eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Budowa Szkoły Podstawowej w Brzezówce - etap I oraz Budowa budynku wielofunkcyjnego na cele kulturalne i społeczne w Brzezówce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-28

Ogłoszenie nr 500018951-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.

Gmina Ropczyce: Budowa Szkoły Podstawowej w Brzezówce - etap I oraz Budowa budynku wielofunkcyjnego na cele kulturalne i społeczne w Brzezówce

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Poddziałanie: "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550933-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ropczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 52472000000, ul. ul. Krisego 1, 39100 Ropczyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. (017) 2210550, e-mail ropczyce@intertele.pl, faks (017) 2210555.
Adres strony internetowej (url): www.ropczyce.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Szkoły Podstawowej w Brzezówce - etap I oraz Budowa budynku wielofunkcyjnego na cele kulturalne i społeczne w Brzezówce

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.24.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia pn. Budowa Szkoły Podstawowej w Brzezówce - etap I oraz Budowa budynku wielofunkcyjnego na cele kulturalne i społeczne w Brzezówce, obejmuje wykonanie dwóch zakresów robót: Zadanie Nr 1 pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Brzezówce - etap I" oraz Zadanie Nr 2 pn. "Budowa budynku wielofunkcyjnego na cele kulturalne i społeczne w Brzezówce", na działce o nr ew. 304/4 w Brzezówce gm. Ropczyce woj. podkarpackie. Powyższe nie stanowi podziału zadania na części, stanowi jedynie wyodrębnienie zakresów robót z uwagi na różne źródła finansowania. 2. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem określają, w kolejności ważności, niniejszy opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ. Przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, a ilości w nich podane mają charakter orientacyjny. 3. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania Nr 1 pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Brzezówce - etap I" jest wykonanie fundamentów budynku szkoły, w tym: - roboty rozbiórkowe: daszku wraz z konstrukcją od strony północnej, schodów oraz murków wraz z ich odtworzeniem po wykonaniu fundamentów, - roboty ziemne fundamentowe, - warstwa chudego betonu pod ławy fundamentowe żelbetowe o gr. 10 cm, - ławy fundamentowe żelbetowe o gr. 40 cm z betonu C20/25 (B-25), - izolacje przeciwwilgociowe poziome ław fundamentowych, - ściany fundamentowe żelbetowe o gr. 25 cm, 30 cm z betonu C20/25 (B-25), - słupy żelbetowe oraz wieńce żelbetowe, - izolacje przeciwwilgociowe pionowe ścian fundamentowych, - ocieplenie ścian fundamentowych przy gruncie styropianem ekstrudowanym o gr. 5 cm o wsp. l=0,035 W/m2×K zabezpieczonym folią kubełkową, - zasypanie fundamentów pospółką i ziemią wraz z zagęszczeniem. 4. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania Nr 2 p.n. "Budowa budynku wielofunkcyjnego na cele kulturalne i społeczne w Brzezówce" realizowanego w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz w ramach zadania pn.: "Budowa budynku wielofunkcyjnego w Brzezówce" jest wykonanie n/w zakresu prac: 4.1. W ramach zadania nr 2 należy wykonać na kondygnacji przyziemia: - we wszystkich pomieszczeniach na kondygnacji przyziemia, oprócz pom. oznaczonych nr 01, 02, 03, 06, należy wykonać: izolację poziomą i pionową (h= 0,50 m) posadzek poprzez: usunięcie starych izolacji z papy, oczyszczenie i zmycie podłoża, wykonanie fasety na styku ławy i ściany, gruntowanie podłoża preparatem np.: Eurolan TG2, izolacje przeciwwilgociowe ze szlamu uszczelniającego np.: Superflex D24 o gr. min. 3 mm, - roboty rozbiórkowe: wykucie otworu do pom. nr 09, - zamurowania istniejących otworów między korytarzem, a pom. nr 013, 014, - tynki cementowo-wapienne kat. III ścian i stropów wraz z ich wcześniejszym gruntowaniem, - malowanie ścian i stropów farbami emulsyjnymi, - lakierowanie ścian korytarza na wysokość 1,6 m od posadzki, - licowanie ścian płytkami w pomieszczeniach sanitarnych na pełną wysokość oraz wykonanie fartuchów przy umywalkach po min. 60 cm poza krawędzie umywalki, - zabudowa pionów kanalizacji sanitarnej oraz rur instalacji wodociągowej płytami g-k wodoodpornymi wraz z ich szpachlowaniem, - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z osadzeniem ościeżnic stalowych z ich dwukrotnym malowaniem farbami, - warstwy posadzkowe: izolację posadzkową termiczną styropianem EPS 100 gr. 6,0 cm, wylewkę cementową gr. 6 cm zbrojoną siatką stalową, ułożenie płytek posadzkowych gresowych wraz z cokolikiem, - montaż poręczy, pochwytów i osłon dla osób niepełnosprawnych w pom. WC dla osób niepełnosprawnych, - montaż włączników, gniazd i opraw elektrycznych, - montaż armatury i osprzętu sanitarnego. 4.2. Ponadto w ramach zadania nr 2 należy dostarczyć wyposażenie w urządzenia pomieszczenia kuchni oraz zmywalni na kondygnacji parteru: 1/ Zmywarka uniwersalna z dozownikiem płynu myjącego o wym. ok. 565x665x835 mm na podstawie ze stali nierdzewnej z prowadnicami na kosze wraz z zmiękczaczem wody: - profesjonalna zmywarka z funkcją wyparzania, - sterowanie elektromechaniczne, - zmywarka przystosowana do mycia tac GN 1/1, - jelitkowy dozownik płynu myjącego, - czas trwania cyklu 120/180 sek., - kontrolki temperatury pracy bojlera i komory, - 2 pary ramion myjąco-płuczących (góra/dół), - zużycie wody 2,5 l/cykl, - maksymalna wysokość mytego naczynia 320 mm, - kosz 500x500 mm, - w komplecie kosz do talerzy, uniwersalny, kosz do szkła oraz pojemnik na sztućce, 2/ Taboret pojedynczy gazowy o mocy 9 kW o wym. ok. 580x580x380 mm: - rusz stalowy, - palnik dwukoronowy, - płomień pilotowy palników, - zabezpieczenie przeciwwypływowe, - redukcja mocy palników do 1/3 (płomień oszczędnościowy), - przystosowany do dużych garnków od 50 l do 100 l, - przystosowane do gazu G30, 3/ Kuchnia z piekarnikiem gazowym o wym. ok. 660x545x285 mm: - wyjmowane misy podpalnikowe ułatwiające czyszczenie, - płomień pilotowy palników, - zabezpieczenie przeciwwypływowe, - redukcja mocy palników do 1/3 (płomień oszczędnościowy), - żeliwne ruszty, - trzy poziomy prowadnic - pozwalające na optymalne wykorzystanie piekarnika, Wykonawca dokona pierwszego uruchomienia i przeszkolenia użytkownika w zakresie obsługi oraz przekaże sporządzone w języku polskim dla dostarczanego wyposażenia deklaracje zgodności, certyfikaty i instrukcję obsługi. 5. Stan istniejący budynku wielofunkcyjnego w Brzezówce: - w pomieszczeniach na poziomie parteru zostały wykonane roboty wykończeniowe, - w pomieszczeniach przyziemia wykonano instalacje c.o. z zainstalowaniem grzejników oraz okablowanie instalacji elektrycznej, roboty wykończeniowe wraz z technologią kotłowni zrealizowano w pomieszczeniu kotłowni. 6. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania: - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, - ścisłej współpracy z Użytkownikiem obiektu, - zapewnienia obsługi geodezyjnej w tym do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonania niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia., itp. - przygotowania kompletu dokumentów wymaganych do odbioru robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 9. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 10. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 3 lata na wykonany przedmiot zamówienia. 11. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności - szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 424677.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Remontowy inż. Ryszard Gawlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krucza 7
Kod pocztowy: 39-200
Miejscowość: Dębica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 479958.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 479958.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 490464.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 47195.10

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.