eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWA GWOŹDZI DO ZESPOLEŃ ZŁAMAŃ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-30

Ogłoszenie nr 500020323-N-2017 z dnia 30-08-2017 r.

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: DOSTAWA GWOŹDZI DO ZESPOLEŃ ZŁAMAŃ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530244-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 97732-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 121188694, ul. os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126468502, e-mail asorys@rydygierkrakow.pl, faks 126468930.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalrydygier.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Szpital sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA GWOŹDZI DO ZESPOLEŃ ZŁAMAŃ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

205/ZP/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa gwoździ do zespoleń złamań zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2.Termin ważności nie krótszy niż 18 miesięcy od daty dostarczenia. 3.Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a)W przypadku zaoferowania nowych produktów nie stosowanych do tej pory u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego przeszkolenia personelu Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), najpóźniej w terminie do 30 dni od podpisania umowy, zakończonego wystawieniem imiennych certyfikatów, potwierdzających udział pracowników w szkleniu. Termin, liczba szkoleń i liczba pracowników Zamawiającego do przeszkolenia - do uzgodnienia z Zamawiającym). b)Wykonawca niezwłocznie (do 5 dni roboczych po przeprowadzeniu szkolenia), złoży na Dziennik Podawczy Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera listę obecności z przeprowadzonego szkolenia, z podpisami przeszkolonych użytkowników, stwierdzających ich faktyczną obecność na szkoleniu. c)Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie dostarczyć i zdeponować instrumentarium i implanty (z wyłączeniem pozycji 18 oraz pozycji 20 załącznika nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego uzupełniania i serwisowania instrumentarium dostarczonego Nabywcy w ramach przedmiotowej umowy. d)Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania instrumentarium wraz z jego spisem lub zdjęciami narzędzi. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. VII. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1.Dostawy przedmiotu zamówienia sukcesywne, w ciągu 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień składanych przez pracownika Bloku Operacyjnego. 2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na zasadzie "banku implantów", tzn. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z pracownikiem Bloku Operacyjnego i stworzyć na tę okoliczność protokół, w którym określony zostanie skład asortymentowy do depozytu w "banku implantów". Zużyty do zabiegów asortyment będzie uzupełniany w oparciu o zamówienia ilościowo-asortymentowe składane przez Zamawiającego po zużyciu danego asortymentu (na podstawie protokołu zużycia) tak, aby w "banku implantów" zawsze zdeponowany był asortyment w ilości określonej w protokole jak w zdaniu 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury tylko na zużyte przez Zamawiającego implanty, w terminie do 7 dni od daty zabiegu. Zapis ten nie dotyczy pozycji 18 i pozycji 20 załącznika nr 1 do SIWZ. 3.Na wniosek Zamawiającego "bank implantów" może ulec rozszerzeniu. 4.Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy zdeponować towar w "banku implantów". 5.Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 48 godzin od daty złożenia zamówienia (telefonicznego) potwierdzonego pisemnie (e-mail lub faks). 6.Możliwość dostaw awaryjnych do 24 godzin od daty telefonicznego złożenia zamówienia, lub zamówienia złożonego za pomocą e-maila lub faksu. 7.Zamawiający zastrzega sobie w ramach wartości umowy, prawo zmiany ilościowej asortymentu w danej podgrupie w zależności od potrzeb. LP. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ILOŚĆ SZTUK 1. Gwóźdź śródszpikowy, ramienny, blokowany, kaniulowany, prosty, krótki z wielopłaszczyznowym blokowaniem proksymalnym i dystalnym. Możliwość blokowania. W wersji do prawej i lewej kończyny, sterylny. Tytan. ILOŚĆ: 2 szt. 2. Gwóźdź śródszpikowy, ramienny, blokowany, kaniulowany i lity, możliwość implantacji retrograde i antegrade. Wielopłaszczyznowe blokowanie dystalne. Możliwość zastosowania śruby spiralnej przy blokowaniu proksymalnym. Gwóźdź uniwersalny do prawej i lewej kończyny. ILOŚĆ: 10 szt. 3. Ostrze spiralno- nożowe , do gwoździ ramiennych. Tytan. ILOŚĆ: 10 szt. 4. Gwóźdź śródszpikowy udowy ,blokowany, rekonstrukcyjny do złamań przezkrętarzowych 130°.Gwoździe krótkie 200mm,240mm i długie 340mm, 380mm 400mm o różnej średnicy. Tytan. ILOŚĆ: 5 szt. 5. Gwóźdź udowy blokowany, kaniulowany o średnicy 9-15mm,z możliwością implantowania antegrade i retrograde. Możliwość blokowania z użyciem śruby spiralnej, jak również wielopłaszcyznowego blokowania dystalnego. Gwóźdź uniwersalny/prawy, lewy.Tytan. ILOŚĆ: 10 szt. 6. Zaślepka do gwoździ śródszpikowych udowych .Tytan. ILOŚĆ: 5 szt. 7. Śruba doszyjkowa do gwoździ sródszpikowych udowych. Tytan. ILOŚĆ: 5 szt. 8. Śruba doszyjkowa antyrotacyjna do gwożdzi śródszpikowych udowych. Tytan. ILOŚĆ: 2 szt. 9. Ostrze spiralno- nożowe blokowane kątowo przy pomocy zaślepki do gwoździ. Tytan. ILOŚĆ: 10 szt. 10. Gwóźdź śródszpikowy do bliższej nasady kości udowej, blokowany, rekonstrukcyjny do złamań przezkrętarzowych ze śrubą doszyjkową z ostrzem helikalnym. Średnica gwoździa 9mm-12mm, długość od 170-340mm.Tytan ILOŚĆ: 10 szt. 11. Śruba doszyjkowa spiralno-nożowa z wewnętrznym mechanizmem blokującym zapobiegającym rotacji głowy kości udowej.Tytan. ILOŚĆ: 10 szt. 12. Zaślepka do gwóździa rekonstrukcyjnego.Tytan. ILOŚĆ: 10 szt. 13. Gwóźdź piszczelowy, kaniulowany, do zaopatrzenie złamań w obrębie w dalszej i bliższej nasady piszczeli.z możliwością wielopłaszczyznowego blokowania proksymalnego za pomocą śrub gąbcząsto-korowych oraz wielopłaszczyznowego blokowania w części dystalnej. Możliwość kompresji za pomocą śruby kompresyjnej. Średnica gwoździa :8mm-13mm,;lity 8mm-10mm.Tytan. ILOŚĆ: 12 szt. 14. Gwóźdź piszczelowy, kaniulowany, średnica 8mm-13mm, sterylny ,powlekany antybiotykiem. Umożliwiający zaopatrzenie złamań w obrębie zarówno w dalszej jak i bliższej nasady piszczeli. Możliwość wielopłaszczyznowego blokowania proksymalnego za pomocą śrub gąbczasto-korowych oraz wielopłaszczyznowego blokowania w części dystalnej. Tytan. ILOŚĆ: 2 szt. 15. Śruby blokujące do gwoździa piszczelowego, posiadające w części gwint korowy a w części gwint gąbczasty. Tytan. ILOŚĆ: 10 szt. 16. Zaślepka kaniulowana, tytanowa do gwoździa piszczelowego i udowego, ramiennego. Tytan. ILOŚĆ: 20 szt. 17. Śruby blokujące z gniazdem gwiazdkowym do gwoździ śródszpikowych o średnicach: 3,4mm 3,9 mm 4.0mm,4,5mm,4,9mm,5,0mm,6,0mmTytan ILOŚĆ: 150 szt. 18. Gwóźdź odpiętowy, kaniulowany, anatomiczny do artrodezy stawu skokowego. Wygięty pod kątem 12 stopni w części bliższej z możliwością blokowania gwoździa w kości piętowej przy pomocy ostrza spiralno-nożowego. Tytan. ILOŚĆ: 10 szt. 19. Zaślepka tytanowa sterylna z gniazdem gwiazdkowym do śruby blokującej 6.0 oraz do ostrza spiralno- nożowego. ILOŚĆ: 10 szt. 20. System do blokowania gwoździ śródszpikowych z użyciem śrub blokowanych kątowo. Śruby dostosowane do gwoździ tytanowych, kaniulowanych, blokowanych przy pomocy rygli od 3,9 mm - 6,0mm. Komplet: 2 śruby blokujące + dwie nakładki rozporowe biowchłanialne. Tytan. ILOŚĆ: 1 szt. 21. Śruby kaniulowane o średnicy 6,5-7,0mm i długości 40-130mm z pełnym , częściowym i małym gwintem.ILOŚĆ: 30 szt. Wykonawca dostarczy instrumentarium i implanty (z wyłączeniem pozycji 18 i pozycji 20) do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 120000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JOHNSON & JOHNSON Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Iłżecka 24
Kod pocztowy: 02-135
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 125491,68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 125491,68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125491,68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.