eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koźminek › "TERMOMODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W NOWYM NAKWASINIE" w ramach projektu pn. "Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-25

Ogłoszenie nr 500018871-N-2018 z dnia 25-01-2018 r.

Gmina Koźminek: "TERMOMODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W NOWYM NAKWASINIE" w ramach projektu pn. "Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Roboty realizowane są w ramach projektu partnerskiego pod nazwą "Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej" Zadanie realizowane jest z udziałem Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach działania 3.2 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 3.2.4 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym w ramach ZIT dla rozwoju AKO. Wysokość dofinansowania do 85% kosztów kwalifikowanych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626605-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Koźminek, Krajowy numer identyfikacyjny 25085541700000, ul. ul. Kościuszki 7, 62840 Koźminek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 637 085, e-mail gmina@kozminek.pl, faks 627 637 207.
Adres strony internetowej (url): www.kozminek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"TERMOMODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W NOWYM NAKWASINIE" w ramach projektu pn. "Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RRPSiK ZPiK.271.2.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przewidzianych robót do wykonania przy "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Nowym Nakwasinie" w ramach projektu pn. "Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej", obejmuje w szczególności wykonanie następujących robot budowlanych : a)wymiana pokrycia dachowego: budynek szkoły, budynek zaplecza sali gimnastycznej, zadaszenie na wejściem do budynku szkoły, stropodach nad kotłownią, zadaszenie nad wejściem bocznym do budynku szkoły,b)wykonanie docieplenia budynku szkoły- wewnętrzne, łącznika i sali gimnastycznej- zewnętrzne, c)uzupełnienie tynków Budynek szkoły) wykonanie tynków na pozostały częściach obiektu, d)malowanie wewnętrzne i zewnętrzne obiektu, e) wykonanie docieplenia ścian na poddaszu, f)wykonanie docieplenia poddasza nieużytkowego, g)wykonanie docieplenia podłogi na gruncie, h)częściowa wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, i)wymiana parapetów, j)zmiana kolorystyki zewnętrznej, k)wymiana rynien i rur spustowych, l)obróbki blacharskie, m)odnowienie kominów, n)prace dodatkowe: bariery przeciwśnieżne, właz dachowy, odtworzenie detali architektonicznych, demontaż krat, obustronna poręcz na schodach wejście do szkoły, o)zainstalowanie dodatkowego źródła ciepła pompa cieplna - powietrzna, p)wymiana instalacji CO w budynku głównym, q)modernizacja kotłowni w tym zbiornik buforowy 1000 l. r)wykonanie instalacji odgromowej, s)wymiana oświetlenia wewnętrznego z źródłami światła na energooszczędne oraz montaż opraw awaryjnych i ewakuacyjnych, t)wykonanie instalacji fotowoltaicznej ze zgłoszeniem do energetyki,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111300-1, 45210000-2, 45400000-1, 45321000-3, 45260000-7, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1210650.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana "KAR-BUD" Kuszczyński Karol
Email wykonawcy: kkuszczynski3211@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Wiatraki 10
Kod pocztowy: 62-730
Miejscowość: Dobra
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1489100.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1489100.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1594980.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.