eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w RDW Tuchola w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-29

Ogłoszenie nr 500021032-N-2018 z dnia 29-01-2018 r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy: Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w RDW Tuchola w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637041-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 092364160, ul. ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3705717, e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks 52 3705740.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zdw-bydgoszcz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w RDW Tuchola w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDW.RDW3.T12.361.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Nazwa zamówienia: Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w RDW Tuchola w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r. 2. OPIS OBIEKTU: ZAKRES ZAMÓWIENIA - SPRZĄTANIA OBEJMUJE: 2.1 Baza RDW Tuchola: Zakres zamówienia: a) utrzymanie czystości, higieny i estetyki: - pomieszczenia biurowe i świetlica: 215m² - sanitariaty, szatnie, kotłownia (olej opałowy): 93m² - ciągów komunikacyjnych: 52 m² b) powierzchnia mycia okien: 37m² c) powierzchnia sprzątania z podziałem na rodzaj posadzek: - panele podłogowe 128m² - wykładzina dywanowa 14m² - kafelki 249m² - posadzka malowana (farba olejna) 20m² Zakres wykonywania czynności: a) codziennie: - zamiatanie, mycie z użyciem środków czyszczących płytek podłogowych, schodów i paneli podłogowych - odkurzanie wykładzin i czyszczenie nowo powstałych zabrudzeń (plam) - opróżnienie koszy na śmieci i niszczarek, wymiana jednorazowych worków plastykowych oraz wynoszenie śmieci w wyznaczone miejsce - wycieranie mebli, szaf, biurek na mokro i sucho z użyciem odpowiednich środków - wycieranie parapetów - usuwanie widocznych śladów dotyku na drzwiach, ścianach i szafach - oczyszczenie umywalek wewnątrz i z zewnątrz - czyszczenie muszli i pisuarów włącznie z płytkami ceramicznymi w strefie rozprysku - przetarcie luster - kontrola, a w razie potrzeby wymiana papieru toaletowego, ręczników papierowych, napełnienie pojemników z mydłem - opróżnianie i czyszczenie kubłów higienicznych - wycieranie aparatów telefonicznych b) jeden raz w tygodniu: - gruntowne mycie wszystkich drzwi - wycieranie grzejników na mokro - wycieranie na mokro z użyciem środków czyszczących płytek ściennych w toaletach - wycieranie poręczy - odkurzanie tapicerki meblowej c) jeden raz w miesiącu: - wycieranie kontaktów i wyłączników światła - odkurzanie grzejników d) jeden raz na kwartał: - mycie okien łącznie z ramami i ościeżnicami - gruntowne doczyszczanie podłóg wraz z impregnacją - czyszczenie żaluzji pionowych - mycie lamp i kloszy e) jeden raz w roku: - gruntowne czyszczenie wykładzin dywanowych - gruntowne czyszczenie tapicerki meblowej pełną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji. 2.2 Dodatkowe informacje: Usługa pracy będzie świadczona w godzinach urzędowania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, tj. w dni powszednie od godz. 7:00 do godz. 15:00 (codziennie - od poniedziałku do piątku) lub w innych godzinach, jeżeli będzie zachodziła taka konieczność, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Całkowita powierzchnia drzwi do mycia to 98 m² Całkowita powierzchnia żaluzji pionowych to 50 m² Łączna ilość grzejników to 22 szt. Łączna ilość zatrudnionych pracowników to 15 osób Obicia krzeseł, foteli - tapicerowane tekstylne (standardowe) i skóra ekologiczna b) Wykonawca będzie realizował usługę sprzątania biur przy użyciu własnych środków myjących i czyszczących oraz sprzętu, w sposób i z częstotliwością określoną w załączniku 8 do SIWZ. c) Wykonawca dostarcza na bieżąco w ilościach niezbędnych do zapewnienia czystości i jakości sprzątania środki higieniczne do łazienek, w szczególności: kostki w.c. i do pisuaru, odświeżacze powietrza w sprayu, mydło w płynie do dozownika, które posiada Zamawiający, płyn do naczyń, papier toaletowy biały, ręczniki białe w dużej rolce, worki na śmieci, gąbki do mycia naczyń itp. 2.3 Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywana usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. - Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu. - Zamówienie należy realizować w sposób i z częstotliwością określoną w Regulaminie częstotliwości wykonywania poszczególnych prac w ramach sprzątania pomieszczeń biurowych i prac gospodarczych - stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. - Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. - Zabrania się wprowadzania na teren budynku Zamawiającego osób trzecich. - Zabrania się wynoszenia na zewnątrz budynku sprzętu należącego do Zamawiającego. - Osoba sprzątająca ponosi odpowiedzialność za sprzęt i pomieszczenia w czasie wykonywania swoich obowiązków. - UWAGA: PO ZAKOŃCZENIU PRACY OKNA NALEŻY ZAMKNĄĆ, URZĄDZENIA ELEKTRYCZNE I OŚWIETLENIE WYŁĄCZYĆ A KRANY ZAKRĘCIĆ. II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Dialog konkurencyjny

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Koncesjonowana Agencja Ochrony Osób i Mienia BOS Mariusz Łaszewski
Email wykonawcy: biuro@ochronabos.pl
Adres pocztowy: Kruszka 8
Kod pocztowy: 89-511
Miejscowość: Cekcyn
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Kryterium oceny było: kryterium ceny - 60pkt, prace cotygodniowe 15,00pkt, prace comiesięczne 15,00pkt, wykonanie usługi dodatkowej 10,00pkt. Wybrana oferta spełnia wszystkie warunki wymagane w SIWZ i uzyskała 100 punktów.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.