eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa usługa przeprowadzki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-28

Ogłoszenie nr 500019253-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.

Agencja Rynku Rolnego: Kompleksowa usługa przeprowadzki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531474-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Agencja Rynku Rolnego, Krajowy numer identyfikacyjny 622243400000, ul. ul. Karolkowa 30, 01207 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 661 72 72, e-mail zamowienia.publiczne@arr.gov.pl, faks 22 376 73 79.
Adres strony internetowej (url): www.arr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Agencja płatnicza

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa usługa przeprowadzki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

19/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi przeprowadzki wyposażenia biurowego, sprzętu komputerowego oraz bieżącej dokumentacji Zamawiającego (zwanych dalej "mieniem"), w zakresie określonym Umową oraz Załącznikiem nr 1 do Umowy - Szczegółowy zakres usługi przeprowadzki i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy zamieszczonej w Załączniku nr 2 do Umowy. 2. W skład mienia wchodzą niżej wymienione rzeczy: 1) meble biurowe, sejfy, sprzęt AGD, magazynki podręczne (papier ksero i pozostałe materiały biurowe), 2) sprzęt informatyczny (kserokopiarki, zestawy komputerowe, skanery itp.), 3) dokumenty papierowe, w tym umieszczone w segregatorach. 3. Zestawienie mienia stanowi Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do Umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1a do SIWZ (w zakresie zadania częściowego nr 1), 1b do SIWZ (w zakresie zadania częściowego nr 2), 1c do SIWZ (w zakresie zadania częściowego nr 3), 1d do SIWZ ( w zakresie zadania częściowego nr 4), 1e do SIWZ (w zakresie zadania częściowego nr 5), 1f do SIWZ (w zakresie zadania częściowego nr 6), 1g do SIWZ (w zakresie zadania częściowego nr 7), 1h do SIWZ (w zakresie zadania częściowego nr 8), 1i do SIWZ (w zakresie zadania częściowego nr 9).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Bydgoszczy przy ul. Kasztanowej 57 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do dnia 21.06.2017 r. do godz.12:00 (termin składania ofert) nie wpłynęły żadne oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Pruszczu Gdańskim przy ul. Powstańców Warszawy 28

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do dnia 21.06.2017 r. do godz.12:00 (termin składania ofert) nie wpłynęły żadne oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Katowicach przy pl. Pod Lipami 5 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Mikołowie przy ul. Karola Miarki 18

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16900
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma USŁUGOWO-HANDLOWA OKSEL Elżbieta Stachura
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: u. Mała 22/1
Kod pocztowy: 40-757
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20787
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20787
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20787
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Lublinie przy ul. Leszka Czarnego 3 do magazynu znajdującego się w odległości do 25 km od siedziby OT Lublin

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Łodzi przy ul. Wróblewskiego 18 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Łodzi przy ul. Północnej 27/29

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do dnia 21.06.2017 r. do godz.12:00 (termin składania ofert) nie wpłynęły żadne oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Opolu przy ul. Horoszkiewicza 6 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Opolu przy ul. 1 Maja 6

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do dnia 21.06.2017 r. do godz.12:00 (termin składania ofert) nie wpłynęły żadne oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Poznaniu przy Marcelińskiej 90 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Poznaniu przy ul. Fredry 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: KAMIŃSCY Firma Transportowo-Usługowa Anna Kamińska Janusz Kamiński s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Os. Jana III Sobieskiego 3
Kod pocztowy: 60-688
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40590
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40590
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40590
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Rzeszowie przy al. J. Piłsudskiego 32 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Rzeszowie przy ul. Asnyka 7

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Niedziałkowskiego 21 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Szczecinie przy ul. Matejki 6B

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do dnia 21.06.2017 r. do godz.12:00 (termin składania ofert) nie wpłynęły żadne oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Poznaniu przy Marcelińskiej 90 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Poznaniu przy ul. Fredry 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40590
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40590
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40590
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Poznaniu przy Marcelińskiej 90 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Poznaniu przy ul. Fredry 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40590
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40590
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40590
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.