eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Przebudowa placu zabaw między blokami przy ul. Norwida 6 a Norwida 8

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-30

Ogłoszenie nr 500020225-N-2017 z dnia 30-08-2017 r.

Puławy: Przebudowa placu zabaw między blokami przy ul. Norwida 6 a Norwida 8
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527603-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 108149-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach, Krajowy numer identyfikacyjny 43270762400000, ul. ul. Dęblińska 2, 24100 Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 886 30 63, e-mail sekretariat@np.pulawy.pl, faks 81 886 81 40.
Adres strony internetowej (url): www.np.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z o.o. - Spółka Gminy Miasto Puławy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa placu zabaw między blokami przy ul. Norwida 6 a Norwida 8

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/02/PZ/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa placu zabaw między blokami przy ul. Norwida 6 a 8 w Puławach na działce nr 706/10. Istniejący plac zabaw wymaga generalnego remontu ze względu na niezadowalający stanu techniczny oraz nie spełniający obowiązujących norm bezpieczeństwa EN 1176-1, EN 1176-2. Nawierzchnia nierówna i pozapadana, urządzenia niekompletne i zdewastowane. Nowy plac będzie usytuowany wzdłuż budynku mieszkalnego przy ul. Norwida 8, składać się będzie z dwóch części: 1) plac zabaw z nawierzchnią bezpieczną wyposażony w urządzenia zabawowe i ławki, ogrodzony. 2) plac siłowych wyposażony w urządzenia siłowe z nawierzchnią trawiastą. 2. Głównymi elementami przebudowy jest: 1) Demontaż istniejących urządzeń zabawowych 2) Rozbiórka nawierzchni asfaltowej, 3) Wymiana słupów oświetleniowych i linii zasilającej napowietrznej 4) Wykonanie nowej nawierzchni bezpiecznej płyty gumowe z granulatu SBR 500x500x40 mm na placu zabaw, na podbudowie z betonu 5) Montaż nowych urządzeń zabawowych, a) Zestaw zabawowy w skład, którego wejdzie: - 12 słupów, - 4 podesty kwadratowe, - ślizg tubowy spiralny, - ściana wspinaczkowa, - ślizg pojedynczy, - 2 daszki, - panele edukacyjne, - przejście rurowe, - grzybki wejściowe, - zaślepki do słupów, - elementy łączące, b) Huśtawka wahadłowa, c) Huśtawka "bocianie gniazdo" d) Huśtawka ważka pojedyncza na sprężynie, e) Huśtawka ważka wahadłowa, f) Karuzela tarczowa, g) Tablica do rysowania h) Bujaki na sprężynie COW, SKUTER i) Piaskownica 6) Wykonanie nawierzchni trawiastej z obrzeżem betonowym po obwodzie, 7) Założenie kwietnika, 8) Montaż urządzeń siłowych 9) Montaż ławek i koszy na śmieci 10) Montaż ogrodzenia i furtek 3. Dane techniczne przebudowy: 1) powierzchnia placu zabaw - 315,00 m2 2) powierzchnia placu siłowego - 171,00 m2 3) długość ogrodzenia - 91,80 mb (w tym 3 szt. furtek).


II.4) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
18.08.2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/08/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana daty zakończenia zamówienia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Strony maja prawo do przedłożenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: 1) Jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, jakim w/w okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, 2) Gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 3) Gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z tych kolizji, 4) Jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 5) Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2. Strony są uprawnione do żądania zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) Konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, 2) Konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej, 3) Konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 4) Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.