eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Usuwanie awarii i wykonywanie planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w gminie Leszno.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-25

Ogłoszenie nr 500019464-N-2018 z dnia 25-01-2018 r.

Gmina Leszno: Usuwanie awarii i wykonywanie planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w gminie Leszno.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627827-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Leszno, Krajowy numer identyfikacyjny 013271370, ul. Aleja Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48227258005, e-mail akolnierzak@gminaleszno.pl, faks +48227258552.
Adres strony internetowej (url): www.leszno.bipgminy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usuwanie awarii i wykonywanie planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w gminie Leszno.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 22/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Usługa ta będzie polegała na usuwaniu awarii i wykonywaniu planowych prac remontowych na sieciach wodociągowych i sieci kanalizacyjnej oraz na utrzymaniu całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego w gminie Leszno, a w szczególności: o podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii w ciągu 1 godziny, o usunięcie awarii maksymalnie do 12 godzin od chwili zgłoszenia, o wymiana uszkodzonych zasuw, hydrantów, zdrojów ulicznych oraz odcinków sieci, o wykonywanie innych prac zleconych na rzecz Urząd Gminy Leszno, o utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowego. 2. Rozliczenie w/w zakresu usług nastąpi na podstawie zestawienia rzeczywiście wykonanych prac dla każdej awarii lub prac planowych przez Wykonawcę w czasie realizacji niniejszej umowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej umowy), potwierdzonego przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. 3. Koszt materiałów zużytych do wykonania ww. prac ponosi Wykonawca. 4. Materiały użyte do wykonywanych prac muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. 5. Koszt materiałów zużytych do usunięcia awarii lub planowych napraw rozliczany będzie przy każdej awarii lub pracach planowych odrębnie na podstawie zestawienia zużytych materiałów, które będzie potwierdzane przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. 6. Zamawiający przewiduje, szacuje koszt materiałów zużytych do usunięcia awarii lub planowych napraw podczas realizacji niniejszej umowy na kwotę 58.600,00 zł brutto. Kwota ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu na podstawie zestawienia rzeczywiście zużytych materiałów, o którym mowa w pkt. 3.5. 7. Zamawiający ma prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę faktur zużytych materiałów, w celu weryfikacji ceny materiałów. 8. Koszty pracy sprzętu (koparko-ładowarka, minikoparka, samochód ciężarowy, samochód dostawczy) winny zawierać koszt dojazdu na miejsce awarii i powrotu. 9. Miejsca awarii i napraw będą wskazywane przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 195000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NAPARTY Usługi Wodno-kanalizacyjne Janusz Naparty
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Stare Faszczyce 52B
Kod pocztowy: 05-870
Miejscowość: Błonie
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 180519.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 180519.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 0
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.