eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usług telekomunikacji mobilnej oraz pakietów danych na potrzeby SIP-TRISTAR

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-24

Ogłoszenie nr 500018277-N-2018 z dnia 24-01-2018 r.

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku: Świadczenie usług telekomunikacji mobilnej oraz pakietów danych na potrzeby SIP-TRISTAR

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500073158-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 220046753, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 520 57 39, e-mail i.ciechowska@ztm.gda.pl, faks 58 520 57 50.
Adres strony internetowej (url): www.ztm.gda.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług telekomunikacji mobilnej oraz pakietów danych na potrzeby SIP-TRISTAR

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

HZ/10/ZP/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Umowa obowiązuje od 1 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku i musi zapewnić ciągłość pracy użytkowanego systemu TRISTAR. 2.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości pracy użytkowanego systemu SIP-TRISTAR, tzn. podczas uruchamiania nowej umowy musi być zapewniona komunikacja zarówno z urządzeń pokładowych jak i tablic SIP. 3.Wykonawca nieodpłatnie udostępni Zamawiającemu w ramach zamówienia 610 kart SIM (z wyłączoną blokadą PIN), przy czym karty muszą mieć ciągła numerację IP. 4.Wszystkie karty SIM muszą mieć ten sam termin zakończenia umów, tj. w dniu 31.12.2018 r. 5.Wszystkie przekazywane przez Wykonawcę karty SIM, muszą posiadać wyłączoną blokadą PIN. 6.Wymagany jest dostęp do transmisji danych przynajmniej w standardach GPRS, UMTS, HSPA. 7.Dla każdej karty SIM musi zostać przydzielony pakiet nie mniejszy niż 2 GB na miesiąc.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.51.10.00 - Usługi operatorów telefonicznych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31680.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POLKOMTEL S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konstruktorska 4
Kod pocztowy: 02-673
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38966.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38966.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38966.40
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. ai b ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ze względu na konieczność zabezpieczenia ciągłości pracy Systemu Zarządzania Transportem Zbiorowym (SZTZ) i SIP oraz zachowanie gwarancji na użytkowane elementy systemu TRISTAR. Łączenie byłoby do wymiany: 546 kart SIM, z czego najbardziej skomplikowana logistycznie byłaby wymian kart w pojazdach - stanowi to: ok. 94% wszystkich kart. Konfigurację nowego APN należałoby przeprowadzić poprzez przygotowanie dedykowanego oprogramowania dla komputerów pokładowych OBU-M20, które uniknęłoby fizyczne wprowadzanie danych przez osoby przeprowadzające migrację kart, bez konieczności podawania wielu podmiotom administracyjnego hasła dostępowego. Ponadto, aby w trakcie przeprowadzania prac migracyjnych zapewnić ciągłość działania SZTZ i SIP, należałoby przygotować system TRISTAR do pracy z dwoma APNami. Wymagałoby to zdublowania całego gdańskiego SZTZ, z których jedna wersja pracowałaby z APN obecnie użytkowanym (tristar-gdansk.pl), a druga - musiałaby zostać przygotowana do pracy z nowym APNem. Oba SZTZ musiałyby mieć zapewnioną komunikację między sobą, aby SIP działał w oparciu o dane zebrane z pracy wszystkich urządzeń pokładowych, niezależnie od APN. W związku z powyższym zwróciliśmy się z prośbą o przygotowanie oferty na przeprowadzenie wszystkich wymaganych prac konfiguracyjnych do gwaranta systemu, firmy Qumak S.A. W odpowiedzi otrzymaliśmy informację, że gwarant nie zaleca zmiany obecnego dostawcy usług telekomunikacyjnych z uwagi na trwające prace naprawcze systemu TRISTAR. Co więcej, gwarant nie przygotuje żadnej oferty na tego typu prace, do czasu zakończenia okresu trwania gwarancji

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.