To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-24
Ogłoszenie nr 500017402-N-2017 z dnia 24-08-2017 r.
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" w Koszalinie: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Pomorskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Pomerania w Koszalinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541347-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500002779-N-2017ww
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 22115305000000,
ul. ul. Strefowa
15,
75-124
Koszalin, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
94 3470638, e-mail
Biuro@igb-pomerania.pl, faks
94 3425102.
Adres strony internetowej (url): www.pigbzamowieniapubliczne.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Pomorskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Pomerania w Koszalinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/20/Cz/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilościowych (zwiększyć ilość jednego z produktów kosztem innego) zamawianych artykułów pod warunkiem nie przekroczenia wartości umowy. Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w SIWZ określił w załączniku nr 5 do SIWZ maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie wykazuje, iż minimalny zakup przedmiotu zamówienia przez zamawiającego wyniesie 60% maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia w każdej części. Niewykonanie przez zamawiającego umowy w zakresie ponad 60% maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia w każdej części nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Okres ważności oferowanych produktów wynosić będzie minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent, norma lub użyto oznaczeń, parametrów wskazujących na konkretnego producenta, zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających produkty równoważne Przez produkty równoważne zamawiający rozumie takie, które mają cechy techniczne, jakościowe lub funkcjonalne i użytkowe te same jak te, które zawiera opis przedmiotu zamówienia lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Asortyment równoważny winien posiadać cechy odpowiadające cechom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Potwierdzone to powinno być odpowiednimi dokumentami, które należy dołączyć do oferty: ( np. :oferty katalogowe wraz z opisem, karty katalogowe itp. na podstawie których Zamawiający będzie mógł jednoznacznie określić iż oferowany asortyment równoważny spełnia parametry przez niego opisane).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 31900000-7
Dodatkowe kody CPV: 31900000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby PIGB Pomerania z siedzibą w Koszalinie z dostawą do oddziału w Czarnem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
68075.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Optim Piotr Krupka
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65112,50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby PIGB Pomerania z siedzibą w Koszalinie z dostawą do Koszalina,do Filii w Gileniowie i OKW w Ustce |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
60775.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykulów biurowych na potrzeby PIGB Pomerania z siedzibą w Koszalinie z dostawą do oddziału w Czerwonym Borze,Kamińsku i zakładu w Białymstokuu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52696.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Optim Piotr Krupka
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
62043,27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz wyświetlaczy czasu na drogach i ulicach administrowanych przez Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie.
- Zakup i sukcesywna dostawa leków dla Działu Farmacji Szpitalnej SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Przebudowa lokali mieszkalnych nr 7 i 9 wraz z przebudową instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 23 w Koszalinie
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- "Zakup wraz z montażem wiat przystankowych - Zielone przystanki w Koszalinie"
- 3.2024 Rozbiórka stropu budynku usługowego po byłej Komendzie Powiatowej Policji w Świdwinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.