eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Roboty budowlane pn.1. Przebudowa wraz z technologią pomieszczeń Oddziału Dermatologicznego na Oddział Kardiologii Inwazyjnej oraz 2. Przebudowa wraz z technologią pomieszczeń administracyjnych na Oddział Rehabilitacji Kardiologicznej - w ramach zadania nr 3 - Roboty budowlane - w ramach projektu pn. "Koordynowana opieka kardiologiczna w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Ojca Pio w Przemyślu´´, realizowany w ramach Priorytetu VI Spójność przestrzenna i społeczna Działanie 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, poddziałanie 6.2.1 Infrastruktura ochrony zdrowia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa.



Ogłoszenie z dnia 2018-01-23

Ogłoszenie nr 500016906-N-2018 z dnia 23-01-2018 r.

Przemyśl: Roboty budowlane pn.: 1. Przebudowa wraz z technologią pomieszczeń Oddziału Dermatologicznego na Oddział Kardiologii Inwazyjnej oraz 2. Przebudowa wraz z technologią pomieszczeń administracyjnych na Oddział Rehabilitacji Kardiologicznej - w ramach zadania nr 3 - Roboty budowlane - w ramach projektu pn. "Koordynowana opieka kardiologiczna w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Ojca Pio w Przemyślu´´, realizowany w ramach Priorytetu VI Spójność przestrzenna i społeczna Działanie 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, poddziałanie 6.2.1 Infrastruktura ochrony zdrowia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Koordynowana opieka kardiologiczna w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Ojca Pio w Przemyślu´´, realizowany w ramach Priorytetu VI Spójność przestrzenna i społeczna Działanie 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, poddziałanie 6.2.1 Infrastruktura ochrony zdrowia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576894-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500026297-N-2017 ; 500029185-N-2017 ; 500030669-N-2017 ; 500032704-N-2017.

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500050684-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu, Krajowy numer identyfikacyjny 31468400000, ul. ul. Monte Cassino 18, 37700 Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 775 065, e-mail dzp@wszp.pl, faks 166 775 064.
Adres strony internetowej (url): www.wszp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane pn.: 1. Przebudowa wraz z technologią pomieszczeń Oddziału Dermatologicznego na Oddział Kardiologii Inwazyjnej oraz 2. Przebudowa wraz z technologią pomieszczeń administracyjnych na Oddział Rehabilitacji Kardiologicznej - w ramach zadania nr 3 - Roboty budowlane - w ramach projektu pn. "Koordynowana opieka kardiologiczna w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Ojca Pio w Przemyślu´´, realizowany w ramach Priorytetu VI Spójność przestrzenna i społeczna Działanie 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, poddziałanie 6.2.1 Infrastruktura ochrony zdrowia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZP/32/PN/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonania zadania w ramach dwóch etapów pod nazwą - odpowiednio, jn. 1.1. Przebudowa wraz z technologią pomieszczeń Oddziału Dermatologicznego na Oddział Kardiologii Inwazyjnej - jako etap I (pierwszy) umowy, zwany dalej ,,I. KARDIOLOGIA INWAZYJNA´´; oraz 1.2. Przebudowa wraz z technologią pomieszczeń administracyjnych na Oddział Rehabilitacji Kardiologicznej - jako etap II (drugi) umowy, zwany dalej ,,II. REHABILITACJA KARDIOLOGICZNA´´ - w ramach zadania nr 3 - Roboty budowlane - w ramach projektu pn. "Koordynowana opieka kardiologiczna w Wojewódzkim Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu´´,realizowany w ramach Priorytetu VI Spójność przestrzenna i społeczna Działanie 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, poddziałanie 6.2.1 Infrastruktura ochrony zdrowia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa. 1) Zakres rzeczowy robót określony jest dokumentami związanymi z opisem przedmiotu zamówienia o nazwie kolejno: Załącznik nr I - Kosztorys inwestorski / 8 szt. (tzw. ślepy) ; Załącznik nr II - Dokumenty związane z opisem przedmiotu zamówienia: streszczenie opisu przedmiotu zamówienia / odpowiednio ETAP: I i II oraz dokumentacja budowlana o nazwie dla I etapu przedmiotu umowy: 1. Branża budowlana; 2. Branża elektryczna ; 3. Branża sanitarna ; 4. Branża sanitarna - gazy medyczne, a dla II etapu umowy dokumentacja budowlana o nazwie: 1. Branża budowlana ; 2. Branża elektryczna ; 3. Branża sanitarna ; 4. Gazy medyczne. Załączniki jw. zawierają w treści również kpl dokumentację projektową i specyfikację techniczną określającą zakres przedmiotowy zamówienia publicznego.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45311000-3,

45330000-9,

45300000-0,

45314320-0,

45331000-6,

45331210-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od: 11.10.2017r. do 30.06.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 1 kpl / II etapy - Roboty budowlane pn.: I. Przebudowa wraz z technologią pomieszczeń Oddziału Dermatologicznego na Oddział Kardiologii Inwazyjnej oraz II. Przebudowa wraz z technologią pomieszczeń administracyjnych na Oddział Rehabilitacji Kardiologicznej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/10/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Usługowo-Produkcyjny, MONTEL-BR s.c. oraz Teresa Witek prowadząca działalność pn. Teresa Witek ZAKŁAD USŁUGOWY, waldekx@o2.pl, ul. Kochanowskiego 82, 37-700, Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3561479.11 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/01/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wykonanie robót dodatkowych - określonych w kosztorysie ofertowym, tj.: ZABUDOWA SUFITÓW - wg załącznika nr 1 do aneksu umowy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonanie robót dodatkowych niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego wg umowy z dnia: 11.10.2017r. Zasadność wykonania robót dodatkowych opisana w protokole z udziałem przedstawicieli następujących stron: zamawiającego, wykonawcy i inspektora nadzoru budowlanego. Zakres i uzasadnienie konieczności wykonania robót, wg protokołu, treść jn.: - Stwierdzono, że w każdym pomieszczeniu przy wykonywaniu robót rozbiórkowych oraz prowadzenia instalacji elektrycznej tynki na sufitach same odpadły na powierzchni powyżej 30%. Ponadto stropy wykazują odchyłki od poziomu do 5 cm. Należy skuć odparzone tyki, a następnie w celu wyrównania powierzchni stropów wykonać okładzinę z płyt gipsowo - kartonowych na ruszcie metalowym.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość dodatkowych robót: 20671,80 zł [brutto] - oprócz pierwotnej wartości umowy podanej w sekcji IV.3.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.