Ogłoszenie nr 500019209-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.
Oświęcim: Modernizacja PZ Nr 3 w Oświęcimiu pod potrzeby CKZ
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 111521-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 7218165203113,
ul. ul. Wyspiańskiego
10,
32-602
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
(033) 8449600, e-mail
szp@powiat.oswiecim.pl, faks
(033) 8449619.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja PZ Nr 3 w Oświęcimiu pod potrzeby CKZ
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SZP.272.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja PZ Nr 3 w Oświęcimiu pod potrzeby CKZ". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a)dokumentacja projektowa (techniczna), b)specyfikacje techniczne, c)przedmiary robót - poglądowo, nie służą do wykonania kosztorysu ofertowego. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi, uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych (przyjęta forma wynagrodzenia: ryczałtowe - w znaczeniu i ze skutkami wynikającymi z atr. 632 Kodeksu cywilnego). Z uwagi na rozpoczynający się od 1 września rok szkolny, wszystkie prace dotyczące instalacji C.O. oraz wentylacji - obejmujące pomieszczenia znajdujące się na poziomach od 0 do 3 (zgodnie z dokumentacją) oraz wszystkie pozostałe prace w pomieszczeniach: 0.10, 1.36, 2,46 - znajdujących się na poziomach 0-3 (tj. klatka schodowa - w celu umożliwienia przemieszczania się uczniów, pedagogów oraz pozostałych osób od 01.09.2017r. (wejście od zewnątrz budynku i na poziomy 1 - 3)); -1.9, -1.10, -1.11, -1.12, -1.13, -1,38, -1.39, -1.40, -1.41 - znajdujących się na poziomie 0; 0,45 - znajdujący się na poziomie 1, 1.7, 1.13 - znajdujących się na poziomie 2; 2.8, 2.16, 2.21, 2.22, 2.23, 2.24, 2.35, 2.43, 2.44, 2.45 - znajdujących się na poziomie 3, należy wykonywać w pierwszej kolejności, by mogły zostać zakończone w terminie do 31.08.2017r. Pozostały zakres prac należy wykonać w terminie do 30.11.2017r. Ponadto, jeżeli chodzi o pomieszczenie 2.34 (znajdujące się na poziomie 3) - prace w nim będzie można rozpocząć najwcześniej po zakończeniu prac w pomieszczeniach: -1.39, -1.40, -1.41 oraz po przeniesieniu (w uzgodnieniu z Dyrekcją jednostki) do tych pomieszczeń rzeczy z pomieszczenia 2.34. Najpóźniej do 10.08.2017r. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Dyrekcji jednostki informację nt. sal lekcyjnych, które będą gotowe (wyremontowane) na dzień 01.09.2017r. Informacja ta będzie niezbędna w celu ułożenia podziału godzin lekcyjnych. Pomieszczenia i miejsca prac (głównie te, w których zakres modernizacji przewiduje wymianę, montaż instalacji: C.O., wentylacji a nie przewiduje kompleksowego malowania ścian i sufitów oraz wymiany podłóg) należy przed przystąpieniem do robót odpowiednio zabezpieczyć (podłogi, urządzenia itp.). Po demontażu istniejących instalacji (grzejniki, przewody), należy uzupełnić ubytki tynku i pomalować ściany za nimi. Po wykonaniu instalacji należy przywrócić pomieszczenia do stanu pierwotnego, m.in. poprzez dokonanie wszelkich poprawek i napraw: tynków, powłok malarskich ścian i sufitów oraz posadzek, które ulegną podczas prac zniszczeniu. W trakcie realizacji robót, w szczególności w okresie od 01.09.2017 r. należy sukcesywnie usuwać: gruz, oraz niepotrzebne, demontowane materiały, jak również sprzątać (w miarę możliwości) na bieżąco klatki schodowe, korytarze i pomieszczenia - w których prowadzone będą roboty. Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone będą prace. Materiały uzyskane z demontażu należy odpowiednio posegregować i wywieźć we własnym zakresie. Z uwagi, iż roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym (głównie dotyczyć to będzie okresu od 01.09.2017r.), Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace (mające wpływ na działalność jednostki) w uzgodnieniu z Dyrekcją jednostki - w sposób umożliwiający funkcjonowanie. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące oraz tzw. "głośne" (np. przekucia, rozbiórki itp.), były prowadzone również w uzgodnieniu z Dyrekcją jednostki - dotyczy przede wszystkim okresu od 01.09.2017r.. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby przez cały czas realizacji zamówienia zapewnić: bezpieczne dojście do budynku dla pracowników, uczniów i interesantów oraz ciągłość dostawy mediów. Wszystkie materiały wykończeniowe (w tym. kolorystyka: farb, płytek, wykładzin itp.) oraz elementy wyposażenia (np. szafy, regały i inne materiały) należy na bieżąco, w trakcie realizacji, uzgadniać z Dyrekcją jednostki i w porozumieniu z Inspektorem nadzoru inwestorskiego. Warunki realizacji robót określają odpowiednio: wzór umowy, specyfikacje techniczne oraz dokumentacja projektowa (techniczna) stanowiące załączniki do Wniosku. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Jeżeli dokumentacja projektowa (techniczna), przedmiary robót lub specyfikacje wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Przekazanie placu budowy nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie sprawowania kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac w poszczególnych specjalnościach. Za koordynację robót branżowych w tym wykonywanych przez podwykonawców i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby które będą (podczas realizacji zamówienia) wykonywać czynności o charakterze robót fizycznych - zgodnie z dokumentacją projektową, tj.: roboty związane z wymianą instalacji CO, roboty: rozbiórkowe, murarskie, izolacyjne, tynkarskie, malarskie, kładzenie płytek i wykładzin, wykonywanie wylewek betonowych, samopoziomujących, wykonywanie gadzi gipsowych, instalowanie okien i drzwi, roboty instalacyjne: elektryczne i sanitarne (wod-kan, wentylacja). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: zawarto we wzorze umowy
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45453000-7,
45262522-6,
45421100-5,
45320000-6,
45442100-8,
45410000-4,
45430000-0,
45432111-5,
44112200-0,
44112220-6,
45431000-7,
45442000-7,
39131100-0,
45300000-0,
45310000-3,
45311000-0,
45311200-2,
45311100-1,
45317300-5,
45331000-6,
45331100-7,
45330000-9,
45332200-5,
45231300-8,
45232410-9,
45331210-1,
45331200-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 30 listopada 2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/08/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
roboty dodatkowe o wartości 28 000,00 PLN, nieobjęte zamówieniem podstawowym
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji zamówienia podstawowego Wykonawca powiadomił Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych polegających na doprowadzeniu do sprawności instalacji kanalizacyjnej i sanitarnej głównie na zewnątrz budynku. Uszczelnienie instalacji umożliwi dalsze prowadzenie prac remontowych na poziomach O i wyższych. Ponadto, wykonanie tych prac zagwarantuje wykonanie całego przedmiotu zamówienia zgodnie z umową, a Wykonawca udzieli gwarancji jakości przez okres 72 miesięcy. Pomimo zwiększenia zakresu robót, okres na jaki została zawarta umowa nie zostanie zmieniony. Jednocześnie zostały spełnione łącznie warunki określone w art. 144 ust. 1 pkt. 2 - Roboty prowadzone są w ramach jednego obiektu budowlanego, w tym przypadku zmiana wykonawcy byłaby nieuzasadniona z powodów ekonomicznych i technicznych, spowodowałby istotną niedogodność i zwiększenie kosztów dla zamawiającego. Wartość zamówienia podstawowego wynosi 2 461 230,00 PLN, wartość robót dodatkowych wynosi 28 000,00 PLN. Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI NA ROK 2024
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1895K ul. Nadwiślańska w Oświęcimiu oraz ul. Oświęcimska w Dworach Drugich".
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - ul. Bukowa w Włosienicy w km. od 0+857 do 1+285 (dz. nr 776/126; 728/3; 729/3; 730/7; 776/124; 776/122; 730/5; 925/2; 732/22; 732/28; 925/4)
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.