eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Damasławek › Dowóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli na terenie gminy Damasławek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-29

Ogłoszenie nr 500019671-N-2017 z dnia 29-08-2017 r.

Urząd Gminy Damasławek: Dowóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli na terenie gminy Damasławek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555859-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Damasławek, Krajowy numer identyfikacyjny 53316200000, ul. Rynek 8, 62110 Damasławek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 613 611, e-mail inwestycje@damaslawek.nowoczesnagmina.pl, faks 672 613 627.
Adres strony internetowej (url): www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli na terenie gminy Damasławek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Inw.271.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są jest realizacja usług przewozu dzieci i młodzieży szkolnej i przedszkolnej w okresie od 04.09.2017 r. do 21.06.2019 r. na terenie gminy Damasławek.3.3 Dowóz oraz odwóz dzieci i młodzieży do Zespołu Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów w Damasławku, Szkoły Podstawowej w Niemczynie i Publicznego Przedszkola w Damasławku z oddziałami zamiejscowymi w Niemczynie, winien trwać w dni zajęć nauki szkolnej do godz. 7:25 (SP w Niemczynie i oddział zamiejscowy przedszkola w Niemczynie), 7:55 (szkoła i przedszkole w Damasławku), a odwóz od godziny 12:40 do 16:27, obejmujący całkowicie ok. 319 km dziennie, zgodnie z planami tras przejazdów. Wjazd autobusów przywożących i odwożących dzieci do Publicznego Przedszkola w Damasławku od strony ul. Żnińskiej. Od 1 września 2017 r. do czasu zakończenia przebudowy i rozbudowy budynku przedszkola w Damasławku dzieci z przedszkola wysiadające i wsiadające na przystanku Damasławek- przedszkole (ul. Kościelna 2) wsiadają i wysiadają na przystanku Damasławek- szkoła (ul. Słoneczna 4). Po zakończeniu przebudowy przedszkola zostanie zlikwidowany przystanek Damasławek- Rynek 4. Wszystkie dzieci z przedszkola będą wysiadały i wsiadały na przystanku Damasławek- przedszkole (ul. Kościelna 4). Zamawiający powiadomi Wykonawcę e-mailem na 2 dni przed zakończeniem inwestycji o powyższej zmianie przystanków. Ilość tras, odległość oraz godziny przewozu w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb. Po uzgodnieniu Zamawiającego z Wykonawcą dopuszcza się zwiększenie lub zmniejszenie ilości kilometrów w przypadku zmiany tras lub zmiany przystanku rozpoczynającego lub kończącego trasę. Dopuszcza się zmiany godzin przywozów i odwozów w przypadkach zmiany dziennego planu lekcji. W przypadkach każdorazowej zmiany dziennego planu lekcji na wezwanie koordynatorów wskazanych w umowie, w ciągu jednej godziny lekcyjnej tj. 45 minut od wezwania, przewoźnik (Wykonawca) zobowiązany jest do podstawienia równocześnie o jeden pojazd więcej. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do dnia 28 sierpnia 2017 r. harmonogram określający odległość oraz godziny przywozów i odwozów na poszczególnych trasach, uwzględniający plan zajęć szkolnych, w celu akceptacji. Wykonawca zapewnia opiekę na trasach przewozu uczniów. Długość poszczególnych tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających oraz odjazdu z przystanków końcowych trasy, które Wykonawca musi wliczyć w koszt oferowanej usługi ustalając wartość zamówienia na podstawie formularza ofertowego. Liczba dzieci i młodzieży przewożonych na poszczególnych trasach może ulec zmianie. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem oraz zapewnia opiekę na uczniami w czasie przewozu. W przypadku awarii autobusów Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy na własny koszt. Oferent winien określić wartość wykonywania usługi określając cenę za jeden kilometr trasy przewozu w tym: Cena netto za 1 km + podatek VAT = cena brutto Oferta winna obejmować realizację całego zamówienia. Cena jednostkowa powinna być określona z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent stosuje. Oferent może zaproponować tylko jedną cenę, która będzie podstawą do określenia ceny brutto za 1 km przewozu dzieci i młodzieży do szkoły i przedszkola oraz innych przewozów określonych powyżej. Waloryzacja (podwyżka lub obniżka) przyjętej ceny netto za 1 km przewozu możliwa będzie w przypadku zmian ceny zakupu 1 litra oleju napędowego, nie częściej niż jeden raz na kwartał, po uprzednio przeprowadzonych rokowaniach na wniosek wykonawcy lub z inicjatywy zamawiającego. Ustalona cena waloryzowana będzie od kwoty zmiany ceny netto zakupu 1 litra oleju napędowego zgodnie z informacjami rynkowymi publikowanymi na stronie www.orlen.pl

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60000000-8


Dodatkowe kody CPV: 60100000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 455643.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gnieźnie Spółka z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@pks.gniezno.pl
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 2
Kod pocztowy: 62-200
Miejscowość: Gniezno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 492095,14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 492095,14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 673405,81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.