eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Przebudowa zabytkowego budynku przy ul. Krótkiej 6 w Pruszczu Gdańskim wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-29

Ogłoszenie nr 500019606-N-2017 z dnia 29-08-2017 r.

Pruszcz Gdański: Przebudowa zabytkowego budynku przy ul. Krótkiej 6 w Pruszczu Gdańskim wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 21287-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 29591-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 64368-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pruszcz Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny 19167491900000, ul. ul. Grunwaldzka 20, 83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (058) 775 99 69, e-mail zamowienia@pruszcz-gdanski.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.pruszcz-gdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa zabytkowego budynku przy ul. Krótkiej 6 w Pruszczu Gdańskim wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

przedmiotem zamówienia jest przebudowa oraz wszelkie dostawy lub usługi zgodne z dokumentacją projektową i STWiORB dostarczonymi przez Zamawiającego oraz zasadami aktualnej wiedzy technicznej, budynku wraz z zagospodarowaniem terenu oraz zmianą sposobu użytkowania z funkcji mieszkalnej na funkcję muzealno-wystawienniczą wraz z instalacjami: wody, hydrantową, kanalizacji sanitarnej, c.o., wentylacji, klimatyzacji, gazową, elektryczną oraz przyłączami wod. - kan. w miejscowości Pruszcz Gdański, przy ul. Krótkiej 6 obręb ewidencyjny 7, dz. nr 57/22, 60/4 i 38/5.


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45262690-4,

45000000-7,

45310000-3,

45320000-6,

45330000-9,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 miesięcy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/08/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiany nieistotne; zmiana: przdmiotu, wynagrodzenia, terminu wykonania

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wobec wystąpienia Wykonawcy z dnia 21.06.2017 r.; oraz mając na uwadze, że: o Wykonawca zgłosił Zamawiającemu wystąpieniem z dnia 21.06.2017 r. konieczność wykonania nieprzewidzianych dokumentacją projektową dodatkowych robót w zakresie rozbiórek elementów ścian i posadzek, wymiany cokołu ceglanego nad ścianą fundamentową oraz wykonania przepustów dla rur spustowych przez przypory żelbetowe w poziomie istniejących fundamentów; o wystąpienie Wykonawcy zawiera protokół konieczności nr 1 z dnia 09.05.2017 r. zaopiniowany przez projektanta i inspektora nadzoru inwestorskiego, oraz kosztorys ofertowy w zakresie niezbędnych prac budowlanych, zweryfikowany i zaopiniowany przez inspektora nadzoru Inwestorskiego, wraz z oświadczeniem inspektora o niezbędności określonych w tym protokole prac dla wykonania całego zamówienia, o wykonanie wskazanych wyżej robót dodatkowych powoduje konieczność przedłużenia terminu wykonania całości robót, o brak opisanego protokołem konieczności nr 1 zakresu robót należy uznać za wadę dokumentacji projektowej, o zmiana wykonawcy w zakresie robót dodatkowych nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, a nadto zmiana taka spowodowałaby istotną niedogodność, lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego o z tytułu wykonania Umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie 3.889.260,00 zł brutto, zakres robót wynikających z protokołu konieczności nr 1 zwiększa należne wynagrodzenia o kwotę 183.336,16 zł brutto, co stanowi wzrost o 4,71 % wartości zamówienia, w rozumieniu postanowień rozdziału 17.3.2. IDW, wskutek czego wartość zmian dokonywanych niniejszym aneksem nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.