Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-30
Ogłoszenie nr 500021748-N-2018 z dnia 30-01-2018 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju: "Zakup i dostawa ciągnika z przyczepą i
osprzętem zimowym (posypywarka i pług odśnieżny) w ramach budowy instalacji mechaniczno -
biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą
na terenie ZZO w Korczowie."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Dostosowanie Zakładów Zagospodarowania Odpadów w województwie lubelskim do wymagań dla RIPOK" dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634235-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju, Krajowy numer identyfikacyjny 95031744800000,
ul. Łąkowa
13,
23-400
Biłgoraj, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
084 6881852, e-mail
agadaj@pgk.bilgoraj.pl, faks
846 881 847.
Adres strony internetowej (url): www.pgk.biuletyn-publiczny.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa ciągnika z przyczepą i osprzętem zimowym (posypywarka i pług odśnieżny) w ramach budowy instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie ZZO w Korczowie."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/ZOŚ/26/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PARAMETRY WYMAGANE I. Ciągnik 1. Moc silnika - min. 90 KM 2. Minimalna masa całkowita - 4000 kg 3. Wymagana aktualna norma emisji spalin EURO 4 (T4 final) 4. Ilość cylindrów - min. 4 5. Pojemność zbiornika paliwa - min 100 dm3 6. Liczba przełożeń - w zakresie produkcji: 2017 lub 2018. Powinny posiadać wymagane prawem dokumenty oraz dokument określający warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego, instrukcję obsługi (wszystkie dokumenty sporządzone w języku polskim). Wszystkie dokumenty dotyczące urządzenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu dostarczenia urządzenia do odbioru. 3. Wszystkie przedmioty niniejszego zamówienia muszą być ze sobą spójne, tj. musi być możliwość podłączenia do ciągnika pługu, posypywarki (w tym pługu i posypywarki jednocześnie), przyczepy bez dodatkowych elementów łączących. 4. przedmiot zamówienia dostarczany Zamawiającemu musi posiadać stosowne deklaracje zgodności, aprobaty lub atesty jeżeli jest to wymagane prawem jak również spełniać wszystkie inne wymogi określone przepisami prawa dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych na terenie Polski. 5. Dodatkowo każdy z elementów przedmiotu zamówienia musi posiadać wyposażenie obowiązkowe określone przepisami Ustawy Prawo o ruchu drogowym (w tym m.in. gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy) oraz zestaw kluczy naprawczych i pokrowców na siedzenia; 6. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć przedmiot zamówienia na czas przewozu do ZZO w Korczowie. 7. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - min. 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. 8. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis mobilny dostarczonych urządzeń z dojazdem do Zamawiającego. Serwis realizowany będzie zgodnie z ogólnymi warunkami gwarancji. W przypadku zgłoszonej awarii w okresie gwarancji koszty dojazdu do Zamawiającego oraz ewentualnego transportu pojazdu do serwisu pokrywa Wykonawca. Koszty serwisu nie obejmują materiałów eksploatacyjnych. Na etapie dostawy wykonawca winien przedstawić do gwarancji listę materiałów eksploatacyjnych nieobjętych gwarancją. Koszty okresowych wymaganych przeglądów w ciągu trwania gwarancji pokrywa Wykonawca. 9. Czas reakcji serwisu Wykonawcy na zgłoszone uszkodzenie (awarię) nie przekroczy 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Za reakcję serwisu rozumie się zdiagnozowanie uszkodzenia (awarii) ciągnika, przyczepy lub osprzętu. 10. Wykonawca zobowiązany jest też przeprowadzić szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi ciągnika, przyczepy, piaskarki oraz pługu w terminie ustalonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 10 dni od dostarczenia ciągnika.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 16700000-2
Dodatkowe kody CPV: 16520000-6, 43313100-1, 34144440-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
219000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TECHMLEK SPÓLKA JAWNA L. MITURA, J. DRĄGOWSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
269370.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU BYŁEJ KOTŁOWNI NA STRZELNICĘ PNEUMATYCZNĄ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ LEŚNYCH W BIŁGORAJU
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w O/Biłgoraj, ul. Kościuszki.
- Poprawa dostępności placu zabaw przy Samorządowym Przedszkola nr 3 w Biłgoraju
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BIŁGORAJU
- Poprawa dostępności budynku Samorządowego Przedszkola nr 3 w Biłgoraju
- remont cząstkowy ulic i dróg powiatowych położonych na terenie miasta Biłgoraj, gmin: Biłgoraj i Józefów, Księżpol, Łukowa, Obsza, Tarnogród, Biszcza i Potok Górny.
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Nadleśnictwa Namysłów.
- Infrastruktura drogowa na terenie Gminy Brzozie
- DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO -WERSJA DROGOWA DLA POTRZEB BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY
- Dostawa nowego ciągnika rolniczego.
- "Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Babiak"
- Modernizacja elementów sieci kanalizacyjnej na terenie popegeerowskim Gminy Dubeninki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.