eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytoń › "Przebudowa drogi gminnej Nr 180572C, do długości 0,476 km w obrębie geodezyjnym Brylewo, działka nr 31".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-30

Ogłoszenie nr 500020516-N-2017 z dnia 30-08-2017 r.

Gmina Bytoń: "Przebudowa drogi gminnej Nr 180572C, do długości 0,476 km w obrębie geodezyjnym Brylewo, działka nr 31".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564567-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bytoń, Krajowy numer identyfikacyjny 910866620, ul. Bytoń 72, 88-231 Bytoń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 285 13 17, e-mail sekretarz@ugbyton.pl, faks 54 285 13 17.
Adres strony internetowej (url): bip.ugbyton.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
bip.ugbyton.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa drogi gminnej Nr 180572C, do długości 0,476 km w obrębie geodezyjnym Brylewo, działka nr 31".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGK.I.271.17.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej (nr 180572C Brylewo) dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Brylewo, zlokalizowanej na działce o nr ewid. 31, obręb 0002 Brylewo, gmina Bytoń, o długości 476 mb i szerokości 3,20 m wraz z profilowaniem i utwardzeniem obustronnych poboczy i zjazdu, zgodnie z projektem budowlanym, który stanowi załącznik do zgłoszenia robót budowlanych z dnia 01.12.2016 r., specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, SIWZ, niniejszą umową oraz złożoną ofertą. 2. Zakres robót w szczególności obejmuje: 1) wyprofilowanie zagęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej, 2) wykonanie podbudowy tłuczniowej warstwa dolna grubości 15cm, 3) wykonanie podbudowy tłuczniowej warstwa górna grubości 8 cm, 4) wykonanie nawierzchni - podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi i emulsją, 5) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11W grubości 4 cm, 6) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S grubości 4 cm, 7) uporządkowanie poboczy gruntowych, 8) wzmocnienie poboczy, 9) wykonanie przepustu drogowego, 10) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, który stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia oferty. 4. Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych należy zakończyć wszelkie prace przygotowawcze określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz za ich zgodność z dokumentacją techniczną, zgłoszeniem robót budowlanych i specyfikacją techniczną. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna oraz ewentualne dodatkowe dokumenty przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy stanowią część kontraktu, a wymagania wyszczególnione chociażby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje następująca kolejność ich ważności: (1) specyfikacja techniczna, (2) dokumentacja projektowa. 5. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów, uproszczeń lub opuszczeni w dokumentach kontraktowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian, poprawek czy uzupełnień. 6. Wszystkie materiały użyte do robót winny mieć świadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie wydane przez uprawnione jednostki. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną i wpłynie to na nie zadowalającą jakość elementu budowli materiały takie będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które w jakikolwiek sposób związane są z robotami. Wykonawca będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy; 2) prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacja projektową, warunkami wykonania oraz z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami; 3) właściwy nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i p.poż w trakcie wykonywania robót; 4) zapewnienie sprzętu do wykonywanych robót spełniającego normy techniczne; 5) pokrycie wszystkich kosztów związanych z uzyskaniem świadectw na materiały, wyroby i urządzenia oraz badań laboratoryjnych wbudowanych materiałów i wykonanych robót; 6) zapłata opłat za składowanie odpadów; 7) przygotowanie obiektu i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wykonanego zakresu robót do dokonania odbioru przez Zamawiającego; 8) likwidacja placu budowy i zaplecza własnego wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu wszystkich prac, lecz nie później niż do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy; 9) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie trwania odbioru, w niezwłocznym terminie. 8. Jeżeli w opracowaniach przetargowych występują nazwy, typy i pochodzenie wyrobów, nie są one dla Wykonawców wiążące. Podane w opisach nazwy własne mają charakter przykładowy, a ich zadaniem jest sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, użytkowych i technologicznych Zamawiającego. 9. Zamawiający informuje, że wskazane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót, typy i symbole materiałów oraz nazwy ich producentów (lub inne oznaczenia wskazujące na pochodzenie) mają każdorazowo charakter wyłącznie przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych, tj. takich które zagwarantują realizację robót w zgodzie ze zgłoszeniem robót i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej konkretnego materiału Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne musi wykazać, że zamiennik jest adekwatny pod względem funkcjonalnym, użytkowym, zapewnia analogiczny efekt końcowy i nie spowoduje niekorzystnej zmiany jakiejkolwiek z zakładanych właściwości przedmiotu umowy. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zachowania technologii wykonania robót budowlanych i wszystkich parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, nie gorszych od określonych w dokumentacji projektowej. Udokumentowanie równoważności leży po stronie Wykonawcy. W tym celu wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w szczególności: karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym, certyfikaty lub aprobaty zastosowania materiałów. Wykonawca proponujący rozwiązania równoważne, niezależnie od innych dokumentów, powinien przedstawić wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych (zawierający zestawienie równoważnych materiałów z podaniem ich typu, modelu i producenta) oraz wykazać, że proponowane rozwiązania charakteryzują się nie gorszymi parametrami od przyjętych w dokumentacji projektowej. 11. Inspektor nadzoru powołany przez Zamawiającego może dopuścić do użycia tylko materiały i wyroby budowlane, które posiadają deklarację zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, certyfikat zgodności z: Polską lub Europejską Normą lub aprobatą techniczną. W przypadku materiałów, dla których ww. dokumenty są wymagane przez STWiORB, każda partia dostarczona do robót będzie posiadać te dokumenty, określające w sposób jednoznaczny jej cechy. 12. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć wyrobów gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej i przedmiarze robót. 13. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych wyrobów dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty, deklaracje właściwości użytkowych, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 14. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały do czasu, gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektorów Nadzoru. 15. Wszelkie wyroby oferowane w przetargu powinny mieć dopuszczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie norm prawnych zgodnie z obowiązującym prawem na dzień otwarcia ofert. 16. Zamawiający informuje, że przed złożeniem oferty Wykonawca może dokonać wizji lokalnej w terenie. 17. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres określony w swojej ofercie. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. 18. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom i jest zobowiązany do wskazania w ofercie nazwę i adres oraz zakres zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Informacje te, oraz wartość w zł lub w % zamówienia powierzonego podwykonawcom, Wykonawca podaje w formularzu oferty. 19. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez wykonawcę, lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych, wykonujących prace ziemne, przygotowawcze, operatorów sprzętu, itp.), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.). 20. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych, wykonujących obsługę geodezyjną. W związku z powyższym, wykonawca lub podwykonawca w odniesieniu do pracowników, o których mowa w ust. 18, przed rozpoczęciem wykonywania przez nich czynności na budowie, przedstawi inspektorowi nadzoru oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednie. Oświadczenie to w szczególności zawiera: 1) określenie podmiotu składającego oświadczenie (nazwa, adres wykonawcy, podwykonawcy), 2) datę złożenia oświadczenia, 3) wskazanie, że czynności (roboty), z określeniem ich rodzaju, wykonują osoby zatrudnione na umowę o pracę, 4) wskazanie liczby osób zatrudnionych na umowę o pracę, wraz z podaniem wymiaru czasu pracy i określeniem rodzaju umowy (na czas określony, nieokreślony, na zastępstwo, itp.), 5) podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 21. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 19. 22. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 23. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, czynności o których mowa w ust. 19, następujące dowody: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) oświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). 24. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 18 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 12 ust. 1 pkt 10). Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 19 czynności. 25. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 124914.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Drogowe Sp. z o.o.
Email wykonawcy: pid.olsza@vp.pl
Adres pocztowy: Olsza 3 88-300 Mogilno
Kod pocztowy: 88-300
Miejscowość: Olsza
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 153644.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 153644.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153644,53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.