eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › "Zakup i dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Oleśnica w latach 2018-2020"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-30

Ogłoszenie nr 500022078-N-2018 z dnia 30-01-2018 r.

Gmina Oleśnica: "Zakup i dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Oleśnica w latach 2018-2020"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636724-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Oleśnica, Krajowy numer identyfikacyjny 931934791, ul. 11 Listopada 24, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48713140200, e-mail urzad@olesnica.wroc.pl, faks +48713140204.
Adres strony internetowej (url): http://olesnica.nowoczesnagmina.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup i dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Oleśnica w latach 2018-2020"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.22.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Zakup i dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Oleśnica w latach 2018-2020" 3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa oleju opałowego, lekkiego np. EKOTERM PLUS lub równoważnego o parametrach wynikających z normy - PN-C-96024:2011, dla jednostek organizacyjnych Gminy tj. czterech szkół podstawowych w latach 2018 - 2020, położonych na terenie Gminy Oleśnica w ilości do 390 000 l, u Odbiorców: 1) Szkoła Podstawowa w Smolnej, Smolna nr 70 - w ilości do 60 000 l, jednorazowo zamawiana będzie dostawa oleju do 6000 l 2) Szkoła Podstawowa we Wszechświętem, Wszechświęte nr 16 B - w ilości do 90 000 l, jednorazowo zamawiana będzie dostawa oleju do 6000 l 3) Szkoła Podstawowa w Ligocie Małej, Ligota Mała nr 15 - w ilości do 120 000 l, jednorazowo zamawiana będzie dostawa oleju do 8000 l 4) Szkoła Podstawowa w Ligocie Polskiej, Ligota Polska nr 3 - w ilości do 120 000 l, jednorazowo zamawiana będzie dostawa oleju do 4000 l 4. Warunki realizacji zamówienia - dostaw : 1) Dostawy będą realizowane sukcesywnie, etapami, według potrzeb Zamawiającego w ilościach i miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego na podstawie zamówienia telefonicznie i faksem, emailem lub pisemnie złożonego z czasem dostawy wynikającym ze złożonej oferty, nie dłuższym jednak niż 3 dni, do każdej dostawy wymagane jest dołączenie świadectwa jakości dostarczonej partii oleju, wystawione przez producenta. 2) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych kosztów, oprócz wymienionych przez Wykonawców w złożonych ofertach. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, załadunek i rozładunek oleju opałowego. 3) Określone ilości są jedynie szacunkowe. Niewykorzystanie ilości oleju nie będzie powodowało roszczeń ze strony Dostawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do wielkości szacunkowych. 4) Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu, za który ponosi całkowitą odpowiedzialność. 5) Zapłata następować będzie przelewem bankowym na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze VAT, w terminie liczonym od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 6) Dostawy realizowane muszą być transportem wykonawcy, samochodem cysterną z wężem spustowym o długości co najmniej 30 m lub autocysterną zapewniającą prawidłową i bezkolizyjną realizację dostaw. 7) Dostawy powinny być realizowane w godzinach 8.00 -13.00. W szczególnych przypadkach, w godziny inne niż w/w. Dniami roboczymi są dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający zastrzega, że w wyjątkowych sytuacjach, dostawy mogą być realizowane w dni wolne od pracy. 8) Miejscem realizacji zamówienia będzie dostawa oleju do oddzielnych kotłowni. 9) Ilość jednorazowej dostawy oleju do poszczególnych jednostek organizacyjnych podana w ust. 3 pkt 1 ma charakter szacunkowy, niewiążący i jest uzależniona od jednostki do której dostarczany będzie olej opałowy. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są szacunkowe, będą zależeć od bieżącego zapotrzebowania jednostki organizacyjnej. 10) Podstawą do wystawienia faktury będzie ilość oleju opałowego w temperaturze 15 stopni Celsjusza wg przyjęcia Zamawiającego wg wskazań zalegalizowanego układu pomiarowego z kompensacją do 15 st. C przy autocysternie. Zamawiający nie dopuszcza przekazywania faktur VAT w formie elektronicznej. Zamawiający wyraźnie wskazuje na fakt ewentualnego pobierania próbek paliwa z danej dostawy i tylko w taki sposób jaki określa polska norma (Ciekłe przetwory naftowe - Ręczne pobieranie próbek PN-ISO 3170) bezpośrednio z autocysterny i tylko do ewentualnych badań z takich próbek (zła jakość dostarczonego paliwa) odnoszą się zapisy określone w istotnych postanowieniach umownych dotyczącego tego zagadnienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania badań na koszt i ryzyko Wykonawcy, gdyby jakość dostarczonego oleju nie była właściwa. W takim przypadku Wykonawca opróżni zbiorniki z niewłaściwego paliwa oraz przywiezie prawidłowy olej na swój koszt, bez dodatkowego wynagrodzenia. 11) Termin realizacji dostawy nie dłużej niż 3 dni robocze.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 543629.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GAZ PETROL Sp. z o.o.
Email wykonawcy: wroclaw@gazpetrol.pl
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 90
Kod pocztowy: 55-080
Miejscowość: Kąty Wrocławskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1056900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1056900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1166100
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.