eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa przyłącza elektroenergetycznego kablowego SN/nn do zasilania składowiska odpadów wraz z kontenerową stacją transformatorową "Składowisko Odpadów" w miejscowości Korczów koło Biłgoraja"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-31

Ogłoszenie nr 500021020-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju: : "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa przyłącza elektroenergetycznego kablowego SN/nn do zasilania składowiska odpadów wraz z kontenerową stacją transformatorową "Składowisko Odpadów" w miejscowości Korczów koło Biłgoraja"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego 2014 - 2020, projekt partnerski "Dostosowanie Zakładów Zagospodarowania Odpadów w województwie lubelskim do wymagań dla RIPOK"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560640-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju, Krajowy numer identyfikacyjny 95031744800000, ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 084 6881852, e-mail agadaj@pgk.bilgoraj.pl, faks 846 881 847.
Adres strony internetowej (url): www.pgk.biuletyn-publiczny.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

: "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa przyłącza elektroenergetycznego kablowego SN/nn do zasilania składowiska odpadów wraz z kontenerową stacją transformatorową "Składowisko Odpadów" w miejscowości Korczów koło Biłgoraja"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/ZOŚ/2-NI/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I.Zakres przedmiotu zamówienia stanowi pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w zakresie Budowy przyłącza elektroenergetycznego kablowego SN/nn do zasilania składowiska odpadów wraz z kontenerową stacją transformatorową "Składowisko Odpadów" w miejscowości Korczów koło Biłgoraja z pełnieniem obowiązków wynikających w szczególności z art. 25 Ustawy Prawo Budowlane, w branży elektrycznej oraz ogólnobudowlanej w tym uczestniczenie w odbiorach technicznych instalacji i urządzeń, obiektów budowlanych, potwierdzenie faktycznego wykonania robót oraz kontrolowania rozliczeń budowy. II. Do czynności Inspektora Nadzoru należeć będą obowiązki wynikające z przepisów Prawa budowlanego (art. 25, 26, 20, ust. 1, pkt 4 lit. b) m.in.: 1. Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji ze SIWZ, zatwierdzonymi projektami budowlanymi, wydanymi warunkami, opiniami, decyzjami i aktualnymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3. Żądanie od kierownika budowy/kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania elementów robót wykonywanych wadliwie, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem budowlano - wykonawczym. 4. Dokonywanie regularnych wpisów w dzienniku budowy, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót 5. Obowiązkowa obecność na budowie min. 2 razy w tygodniu, potwierdzona pismem sprawozdawczym w formie wiadomości e-mail z każdej wizyty oraz przynajmniej jednym wpisem w dzienniku budowy w każdym tygodniu. 6. W przypadku każdego wezwania przez Zamawiającego lub Kierownika budowy za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej lub telefonicznie, niezwłoczne stawianie się na placu budowy (w czasie nie dłuższym niż 24 godziny). 7. Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i aktywny udział w czynnościach odbioru gotowych elementów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania 8. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 9. Udział w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych (okres gwarancji zgodnie z umową na roboty budowlane 60 m-cy), 10. Niezwłoczne informowanie Inwestora o zagrożeniach budowy, m.in. niedotrzymania terminu umownego wykonania robót przez wykonawcę (zgodności z zatwierdzonym harmonogramem robót), niesprzyjających warunkach atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, 11. Rozstrzyganie w porozumieniu z autorem dokumentacji projektowej wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcje realizacji inwestycji, 12. Sprawdzenia przed przekazaniem Zamawiającemu sporządzonej dokumentacji powykonawczej i potwierdzenie jej kompletności i zgodności wersji papierowej z elektroniczną, 13. Potwierdzenie faktycznych robót wykonanych w dokumentach rozliczeniowych przekazywanych przez Wykonawcę Inwestorowi, potwierdzenie na fakturze, że roboty zostały wykonane zgodnie z umową, a materiały zostały wbudowane. 14. Potwierdzenie usunięcia wad i usterek stwierdzonych podczas dokonywania odbioru i przeglądów gwarancyjnych, 15. Na każdy wniosek Inwestora, Kierownika budowy (telefoniczny, pisemny, elektroniczny) bezzwłoczne stawianie się na naradach dotyczących nadzorowanych robót. 14. Sprawdzenie opracowanego przez wykonawcę harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych oraz przygotowanie propozycji ewentualnych niezbędnych zmian i modyfikacji tego dokumentu. 15. Stałe /co najmniej co tygodniowe/, w zakresie uzgodnionym z zamawiającym, prowadzenie cyfrowej dokumentacji fotograficznej wykonanych robót, w szczególności zanikających oraz w przypadkach wystąpienia ewentualnych usterek. Kopia dokumentacji powinna być przekazywana sukcesywnie zamawiającemu. 16. Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, oraz dokonywanie ich wyceny wstępnej w zakresie umożliwiającym przygotowanie zlecenia zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz sprawdzenie wycen dokonywanych przez wykonawcę. 17. W przypadku robót, które nie są objęte dokumentacją projektową lub zmian sugerowanych przez wykonawcę, uzgodnienie z Zamawiającym procedury postępowania lub informowania o odrzuceniu sugerowanych zmian, przy czym podmiot pełniący nadzór inwestorski nie jest władny, bez uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, odrzucać, zatwierdzać dodatkowe roboty lub zmiany, które pociągną za sobą zmiany finansowe zadania oraz zmiany w przedmiocie kontraktu budowlanego. 18. Opracowanie protokołów konieczności, oraz opinii i uzasadnień na roboty dodatkowe nieprzewidziane i nieuwzględnione w dokumentacji projektowej warunkujące wykonanie robót objętych umową podstawową oraz uzyskanie ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 19. Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów. 20. Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. 21. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz przyjęcie od wykonawcy inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu i usytuowania obiektów kubaturowych, skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej i sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji. 22. Uczestniczenie w odbiorze końcowym, włącznie z przekazaniem zakończonego zadania Zamawiającemu i jego ostatecznym rozliczeniem. 23. Bieżąca kontrola kosztów inwestycji i podejmowanie stosownych działań aby koszty umowne inwestycji nie zostały przekroczone. 24. Kontrola umów i rozliczeń Wykonawcy robót z jego Podwykonawcami. 3.2. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót budowlanych, terminy, warunki ich realizacji, wzór umowy z wykonawcą robót oraz pełna dokumentacja budowlano - wykonawcza znajdują się w dokumentacji przetargowej pn." Budowa przyłącza elektroenergetycznego kablowego SN/nn do zasilania składowiska odpadów wraz z kontenerową stacją transformatorową "Składowisko Odpadów" w miejscowości Korczów k. Biłgoraja." - ZP/ZOŚ/2/2017 dostępnej na stronie internetowej Spółki pod adresem: www.pgk.biuletyn-publiczny.net w dziale - Przetargi - SIWZ pod linkiem- http://pgk.biuletyn-publiczny.net/news/95/budowa-przylacza-elektroenergetycznego-kablowego.html 3.3. Zabrania się Inspektorowi Nadzoru podejmowania bez zgody Zamawiającego jakichkolwiek decyzji mających wpływ na zobowiązania finansowe Zamawiającego. 3.4. Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego będącego przedmiotem niniejszego opracowania może być osoba / mogą być osoby posiadająca/ce* odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową potwierdzoną stosownymi dokumentami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w tym wykonywania nadzoru inwestorskiego nad robotami branży elektrycznej i elektroenergetycznej oraz branży ogólnobudowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami obowiązującej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy Prawo budowlane . Na podstawie art. 27 Prawa budowlanego wykonawca powierzy inspektorowi nadzoru inwestorskiego nad robotami branży elektrycznej i elektroenergetycznej funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego - koordynatora. 3.5. Na podstawie art. 75 pr. bud. inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą zobowiązani stawiać się na każde wezwanie kierownika budowy związane z wystąpieniem na budowie zdarzenia o charakterze katastrofy budowlanej albo wywołującego zagrożenie życia lub zdrowia osób przebywających na terenie budowy bądź zagrożenie w mieniu zamawiającego, wykonawcy robót budowlanych i osób trzecich. 3.6. W związku z art. 41 ust. 1, 2 i 4 Prawa budowlanego Wykonawca przedmiotowego zamówienia złoży oświadczenia o przyjęciu obowiązków wraz z kopiami posiadanych i wymaganych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla poszczególnych branż; oraz osoby pełniące funkcje inspektora nadzoru podejmą swoje obowiązki z dniem podpisania umowy, potwierdzając ten fakt wpisem do dziennika budowy. 3.7. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na umowę o pracę (w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) - czynności wykonywane przez kierowników budowy, kierowników robót i inspektorów nadzoru, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują. 3.8. Zamawiający wymaga aby termin płatności za wykonana usługę nie był krótszy niż 14 dni do daty złożenia w siedzibie Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury i po odbiorze bez uwag nadzorowanych robót. W przypadku oferowania dłuższego terminu płatności Zamawiający przyzna ofercie punktację w kryterium oceny ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71250000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10427.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Projektowe i Nadzory Budowlane, inż. bud. Julia Adamek
Email wykonawcy: inzbud.biuro@o2.pl
Adres pocztowy: ul. "Wira" Bartoszewskiego 16/5, 23-400 Biłgoraj
Kod pocztowy: 23-400
Miejscowość: Biłgoraj
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10450.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.