eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWY I SOCJALNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŻOŁĘDOWIE W 2018 ROKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-29

Ogłoszenie nr 500021114-N-2018 z dnia 29-01-2018 r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy: SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWY I SOCJALNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŻOŁĘDOWIE W 2018 ROKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636465-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500001673-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 092364160, ul. ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3705717, e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks 52 3705740.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zdw-bydgoszcz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWY I SOCJALNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŻOŁĘDOWIE W 2018 ROKU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDW.RDW.6.12.361.01.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są: "USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWY I SOCJALNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŻOŁĘDOWIE W 2018 ROKU". 2. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących usług: - łączną powierzchnia sprzątania 308 m2 /budynek administracyjny + portiernia/, - powierzchnia mycia szyb - 80 m2, - powierzchnia mycia płytek ściennych - 75 m2, - powierzchnia czyszczenia żaluzji/rolet - 45 m2. 2.1.1. Rodzaj czynności: Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy przy użyciu własnych środków myjących i czyszczących oraz sprzętu, w sposób i z częstotliwością określoną w opisie przedmiotu zamówienia. Środki czystości oraz sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia zapewni Wykonawca. Wykonawca dostarczy wymagane środki czystości do łazienek, w szczególności: kostki w.c., odświeżacze powietrza, mydło w płynie, płyn do naczyń, pasty bhp, papier toaletowy biały, papierowe ręczniki - białe, worki na śmieci itd., zgodnie opisem zamówienia określonym w ZAŁĄCZNIKU NR 10. Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych administrowanych przez RDW Żołędowo będzie świadczona codziennie poza godzinami pracy urzędu od poniedziałku do czwartku od godziny 1500 do godziny 1900, a w piątki od godziny 1430 do godziny 1830, przy czym wcześniejsze rozpoczęcie świadczenia usług w piątki ma na celu przekazanie ewentualnych uwag dot. wykonywanych usług. 2.1.2. Częstotliwość świadczonych usług: Pod pojęciem wykonywania usług zamawiający rozumie codzienne: a) Odkurzanie całej powierzchni podłóg i czyszczenie nowo powstałych zabrudzeń (plam); b) Zamiatanie, mycie posadzek z płytek ceramicznych podłogowych, gumolitu, paneli podłogowych; c) Wycieranie mebli, szaf, blatów biurek na mokro i sucho z użyciem odpowiednich środków; d) Wycieranie aparatów telefonicznych, drukarek, ksero i niszczarki; e) Usuwanie widocznych śladów dotyku na drzwiach, ścianach i szafach, usuwanie pajęczyn z sufitów i ścian, wycieranie parapetów; f) Opróżnienie koszy na śmieci i niszczarki, wymiana jednorazowych worków plastykowych oraz wynoszenie śmieci w wyznaczone przez zamawiającego miejsce, opróżnianie i czyszczenie kubłów higienicznych; g) Mycie oraz dezynfekcja urządzeń higieniczno - sanitarnych w łazienkach oraz w pomieszczeniu socjalnym: czyszczenie umywalek wewnątrz i z zewnątrz, czyszczenie muszli i pisuarów włącznie z płytkami ceramicznymi w strefie rozprysku; h) kontrola, a w razie potrzeby wymiana papieru toaletowego, ręczników papierowych, kostek wc, napełnienie pojemników z mydłem, uzupełnianie odświeżaczy powietrza, płynu do naczyń, przetarcie luster. Pod pojęciem wykonywania usług zamawiający rozumie jeden raz w tygodniu: 1. Mycie wszystkich drzwi, klamek, szyb, ościeżnic w drzwiach; 2. Czyszczenie wyłączników prądu, lamp stojących; 3. Wycieranie na mokro grzejników; 4. wycieranie na mokro z użyciem środków czyszczących płytek ściennych w toaletach 5. Czyszczenie wyłączników prądu, lamp stojących 6. odkurzanie tapicerki meblowej - obicia krzeseł, foteli - tapicerowane tekstylne (standardowe) 7. przecieranie krzeseł i krzeseł skóropodobnych. Pod pojęciem wykonywania usług zamawiający rozumie jeden raz na kwartał: 1. Mycie okien wraz z ramami i ościeżnicami, 2. Czyszczenie rolet okiennych, Pod pojęciem wykonywania usług zamawiający rozumie jeden raz na pół roku: 1. Mycie lamp i kloszy sufitowych, 2. Pranie mebli tapicerowanych (1 kanapa, ok. 34 krzeseł), 2.1.3. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych - niezwłocznie w razie wystąpienia. 2.1.4. Wszystkie środki czystości oraz sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia zapewni Wykonawca. Zamawiający wymaga używania niektórych środków czystości zgodnych ze specyfikacją wg załącznika nr 10. W przypadku wątpliwości, Zamawiający ma prawo do zweryfikowania środków używanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia. W tym celu Zamawiający zażąda od Wykonawcy przedstawienia charakterystyki danego środka czystości. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu potrzebne dokumenty w terminie 5 dni roboczy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały równoważne, tzn. takie które posiadaj takie same lub lepsze właściwości, parametry techniczne, wydajność i trwałość jak wskazane. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych - Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumenty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzające ich równoważność w stosunku do produktów wskazanych. Dokumenty potwierdzające równoważność muszą być wystawione przez podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz powinny zawierać wyniki badań potwierdzających posiadanie przez oferowane produkty równoważne takich samych parametrów technicznych jak produkty wskazane. 2.1.5. Dodatkowo Wykonawca dostarcza również w ramach usługi środki czystości do łazienek, w szczególności: gąbki, płyn do naczyń, kostki myjące, pasty bhp, papier toaletowy biały, papierowe ręczniki itp., zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 11. Wymagane dodatkowo środki także należy uwzględnić w usłudze sprzątania pomieszczeń biurowych. Ilości podane w załączniku, są to maksymalne ilości całorocznego zapotrzebowania na środki, które należy dostarczyć do RDW Żołędowo, niezależnie od tych użytych podczas usługi sprzątania. Wykonawca będzie dokonywał ich dostaw sukcesywnie wg zapotrzebowania, w ciągu 5 dni od wysłania zamówienia lub zgodnie z harmonogramem (podział zamówienia na 4 części, z dostawą w drugim miesiącu każdego z kwartałów 2017 roku). 2.1.6. Po zakończeniu pracy należy zamknąć okna, wyłączyć urządzenia elektryczne i pozakręcać krany. 2.1.7. Zabrania się wprowadzania na teren budynku Zamawiającego osób trzecich. 2.1.8. Zabrania się wynoszenia na zewnątrz budynku sprzętu należącego do Zamawiającego. 2.1.9. Osoba sprzątająca ponosi odpowiedzialność za sprzęt i pomieszczenia w czasie wykonywania swoich obowiązków. 2.1.10. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywana usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 2.1.11. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu. 2.1.12. Wykonawca zobowiązany jest zaraz po rozpoczęciu świadczenia usługi przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie osób, uczestniczących w realizacji zamówienia, do zachowania tajemnicy państwowej. UWAGA: PO ZAKOŃCZONEJ PRACY NALEŻY WYŁĄCZYĆ WSZELKIE URZĄDZENIA ELEKTRYCZNE Z GNIAZDEK ORAZ WYŁĄCZYĆ OŚWIETLENIE 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia - 1 sprzątaczka.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31224.96
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SECURITY & CLEANING SYSTEM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Racławicka 15/19
Kod pocztowy: 53-149
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35497.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35497.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42731.43
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.