eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przetarg nieograniczony na usługę sporządzenia opinii o wartości nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa w formie operatów szacunkowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-25

Ogłoszenie nr 500018692-N-2017 z dnia 25-08-2017 r.

Gmina Miasta Radomia: Przetarg nieograniczony na usługę sporządzenia opinii o wartości nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa w formie operatów szacunkowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 55777-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Miasta Radomia - krajowy numer identyfikacyjny: 67022345100000, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, województwo: mazowieckie, tel.: 0-48 3620283, faks: 0-48 3620289, e-mail: bzp@umradom.pl. Skarb Państwa - krajowy numer identyfikacyjny: 67022345100000, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, województwo: mazowieckie, tel.: 0-48 3620283, faks: 0-48 3620289, e-mail: bzp@umradom.pl.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Radomia, Krajowy numer identyfikacyjny 670223451, ul. ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (48)3620283, e-mail bzp@umradom.pl, faks (48)3620289.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.radom.pl.

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest usługa sporządzenia opinii o wartości nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa w formie operatów szacunkowych dla potrzeb Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa (w zakresie zadań zleconych i realizowanych przez Prezydenta Miasta Radomia) przeprowadzi w całości, w imieniu i na rzecz obu stron Gmina Miasta Radomia. W następstwie wyboru wykonawcy każdy uczestnik porozumienia zobowiązany jest zawrzeć umowę na wykonanie powyższej usługi z wybranym wykonawcą w zakresie zamówionych dla jego potrzeb usług.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony na usługę sporządzenia opinii o wartości nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa w formie operatów szacunkowych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.1.563.2017.EF

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa sporządzenia opinii o wartości nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa w formie operatów szacunkowych (po 2 egz.). Zamówienie podzielone jest na osiem (8) części. Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest określenie wartości prawa własności i prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych położonych na terenie miasta Radomia przeznaczonych do zbycia na rzecz użytkownika wieczystego oraz w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz Skarbu Państwa. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 18 szt. operatów: z czego 10 szt. dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz 8 szt. dla potrzeb Skarbu Państwa. Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości niezabudowanych, bądź zabudowanych lecz bez uwzględnienia wartości budynków i budowli posadowionych na gruncie, położonych na terenie miasta Radomia w celu ustanowienia trwałego zarządu, dla potrzeb Skarbu Państwa. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 3 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa. Część 3 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Radomia, w tym w szczególności w obrębach: Obozisko, Śródmieście 1, zabudowanych budynkami i budowlami o pow. użytkowej większej niż 500 m2 w celu ustanowienia prawa trwałego zarządu, z uwzględnieniem nakładów poniesionych na zabudowę, odbudowę, nadbudowę, przebudowę lub remont obiektów budowlanych, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, dla potrzeb Skarbu Państwa. Operaty szacunkowe winny zawierać aktualny obmiar podstawowych parametrów funkcjonalno-użytkowych obiektu budowlanego (pow., kubatura) w zakresie niezbędnym do wykonania wyceny. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 3 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa. Część 4 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości gruntowych położonych na terenie miasta Radomia, w tym w szczególności w obrębach: Dzierzków 1 (dzielnica Sadków), Stare Miasto, Gołębiów, w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu z uwzględnieniem nakładów na urządzenia infrastruktury technicznej oraz nakładów koniecznych, o których mowa w art. 87 ustawy o gospodarce nieruchomościami, dla potrzeb Skarbu Państwa. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 5 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa. Część 5 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami i budowlami o pow. użytkowej do 500m2, położonych na terenie miasta Radomia (w tym odrębne określenie wartości gruntu, budynków ibudowli) przeznaczonych do: - zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym; - nabycia do zasobu Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa; - zamiany, darowizny; - wynajęcia, dzierżawy, użytkowania, użyczenia itp. w trybie przetargowym i bezprzetargowym, dla potrzeb Gminy Miasta Radomia. Operaty szacunkowe winny zawierać aktualny obmiar podstawowych parametrów funkcjonalnoużytkowych obiektu budowlanego (pow., kubatura) w zakresie niezbędnym do wykonania wyceny. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 14 szt. operatów dla potrzeb Gminy Miasta Radomia. Część 6 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami i budowlami o pow. użytkowej większej niż 500m2, położonych na terenie miasta Radomia (w tym odrębne określenie wartości gruntu, budynków i budowli) przeznaczonych do: - zbycia w trybie przetargowym i bezprzetargowym; - nabycia do zasobu Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa; - zamiany, darowizny; - wynajęcia, dzierżawy, użytkowania, użyczenia itp. w trybie przetargowym i bezprzetargowym, dla potrzeb Gminy Miasta Radomia i Skarbu Państwa. Operaty szacunkowe winny zawierać aktualny obmiar podstawowych parametrów funkcjonalno-użytkowych obiektu budowlanego (pow., kubatura) w zakresie niezbędnym do wykonania wyceny. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 15 szt. operatów z czego: 12 szt. operatów dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz 3 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa; Część 7 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest określenie wysokości odszkodowania za poniesioną rzeczywistą szkodę lub wartości rynkowej prawa własności nieruchomości w związku z realizacją roszczeń wynikających z art. 36 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2016 roku, poz. 778 z późn. zm.), dla potrzeb Gminy Miasta Radomia. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 2 szt. operatów dla potrzeb Gminy Miasta Radomia. Część 8 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest określenie wartości nieruchomości gruntowych położony na terenie miasta Radomia w celu aktualizacji lub naliczenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego z uwzględnieniem nakładów na urządzenia infrastruktury technicznej oraz nakładów koniecznych, o których mowa w art. 77 ustawy o gospodarce nieruchomościami, dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz Skarbu Państwa. Zamawiający prognozuje, że w trakcie trwania umowy zleci wykonanie 40 szt. operatów z czego: 20 szt. operatów dla potrzeb Gminy Miasta Radomia oraz 20 szt. operatów dla potrzeb Skarbu Państwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.31.90.00 - Usługi biegłych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część 5 zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23324.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wycena Nieruchomości Bożena SZeliga
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Cerekiew ul. Leśna 30
Kod pocztowy: 26-652
Miejscowość: Zakrzew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27552.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27552.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27552.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część 6 zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42495.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44280.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44280.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44280.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.