eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości oraz usługi portierskiej w oświatowym obiekcie użyteczności publicznej w Zakopanem przy ul. Kasprusie 35a

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-28

Ogłoszenie nr 500019205-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.

Zakopiańskie Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości oraz usługi portierskiej w oświatowym obiekcie użyteczności publicznej w Zakopanem przy ul. Kasprusie 35a

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535684-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakopiańskie Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 49199688400000, ul. ul. Kasprusie 35A, 34500 Zakopane, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 2012786, e-mail zce@zakopane.eu; ania.kalata@interia.pl, faks 18 2012786.
Adres strony internetowej (url): www.zce.zakopane.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości oraz usługi portierskiej w oświatowym obiekcie użyteczności publicznej w Zakopanem przy ul. Kasprusie 35a

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usług: 1) utrzymania porządku i czystości w oświatowym obiekcie użyteczności publicznej w Zakopanem przy ul. Kasprusie 35a na rzecz Zakopiańskiego Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskie. 1) Wykonawca zapewni utrzymania należytego porządku i czystości w oświatowym budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej 3 300 m2 przez cały okres objęty umowa. 2)Wykonawca a) zapewni jednoosobową usługę portierską odbywającą się przez cały okres objęty umowa tj. 24 godziny na dobę, b) będzie sprawował nadzór nad porządkiem w terenie oraz w budynku polegający w szczególności na obchodzie budynku, sprawowaniem nadzoru parkingów, c) po zakończeniu działalności obiektu i w godzinach nocnych obsługa portierni będzie dokonywała obchodu budynku oraz sprawdzała zabezpieczenia: budynku, pokoi biurowych, sal wykładowych, hali sportowej wraz z zapleczem oraz wszystkich pomieszczeń magazynowych, d)wykona usługę z własnych materiałów i przy użyciu własnego sprzętu oraz personelu, e0 zapewni utrzymanie porządku i czystości w holu wejściowym oraz w otoczeniu budynku z uwzględnieniem prawidłowego utrzymania zieleńców: powierzchnia trawnika to ok. 750 m2, długość żywopłotu to ok. 100 mb, 70 mb. parkanu z tui, w okresie zimowym odśnieżanie ciągów pieszych i jezdnych oraz parkingów, usuwanie śliskości: powierzchnia dróg dojazdowych wraz z chodnikami to ok. 1 500 m2, miejsc parkingowych to ok. 650 m2,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8


Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 98341120-2, 90620000-9, 77340000-5, 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: swiadczenie usług utrzymania porzadku i czystosci w oświatowym obiekcie użyteczności publicznej w Zakopanem, ul. Kasprusie 35a

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.U. "Higiena System"
Email wykonawcy: mwypychowska@poczta.fm
Adres pocztowy: ul. Ks. Stolarczyka 8/10
Kod pocztowy: 34-500
Miejscowość: Zakopane
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42435.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42435.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42435.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: świadczenie usługi portierskiej w oświatowym obiekcie użyteczności publicznej w Zakopanem ul. Kasprusie 35a

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postepowanie zostało unieważnione w zakresie zadania 2 na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 7 Ustawy Pzp. Złożone zostały dwie oferty z których jedna została odrzucona (treść oferty nie odpowiadała treści siwz) Wybrany oferent odmówił podpisania umowy z przyczyn od niego niezależnych .

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. art. 67. ust. 1 pkt.3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
w zakresie zadania 2 ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia tj. odmowę podpisania umowy przez wcześniej wybranego oferenta oraz konieczność zapewnienia ciągłości nadzoru obiektów i świadczenia usług innym podmiotom.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.