Ogłoszenie nr 500021063-N-2018 z dnia 29-01-2018 r.
Gmina Obryte: Dostawa artykułów w ramach dożywiania dla Zespołu Placówek Oświatowych w Obrytem w 2018 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631321-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Obryte, Krajowy numer identyfikacyjny 55066813700000,
ul. Obryte
185,
07215
Obryte, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
297 411 004, e-mail
obryte@poczta.onet.pl, faks
297 411 004.
Adres strony internetowej (url): obryte.biuletyn.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów w ramach dożywiania dla Zespołu Placówek Oświatowych w Obrytem w 2018 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZ.271.ZP.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów w ramach dożywiania dla Zespołu Placówek Oświatowych w Obrytem w 2018 roku 2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r. 3. Rodzaj artykułów określa załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Ilość dostarczonych artykułów w ciągu całego okresu trwania umowy uzależniona będzie od ilości dzieci korzystających z dożywiania. 5. Ilość dostawy artykułów (na jeden dzień) będzie określona każdorazowo przy zamówieniu. 6. Dostawy artykułów nie będą realizowane przez Wykonawcę w dni wolne od pracy oraz ferie i wakacje szkolne. 7. Dostawa zamówienia ma się odbywać w ciągu dwóch dni po zgłoszeniu zamówienia pisemnego, ustnego lub telefonicznego tzn. jednego dnia zamówienie - dostawa tego samego dnia lub na drugi dzień do godziny 7:30. W przypadku zamówienia w piątek dostawa w poniedziałek. 8. W przypadku zmniejszenia lub braku środków na dożywianie w trakcie realizacji zamówienia - Zamawiający może zmniejszyć wielkość zamówień lub rozwiązać umowę za 30 dniowym okresem wypowiedzenia. 9. W przypadku wystąpienia reklamacji, załatwiane one będą przez Wykonawcę w terminie 2 dni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
113821.14
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pawilon Handlowo-Usługowy Salwin Bożena
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
131793.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Dostawa artykułów ogólnospożywczych i makaronów
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Dostawa przetworów owocowo-warzywnych oraz artykułów spożywczych sypkich dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.