Ogłoszenie z dnia 2018-01-24
Ogłoszenie nr 500018248-N-2018 z dnia 24-01-2018 r.
Gmina Siepraw: Udzielenie w 2017 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 4 150 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Siepraw w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 589856-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500032133-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siepraw, Krajowy numer identyfikacyjny 54752000000,
ul. ul. Kawęciny
30,
32447
Siepraw, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 3721811, 3721819, 3721807, e-mail
gmina@siepraw.pl, faks
123 721 806.
Adres strony internetowej (url): www.siepraw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie w 2017 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 4 150 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Siepraw w 2017 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IIGZP.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest udzielenie w 2017 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 4 150 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Siepraw w 2017 roku. 2. Uruchomienie kredytu nastąpi na rachunek podstawowy Zamawiającego w trzech transzach, w niżej określonych terminach i kwotach: Terminy uruchomienia transz kredytu Kwota transz kredytu w zł 12.10.2017 3 100 000,00 02.11.2017 750 000,00 04.12.2017 300 000,00 3. Nie przewiduje się prowizji od uruchomienia kredytu oraz innych prowizji i opłat. 4. Spłata kredytu wg poniższego harmonogramu spłaty w okresie od 2018 roku do 2024 roku. Terminy spłaty rat kredytu Kwota spłaty kapitału kredytu w zł 31.03.2018 10 000,00 31.03.2019 10 000,00 31.03.2020 25 000,00 30.06.2020 25 000,00 30.09.2020 25 000,00 31.12.2020 25 000,00 31.03.2021 25 000,00 30.06.2021 25 000,00 30.09.2021 25 000,00 31.12.2021 25 000,00 31.03.2022 257 500,00 30.06.2022 257 500,00 30.09.2022 257 500,00 31.12.2022 257 500,00 31.03.2023 350 000,00 30.06.2023 350 000,00 30.09.2023 350 000,00 31.12.2023 350 000,00 31.03.2024 375 000,00 30.06.2024 375 000,00 30.09.2024 375 000,00 31.12.2024 375 000,00 Razem 4 150 000,00 5. Okres kredytowania od dnia 12.10.2017r. do dnia 31.12.2024r. 6. Spłata odsetek będzie następowała w ratach kwartalnych do dnia ostatniego każdego miesiąca kończącego kwartał na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Wykonawcę. 7. Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku dla całego okresu kredytowania. Stopa bazowa - WIBOR 1M dla złotowych depozytów jednomiesięcznych międzybankowych z ostatniego dnia roboczego miesiąca kończącego kwartał poprzedzający kwartał za który naliczane są odsetki. Przy naliczaniu odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w danym miesiącu, a liczbę dni w roku 365. Powyższy sposób naliczania odsetek dotyczy całego okresu kredytowania. W przypadku gdy termin spłaty rat kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy Zamawiający ureguluje wymaganą ratę lub kwotę odsetek w pierwszy dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. O przedterminowej spłacie kredytu i o zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę w terminie 7 dni przed planowaną spłatą. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania tylko z części przyznanego kredytu. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu i kwoty uruchomienia transz kredytu. O zmianie terminu i kwocie uruchomienia transz kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. 11. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. 12. Walutą kredytu będzie złoty polski (PLN). 13. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 14. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 15. Miejsce świadczenia usługi : Gmina Siepraw; Urząd Gminy Siepraw, 32-447 Siepraw, ul. Kawęciny 30. 16. Dokumenty zawierające niezbędne informacje do oceny zdolności kredytowej dostępne na stronie www.siepraw.pl w zakładce BIP - Budżet i majątek. 17. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r., - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 1502, z późn. zm.)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
760135.61
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Małopolski Bank Spółdzielczy Centrala
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
605923.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Radomszczańskiego
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 800 000,00 zł
- Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej Powiatu Polickiego, powiatowych jednostek organizacyjnych - w tym Starostwa Powiatowego w Policach
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.