eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Dostawa mebli oraz wyposażenia do celów dydaktycznych, z uwzględnieniem elementów zielonych zamówień publicznych, w ramach projektu pn. Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną poprzez rozwój infrastruktury szkół ogólnokształcących z terenu powiatu dzierżoniowskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-31

Ogłoszenie nr 500021350-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.

Dzierżoniów: Dostawa mebli oraz wyposażenia do celów dydaktycznych, z uwzględnieniem elementów zielonych zamówień publicznych, w ramach projektu pn. Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną poprzez rozwój infrastruktury szkół ogólnokształcących z terenu powiatu dzierżoniowskiego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 74143-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 95752-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Dzierżoniowski, Krajowy numer identyfikacyjny 890717817, ul. Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 831 67 89, e-mail starostwo@pow.dzierzoniow.pl, faks 74 832 18 60.
Adres strony internetowej (url): bip.pow.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa mebli oraz wyposażenia do celów dydaktycznych, z uwzględnieniem elementów zielonych zamówień publicznych, w ramach projektu pn. Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną poprzez rozwój infrastruktury szkół ogólnokształcących z terenu powiatu dzierżoniowskiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.272.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz wyposażenia do celów dydaktycznych, z uwzględnieniem elementów zielonych zamówień publicznych, w ramach projektu pn. Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną poprzez rozwój infrastruktury szkół ogólnokształcących z terenu powiatu dzierżoniowskiego. 2. Zamówienie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części pn.: 1) dostawa wyposażenia dydaktycznego, 2) dostawa mebli szkolnych. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 5. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zawarto odpowiednio w załącznikach nr 1 - 2 do siwz, które dołączyć należy do oferty (w zależności od części zamówienia, której oferta dotyczy) po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen i informacji o oferowanym przedmiocie zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia, wymieniony w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, zostanie dostarczony przez Wykonawcę odpowiednio do: 1) budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Bielawie, ul. Szkolna 5, 2) budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Dzierżoniowie, ul. Józefa Piłsudskiego 10, 3) budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II w Dzierżoniowie, ul. Garncarska 1. 7. Zamówienie obejmuje dostawę ww. przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem - a w zakresie części nr 2 również montażem mebli i podłączeniem do odpowiednich instalacji - do pomieszczeń zlokalizowanych w budynkach, o których mowa w ust. 6. Pomieszczenia zostaną wskazane przez Zamawiającego lub przez dyrektorów tych szkół najpóźniej w dniu realizacji dostawy. Zamawiający informuje, że winda znajduje się w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Dzierżoniowie oraz w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Pawła II w Dzierżoniowie. 8. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). 9. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z odpowiednimi instrukcjami obsługi, certyfikatami, atestami a także towarzyszącym oprogramowaniem, jeżeli jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania produktu (w celu uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia; np. oprogramowanie takie może być dołączone do mikroskopu). Oprogramowanie powinno być dostarczone z licencją na czas nieokreślony (chyba, że w opisie przedmiotu zamówienia wskazano inaczej). 10. Sprzęt przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających. 11. W zakresie dotyczącym części nr 2, zgodnie ze wskazaniem zawartym w ust. 7, zamówienie obejmuje dostawę, wniesienie, montaż mebli, a także podłączenie ich do instalacji wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do siwz). Po zakończeniu montażu i podłączeniu do instalacji, Wykonawca przeprowadzi demonstrację funkcjonowania dostarczonego przedmiotu zamówienia. W czynności tej weźmie udział przynajmniej jeden przedstawiciel Zamawiającego i pracownik wyznaczony przez dyrektora szkoły. Wykonawca będzie również odpowiedzialny za utylizację opakowań po meblach. 12. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonej protokołem odbioru, który wystawiony zostanie przez Zamawiającego i przesłany do wiadomości Wykonawcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 13. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte we wzorze umowy (załącznik nr 3 do siwz). 14. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 15. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 16. Meble szkolne muszą posiadać zgodność z Polskimi Normami, jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi, uzyskanymi na oferowane przez Wykonawcę dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien dołączyć do oferty atesty lub certyfikaty (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). 17. Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach, powinien posiadać opakowania wykonane z materiału łatwo poddającego się recyklingowi, bądź z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych lub powinny to być opakowania objęte systemem wielokrotnego użytku. Materiały opakowaniowe muszą być ręcznie łatwo sortowalne i nadawać się do recyklingu, a w ich skład powinien wchodzić jeden rodzaj materiału (np. tektura, papier, tworzywo sztuczne, materiał włókienniczy). 18. Powierzchnie mebli szkolnych, wymienionych w załączniku nr 2 do siwz, nie mogą zawierać substancji niebezpiecznych, sklasyfikowanych zgodnie z dyrektywą 1999/45/WE jako rakotwórcze (R40, R45, R49), szkodliwe dla układu rozrodczego (R60, R61, R62, R63), mutagenne (R46, R68), toksyczne (R23, R24, R25, R26, R27, R28, R51), alergogenne w przypadku wdychania (R42) lub niebezpieczne dla środowiska (R50, R50/53, R51/53, R52, R52/53, R53), powodujące dziedziczne zmiany genetyczne (R46), stwarzające niebezpieczeństwo poważnego uszkodzenia zdrowia na skutek długotrwałego narażenia (R48) lub gdy istnieje ryzyko, że mogą powodować nieodwracalne zmiany w stanie zdrowia (R68). W przypadku ftalanów: Nie dopuszcza się używania ftalanów, które w czasie stosowania spełniają kryteria klasyfikacji do któregokolwiek z następujących zwrotów zagrożenia (lub ich połączenia): R60, R61, R62, zgodnie z dyrektywą 67/548/EWG ze zmianami. 19. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet kluczy (min. 2 sztuki) do każdego zamka zamontowanego w dostarczanych meblach, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz. 20. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (w tym okres gwarancji) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne meble muszą mieć parametry/cechy nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.


II.4) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:

39160000-1,

39180000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
termin wykonania: data zakończenia: 08/09/2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/08/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
pkt 3 lit. a i lit. b - w § 2 ust. 1 Umowy, w miejsce terminu dostarczenia przedmiotu Umowy, który wskazano na 4-8 września 2017 r., wpisuje się: 6-9 listopada 2017 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność dokonania zmiany terminu dostawy przedmiotu zamówienia wynika z braku możliwości wykonania robót budowlanych w placówkach oświatowych - zgodnie z pierwotnie przyjętym planem, do których dostawa mebli szkolnych jest dedykowana. Ponieważ roboty budowlane w poszczególnych pomieszczeniach placówek oświatowych muszą być zrealizowane przed dostarczeniem mebli do tych pomieszczeń, a dotąd roboty te nie zostały wykonane, m.in. z powodu braku ofert, których wartość nie przekraczałaby kwot, jakie zamawiający przeznaczył na prace remontowe, niezbędne jest dokonanie zmiany terminu dostawy mebli objętych niniejszym zamówieniem.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana terminu dostawy przedmiotu zamówienia nie powoduje zmiany wartości Umowy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.