To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-25
Ogłoszenie nr 500019243-N-2018 z dnia 25-01-2018 r.
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Lutowiska: "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP dla pracowników Nadleśnictwa Lutowiska w rok 2018 ZG.270.1.1.2018"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501517-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Lutowiska, Krajowy numer identyfikacyjny 37001452100000,
ul. Lutowiska
4,
38-713
Lutowiska, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
134 610 168, e-mail
lutowiska@krosno.lasy.gov.pl, faks
134 651 922.
Adres strony internetowej (url): http://www.lutowiska.krosno.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lutowiska
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Lutowiska
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP dla pracowników Nadleśnictwa Lutowiska w rok 2018 ZG.270.1.1.2018"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZG.270.1.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP dla pracowników Nadleśnictwa Lutowiska w roku 2018.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9
Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 18200000-1, 18300000-2, 18400000-3, 18800000-7, 35113400-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
257140.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługi Leśnictwa Hanna Skrodzka-Bałata, Piotr Bałata Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
224585.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- Dostawa kombinezonu przeciwwybuchowego wraz z odzieżą ochronną.
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego BHP oraz odzieży dla Straży Leśnej w roku 2024
- Dostawa środków ochrony indywidualnej
- "Dostawa odzieży ochronnej i identyfikacyjnej dla wolontariuszy - II"
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, środków ochrony osobistej oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.