eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Nadzór nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gmin Korytnica, Łochów, Stoczek, Sadowne, Miedzna, Węgrów, Liw, powiat węgrowski - na powierzchni 16 318 ha

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-25

Ogłoszenie nr 500019245-N-2018 z dnia 25-01-2018 r.

Starostwo Powiatowe w Węgrowie: Nadzór nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gmin Korytnica, Łochów, Stoczek, Sadowne, Miedzna, Węgrów, Liw, powiat węgrowski - na powierzchni 16 318 ha

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627521-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Węgrowie, Krajowy numer identyfikacyjny 71158666200000, ul. ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 74 09 280, e-mail zamowienia@powiatwegrowski.pl, faks 25 7922617 w. 145.
Adres strony internetowej (url): www.powiatwegrowski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadzór nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gmin Korytnica, Łochów, Stoczek, Sadowne, Miedzna, Węgrów, Liw, powiat węgrowski - na powierzchni 16 318 ha

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonywanie lustracji lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa: a) prowadzenia przez właścicieli trwale zrównoważonej gospodarki leśnej wg uproszczonego planu urządzenia lasu, w szczególności z uwzględnieniem celów określonych w art.7 ust.1 pkt.1-5 ustawy, b) zachowania przez właścicieli lasów zasad prowadzenia gospodarki leśnej określonych w art.8 pkt.1-4 ustawy. 2. Przygotowanie projektu decyzji administracyjnych na podstawie art. 19 ust. 3, art. 24 w związku z art.13 ustawy o lasach, dotyczących lasów posiadających uproszczone plany urządzenia lasu lub inwentaryzację stanu lasu. 3. Sprawowanie nadzoru nad: a) wykonaniem przez właścicieli lasów obowiązków określonych w art.9 ust.1 pkt 1-3 ustawy w zakresie kształtowania równowagi w ekosystemach leśnych i podnoszenia naturalnej odporności drzewostanów na podstawie art. 9 ust.2 ustawy, b) wykonaniem przez właścicieli lasów: - określonego w art.13 ust.1 pkt.1-5 ustawy obowiązku trwałego utrzymania lasów i zapewnienia ciągłości ich użytkowania, - obowiązków określonych w uproszczonym planie urządzenia lasu lub decyzji, o której mowa w art.19 ust.3 ustawy na podstawie art.24 ustawy. 4. Dokonanie oceny udatności upraw w czwartym lub piątym roku od zalesienia gruntu rolnego, jeśli zalesienia gruntu dokonano na podstawie przepisów o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich ze środków pochodzących z Sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej lub na podstawie przepisów o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na podstawie art. 14 ust.7 i 8 ustawy o lasach. 5. Cechowanie drewna i wystawienie właścicielowi lasu świadectwa legalności pozyskania drewna zgodnie z art.14a ust.3 ustawy na następujących zasadach: a) na podstawie zawiadomienia - wniosku właściciela lasu o dokonanym wyrębie zgodnie z uproszczonym planem urządzenia lasu, inwentaryzacja stanu lasu lub decyzji wynikającej z lustracji, zgodnie z art. 24 w związku z art. 13 ustawy o lasach. 6. Przygotowanie projektu decyzji w sprawie dopuszczenia do pozyskania drewna niezgodne z uproszczonym planem urządzenia lasu, wyłącznie w przypadkach losowych i na wniosek właściciela lasu, stosownie do art.23 ust. 4 ustawy o lasach. 7. Prowadzenie raz w tygodniu dyżurów przez osobę uprawnioną w poszczególnych gminach na terenie powiatu węgrowskiego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77200000-2


Dodatkowe kody CPV: 77231000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 166666.67
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TAXUS UL sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@taxusul.com.pl
Adres pocztowy: ul. Płomyka 58
Kod pocztowy: 02-491
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 179498.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 179498.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179498.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.