To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-24
Ogłoszenie nr 500017504-N-2018 z dnia 24-01-2018 r.
Gmina Somianka: "Dostawa oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka w roku 2018"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633311-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Somianka, Krajowy numer identyfikacyjny 550668090,
ul. Somianka - Parcele
16 B,
07-203
Somianka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
29 741 87 90, e-mail
somianka@somianka.pl, faks
29 741 87 14.
Adres strony internetowej (url): http://www.ugsomianka.bip.org.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.ugsomianka.bip.org.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka w roku 2018"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Kz.272.15.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 95.000,00 litrów oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka, która obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia tj. zbiorników w poszczególnych placówkach oraz wyładunek oleju. Dostawa będzie dokonywana wg potrzeb do budynków: a) Szkoła Podstawowa w Somiance, Somianka 24B, 07-203 Somianka ; b) Szkoła Podstawowa im. gen. bryg. pil. Stanisława Skalskiego w Woli Mystkowskiej, Wola Mystkowska 17, 07-206 Somianka; c) Niepubliczne przedszkole "Słoneczko" z filią w Nowych Wypychach, Nowe Wypychy 14a, 07 - 206 Somianka; d) Urząd Gminy Somianka, Somianka - Parcele 16b, 07 - 203 Somianka; e) Ośrodek Zdrowia w Somiance, Somianka 25b, 07 - 203 Somianka; f) Oczyszczalnia Ścieków Somianka , Somianka - Parcele 13a, 07-203 Somianka. 2) Olej opałowy lekki powinien spełniać wymogi określone polską normą PN-C-96024. 3) Zamawiana łączna ilość oleju stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie i może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia (o 30 %) lub zmniejszenia (o 30 %) wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego określonego w SIWZ w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Zamawiający nie ma wpływu np. niekorzystne warunki atmosferyczne. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 4) Dostawa oleju powinna być realizowana tylko cysternami posiadającymi zalegalizowane układ do pomiaru ilościowego oleju opałowego lekkiego oraz inne urządzenia niezbędne do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiorników. 5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą aktualne świadectwo jakości potwierdzające, że dostarczony olej spełnia wymagane normą parametry oraz aktualną legalizację przepływomierza zamontowanego na samochodzie świadczącym dostawę potwierdzoną przez Urząd Miar. 6) W razie stwierdzenia wad dotyczących jakości dostarczonego oleju, zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemna reklamację. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 7 dni licząc od daty jej otrzymania i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozpatrzeniu. 7) Uznanie reklamacji dotyczącej jakości oleju następować będzie na koszt własny Wykonawcy poprzez usuniecie wadliwej dostawy w terminie 7 dni od daty uznania reklamacji. 8) Dostawa oleju będzie się odbywała na podstawie każdorazowego zgłoszenia telefonicznego, pisemnego, faksem lub mailem przez Zamawiającego i będzie realizowana wraz z transportem i rozładunkiem na koszt Wykonawcy. 9) Odbiór oleju odbywał się będzie przez osobę reprezentującą Zamawiającego, zgodnie z odczytem urządzeń pomiarowych posiadających aktualną legalizację, zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy. 10) Termin realizacji każdego zamówienia od momentu zgłoszenia nie może być dłuższy niż 24 godziny. Dostawy odbywać się będą w godz. 8.00 - 15.00 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza realizację dostawy w soboty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
214715.45
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Benzol Sp z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
264100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SOMIANKA
- Dostawa samochodu 9 osobowego (osobowo-dostawczego) z możliwością przewozu ładunków do OSSW w Popowie Oddział Zamiejscowy w Kikitach
- "Adaptacja pomieszczeń budynku na centrum integracyjne w miejscowości Stary Mystkówiec"
więcej: przetargi SOMIANKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego na teren Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole przeznaczonego na ogrzewanie pomieszczeń biurowych i domu przedpogrzebowego oraz do wykonywania kremacji.
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do trzech kotłowni Instytutu Biologii Ssaków PAN w Białowieży
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa oleju opałowego dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przasnyszu
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.