eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Wojska Polskiego w Polkowicach (budynku nr 2)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-23

Ogłoszenie nr 500017199-N-2018 z dnia 23-01-2018 r.

Gmina Polkowice: Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Wojska Polskiego w Polkowicach (budynku nr 2)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627733-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Polkowice, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek 1, 59100 Polkowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 076 84 74 121, e-mail zp@ug.polkowice.pl, faks 076 72 46 780.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.ug.polkowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Wojska Polskiego w Polkowicach (budynku nr 2)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.108.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: a) budowa wielorodzinnego budynku z mieszkaniami komunalnymi wraz z: ? instalacjami wewnętrznymi: elektrycznymi, teletechnicznymi, gazowymi, c.o., wod. - kan., ? przyłączami wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wewnętrznymi instalacjami zasilającymi w energię elektryczna i gaz, ? zagospodarowaniem terenu: rozbudową parkingu, nawierzchnią utwardzoną patio, dojściami do klatek schodowych, trawnikami i nasadzeniami b) objęcie wykonanych robót, dostarczonych i zamontowanych urządzeń gwarancją jakości oraz zapewnienie w czasie jej obowiązywania przeglądów serwisowych (gwarancyjnych). 2. Parametry charakteryzujące przedmiot zamówienia: a) Liczba kondygnacji budynku: 4 (bez podpiwniczenia) b) Powierzchnia zabudowy budynku: 836,07m2 c) Powierzchnia całkowita budynku: 3 054,87 m2 d) Kubatura budynku: 9 983m3 e) Liczba lokali mieszkalnych: 49 (8 mieszkań jednopokojowych i 41 dwupokojowych) f) Nawierzchnie utwardzone z odwodnieniem (patio, chodniki , rozbudowany parking): 1471 m2 g) Instalacja c.o. i cwu - z kotłowni gazowej o mocy 135kW i naczyniem wzbiorczym o poj. 80dm3/6,0 bar h) Wewnętrzna instalacja gazowa z kuchenkami gazowymi w każdym mieszkaniu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został określony w dokumentach inwestycji, które składają się z: a) SIWZ b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych: ? ST - Specyfikacji Technicznej - wymaganiach ogólne dla wszystkich branż (zwanej dalej ST) ? SST - Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (zwanych dalej SST) dla poszczególnych branż: ? ogólnobudowlanej (SST10), ? instalacji sanitarnych (SST11), ? instalacji elektrycznych (SST12), ? drogowej - zagospodarowania terenu (SST13). c) Opisów pozycji przedmiarów robót: ? Przedmiaru nr 1- roboty budowlane, ? Przedmiaru nr 2 - zagospodarowanie terenu. ? Przedmiaru nr 3 - instalacje elektryczne wewnętrzne ? Przedmiaru nr 4 - instalacje elektryczne zewnętrzne ? Przedmiaru nr 5 - instalacje sanitarne wewnętrzne ? Przedmiaru nr 6 - instalacje sanitarne zewnętrzne - przyłącza ? Przedmiaru nr 7 - instalacje sanitarne wewnętrzne - kotłownia, d) Dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektowe "ATD Architekci" s.c., ul. Oleśnicka 15B, 50 - 320 Wrocław składająca się z opracowań wymienionych w załączniku nr 1 do projektu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45400000-1, 45330000-9, 45331100-7, 45333000-0, 45310000-3, 45233120-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11572713.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "MAXBUD" ABJ Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@maxbudabj.pl
Adres pocztowy: ul. Bystrzycka 89
Kod pocztowy: 54-215
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8879405.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8879405.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8939000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.