eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pątnów › Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji dla Gminy Pątnów oraz jej jednostek podległych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-29

Ogłoszenie nr 500021451-N-2018 z dnia 29-01-2018 r.

Gmina Pątnów: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji dla Gminy Pątnów oraz jej jednostek podległych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 624121-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Pątnów, Pątnów 48, 98-335 Pątnów, REGON: 730934714, osoba do kontaktów: Anna Pakuła - procedura, Karolina Kubera - przedmiot zamówienia, tel: 043 886-52-20
Gminna Biblioteka Publiczna w Pątnowie, Pątnów 72, 98-335 Pątnów, REGON: 731509019, osoba do kontaktów: j.w.
Zespół Szkół Samorządowych im. Króla Wł. Jagiełły w Dzietrznikach, Dzietrzniki 105, 98-335 Pątnów, REGON: 100030274, osoba do kontaktów j.w.
Zespół Szkół Samorządowych im. Wł. St. Reymonta w Pątnowie, Pątnów 105, 98-335 Pątnów, REGON: 100030239, osoba do kontaktów j.w.
Zespół Szkół Samorządowych im. Jana Pawła II Wielkiego w Załęczu Małym, Załęcze Małe 35, 98-335 Pątnów, REGON: 100030311, osoba do kontaktów: j.w.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pątnów, Krajowy numer identyfikacyjny 73093471400000, ul. , 98335 Pątnów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 865 220, e-mail dorotakula@patnow.pl, faks 438 865 250.
Adres strony internetowej (url): www.patnow.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Na podstawie Porozumienia Strony wyznaczają spośród siebie Gminę Pątnów, jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania. Gmina Pątnów, jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego upoważniona jest do wykonania wszystkich czynności wymaganych do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne: w tym w szczególności za opracowanie dokumentacji przetargowej, w tym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu, ocenę spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocenę złożonych ofert, ewentualne unieważnienie postępowania, wszystkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym występowanie przed organami oraz sądami do tego uprawnionymi w związku z rozpatrywaniem odwołań i skarg. Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia Wójt Gminy Pątnów powołał komisję przetargową. Każda ze stron Porozumienia samodzielnie zawarła odrębną umowę z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą tj. umowy zawarli: Gmina Pątnów, Gminna Biblioteka Publiczna w Pątnowie,Zespół Szkół Samorządowych im. Króla Wł. Jagiełły w Dzietrznikach,Zespół Szkół Samorządowych im. Wł. St. Reymonta w Pątnowie, Zespół Szkół Samorządowych im. Jana Pawła II Wielkiego w Załęczu Małym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji dla Gminy Pątnów oraz jej jednostek podległych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.10.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji dla Gminy Pątnów oraz jej jednostek podległych". Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 220 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1. Wykaz i charakterystykę obiektów gminy Pątnów i jednostek podległych - załącznik nr 4 do SIWZ. 1) obiekty gminy Pątnów: a) oświetlenie uliczne, b) budynek Urzędu Gminy Pątnów, c) stacja wodociągowa Pątnów, d) hydrofornia Załęcze Wielkie, e) hydrofornia Kamionka, f) budynek po SPSK Kamionka, g) stadion Pątnów, h) obiekty SKR Załęcze Małe, i) baza SKR Pątnów, j) Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Kamionce, k) remiza OSP Kluski, l) budynek komunalny - Agronomówka Pątnów, m) mieszkania komunalne Dzietrzniki, n) mieszkania komunalne Popowice, o) przepompownia wody Grębień, p) Ośrodek Zdrowia Pątnów, q) Ośrodek Zdrowia Dzietrzniki, 2) obiekty Zespołu Szkół Samorządowych im. Wł. St. Reymonta w Pątnowie, 3) obiekty Zespołu Szkół Samorządowych im. Króla Władysława Jagiełły w Dzietrznikach, 4) obiekty Zespołu Szkół Samorządowych im. Jana Pawła II Wielkiego w Załęczu Małym, 5) obiekt Gminnej Biblioteki Publicznej w Pątnowie. 2. Szacunkowe roczne zużycie energii elektrycznej w obiektach Gminy Pątnów i jednostek podległych dla poszczególnych grup taryfowych zawiera załącznik nr 4, określone zostało na podstawie zużycia za okres ostatnich 12 miesięcy i na podstawie prognoz. B21 - 122 488 kWh, C21 - 42 144 kWh, C22a - 63 637 kWh, C12b - 321 586 kWh, C12a - 0 kWh, C11 - 158 804 kWh, G11 - 9265 kWh, G12 - 140 kWh. Uwaga!!! W Załączniku nr 4 do SIWZ została zamieszczona informacja dotycząca zmiany taryf i zmiany mocy umownej w poszczególnych obiektach z dniem 01.01.2018r. 3. Określone przez Zamawiającego zużycie energii ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Łączna ilość zużycia energii może się zmienić w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego szacunkowej ilości energii.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5


Dodatkowe kody CPV: 65310000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 337361.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PGE Obrót S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 8-go Marca 6
Kod pocztowy: 35-959
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 414955.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 414955.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 414955.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.