Ogłoszenie nr 500017510-N-2018 z dnia 24-01-2018 r.
Powiat Puck: Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla PCKZiU w Pucku, realizowanego w ramach projektu "Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: "Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego". Zadanie dofinansowane w ramach działania 4.1 z Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629087-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Puck, Krajowy numer identyfikacyjny 19168639000000,
ul. ul. Orzeszkowej
5,
84100
Puck, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 734 202, e-mail
org@starostwo.puck.pl, faks
586 734 191.
Adres strony internetowej (url): http://bip.starostwo.puck.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla PCKZiU w Pucku, realizowanego w ramach projektu "Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZ.272.2.17.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do pracowni Rysunku Technicznego i Pracowni Logistycznej dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku, ul. Kolejowa 7 - sprzętu elektronicznego, oprogramowania oraz zestawu mebli szkolnych, z podziałem na 6 części: Część 1: 1) Sprzedaż i dostawa 16 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem do pracowni logistycznej, 2) Sprzedaż i dostawa 16 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem do pracowni rysunku technicznego, 3) Sprzedaż i dostawa 1 komputera przenośnego, Część 2: 1) Sprzedaż i dostawa Oprogramowania typu WMS w wersji edytowalnej, w tym: a) 21 licencji oprogramowania: 15 licencji na stacje robocze dla uczniów, 5 licencji na terminale bezprzewodowe i 1 licencja dla nauczyciela, b) 5 tablic metalowych o wymiarach 1200 x 900 symulujących magazyny przydzielone do poszczególnych zespołów, c) 5 terminali bezprzewodowych do odczytu kodów kreskowych, 5 zapasowych akumulatorów i 1 dok komunikacyjny oraz 1 poczwórna ładowarka do akumulatorów, d) zestaw "produktów" składowanych w magazynach w postaci różnobarwnych fiszek magnetycznych symulujących palety, opakowania zbiorcze i opakowania jednostkowe, wyposażonych w etykiety z kodami kreskowymi GS1, e) 15 podręczników zawierających zagadnienia teoretyczne, szczegółowy opis postępowania ucznia oraz kilkadziesiąt zadań + wersja elektroniczna, f) 1 podręcznik w wersji dla nauczyciela + wersja elektroniczna, g) prace instalacyjno-wdrożeniowe, konfiguracyjne w zakresie uruchomienia systemu WMS oraz zintegrowania urządzeń automatycznej identyfikacji, h) szkolenie nauczycieli docelowo wyznaczonych do prowadzenia zajęć z zakresu logistyki magazynowej, w laboratorium docelowym (w rzeczywistych warunkach szkolnych) i) roczna gwarancja na działanie systemu. Część 3: 1) Sprzedaż i dostawa zestawu mebli do pracowni logistycznej, w tym: a) 20 stołów uczniowskich, b) 25 krzeseł ISO, c) Biurko nauczyciela, d) 1 krzesło obrotowe 2) Sprzedaż i dostawa zestawu mebli do pracowni rysunku technicznego, w tym: a) 20 ławek szkolnych pojedynczych, b) 25 krzeseł ISO, c) Biurko nauczyciela, d) 1 krzesło obrotowe Część 4: 1) Sprzedaż i dostawa monitora interaktywnego Część 5: 1) Sprzedaż i dostawa drukarki sieciowej A3 (urządzenia wielofunkcyjnego) 2) Sprzedaż i dostawa drukarki laserowej A4 Część 6: 1) Sprzedaż i dostawa zestawu edukacyjnego do rejestracji tagów RFID 2) Sprzedaż i dostawa zestawu edukacyjnego do wydruku etykiety logistycznej 2. Specyfikacja techniczna sprzętu została zawarta w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w SIWZ przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy Pzp złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. 4. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów opisanych w SIWZ, w szczególności w Formularzu Technicznym oferty Specyfikacja Techniczna Sprzętu (Załącznik nr 1 do SIWZ), ze wskazaniem nazwy i pozycji ww. Załączniku Nr 1 do SIWZ, których dotyczy. 5. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 6. Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w w SIWZ, w szczególności w Formularzu Technicznym oferty Specyfikacja Techniczna Sprzętu (Załącznik nr 1 do SIWZ) dopisuje wyrazy "lub równoważne"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30231300-0, 48700000-5, 30232110-8, 30121200-5, 30121300-6, 39160000-1, 80500000-9, 30216000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 1) Sprzedaż i dostawa Oprogramowania typu WMS w wersji edytowalnej. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
200000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "THINK" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
246000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sprzedaż i dostawa zestawu mebli do pracowni logistycznej i pracowni rysunku technicznego. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe "SIBUK" sp. j. Gerard Kubis i Krzysztof Kubis
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12986.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Budowa dwunawowej hali sportowej z dwoma kortami tenisowymi na ul. Lipowej w Pucku, dz. nr 227/6.
- "Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami obejmującymi: Modernizację budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie, z opcją."
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia logopedyczne, z podziałem na 12 części z opcją
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia rehabilitacyjne, z podziałem na 7 części z opcją
- Modernizacja zaplecza portu jachtowego.
- Budowa dwunawowej hali sportowej z dwoma kortami tenisowymi na ul. Lipowej w Pucku, dz. nr 227/6 z podziałem na 2 części.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego do Centralnego Przystanku Historia w budynku Central Point przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-054/2024
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.