To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-30
Ogłoszenie nr 500020761-N-2017 z dnia 30-08-2017 r.
Gmina Oksa: DOSTAWA OPAŁU DRZEWNEGO - PELLET DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY OKSA W SEZONIE GRZEWCZYM 2017/2018 i 2018/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554926-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Oksa, Krajowy numer identyfikacyjny 29101043500000,
ul. ul. Włoszczowska
22,
28363
Oksa, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
041 3808048, 3808047, e-mail
gminaoksa@poczta.onet.pl, faks
413 808 148.
Adres strony internetowej (url): www.oksa.biuletyn.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA OPAŁU DRZEWNEGO - PELLET DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY OKSA W SEZONIE GRZEWCZYM 2017/2018 i 2018/2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.D.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału drzewnego -PELLETU stanowiącego powszechnie dostępny przedmiot zamówienia o ustalonych standardach jakościowych spełniających normy europejskie wraz z rozładunkiem do Szkoły Podstawowej w Oksie i Szkoły Podstawowej w Węgleszynie. 2. Zamawiający planuje zakupić 380 ton pelletu (po 190 ton w sezonie grzewczym 2017/2018 i 2018/2019) w workach do 25 kg z nadrukowaną informacją o producencie i rodzaju certyfikatu jakości. 3. Zamówienie dotyczy sukcesywnych dostaw, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania zamówienia w zakresie ilościowym i wartościowym. 5. Przedmiot zamówienia winien spełniać przedstawione poniżej dane techniczne: pellet z trocin pochodzących wyłącznie z drewna (bez domieszek płyt wiórowych, płyt MDF, słomy, lakierów, kory itp.) średnica pelletu 6mm do 8mm długość od 10 mm do 30 mm wartość opałowa nie niższa niż 18 000 kJ/kg wilgotność nie większa niż 10% zawartość popiołu nie większa niż 0,5% zawartość siarki nie większa niż 0,08% gęstość 1,0 do 1,4 kg/dm³
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.11.14.00 - Paliwa drzewne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
240920.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PELLETPOL P.U.H. HOL-Park Sylwester Kołomański
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
255200.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.