 576 621, e-mail poczta@kepice.pl, faks 598 576 624.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dokończenie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Korzybiu w ramach projektu pn. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kępice"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp.271.03.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Zamówienie zostało podzielone na części i Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Na wykonanie każdej części zostanie wybrana najkorzystniejsza oferta. 2 Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Korzybiu zlokalizowanego na działce 70/10, w ramach projektu pn. ,,Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kępice". Zamówienie podzielone zostało na następujące części: 1) Część I- Roboty sanitarne: - wykonanie kotłowni z wymianą kotła centralnego ogrzewania opalanego olejem opałowym na nowy na zrębki/pelet, - wymiana części grzejników na instalacji centralnego ogrzewania, - montaż instalacji solarnej dla ciepłej wody użytkowej 2) Część II - Roboty dociepleniowe: - docieplenie przegród zewnętrznych budynku z wykonaniem cienkowarstwowego tynku. 3 Przyjęta technologia termomodernizacji obiektów oparta została na następujących rozwiązaniach: 1) Docieplenie przegród zewnętrznych: Ściany zewnętrzne docieplane będą styropianem o grubości 15 cm, natomiast ściany fundamentowe będą docieplane styropianem o grubości 12 cm. Na warstwę styropianu nałożona zostanie masa klejowo - szpachlowa, do przymocowania siatki z włókna szklanego. Zewnętrzną warstwę stanowić będzie tynk silikonowy lub silikatowy w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym. Narożniki budynku, okien i drzwi wzmacniane będą systemowymi wzmocnieniami kątowymi z profili aluminiowych i dodatkowo wzmacnianych dwiema warstwami siatki. Przeprowadzone prace wymagać będą wykonania nowego orynnowania odprowadzającego wody opadowe oraz nową instalację odgromową. Zamawiający informuje, że roboty w zakresie docieplenia przegród zewnętrznych zostały wykonane w 50%. 2) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: Istniejące okna w ramach drewnianych, niespełniających norm, podlegać będą wymianie na nowe w ramach drewnianych lub PCV o współczynniku przenikania ciepła U = 1,1 i U = 1,5 W/m2K, w zależności od lokalizacji i przeznaczenia. W istniejących oknach w ramach PCV, które nie będą podlegać wymianie, będą montowane nawiewniki okienne zapewniające właściwą cyrkulację powietrza. Drzwi zewnętrzne wymienione będą na nowe PCV o współczynniku przenikania ciepła U = 1,5 W/m2K. Montaż 10 szt. okien, które są w posiadaniu Zamawiającego oraz zakup i montaż stolarki drzwiowej oraz jednego okna do kotłowni. 3) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania (c.o.): Instalacje c.o. przewidziano jako dwururową z rur PE-X zasilaną z własnej kotłowni. Do ogrzewania pomieszczeń budynków przewidziano grzejniki płytowe zaworowe zintegrowane z zaworami termostatycznymi. Założenia sieci c.o. przyjęto zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75, poz. 690 z 2002 roku z późn. zmianami). Pozostało do zamontowanie 5 grzejników oraz wykonanie części instalacji (zgodnie z załączonym przedmiarem robót). 4) Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) wraz z montażem instalacji solarnej: W miejsce istniejących podgrzewaczy elektrycznych zaprojektowana została instalacja c.w.u., która zasilana będzie przez instalację solarną. Instalacja c.w.u. wykonana zostanie z przewodów PE-X w izolacji z pianki PU wraz z cyrkulacją. Na pionach instalacji zamontowane zostaną termostatyczne zawory cyrkulacyjne. System zaopatrzenia w c.w.u. wspierany będzie system solarnym, przez co nastąpi zastąpienie częściowe energii elektrycznej do podgrzewania c.w.u. energią słoneczną pozyskiwaną przez system solarny. Układ solarny opierać się będzie na dwóch obiegach: pierwszy - solarny - łączy kolektory słoneczne umieszczone na dachu obiektu z wężownicami zasobnika pojemnościowego (zbiornik wodny) i składa się z zespołu kolektorów, pompy obiegowej układu solarnego oraz zasobnika. Drugi obieg - wodny - zasila system c.w.u. w budynku. Doprowadza ciepłą wodę do punktów odbioru. 4 Zamówienie musi być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45262500-6


Dodatkowe kody CPV: 45261000-4, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Roboty sanitarne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 111134.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hydro Gaz Adam Waśko Ryszard Kamiński Sp. jawna
Email wykonawcy: biuro@hydro-gaz.com.pl
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 46
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135871,97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135871,97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 141879,76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Roboty dociepleniowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 165880.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa Emilia Stelmach
Email wykonawcy: biuro@estelmach.pl
Adres pocztowy: ul. W. Sikorskiego 8B
Kod pocztowy: 77-230
Miejscowość: Kępice
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 213276,44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 213276,44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 292740,00
Waluta: Pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.