eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › Budowa oraz modernizacja budynków gospodarczych w osadzie Leśnictwa Pszczółczyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-22

Ogłoszenie nr 500016579-N-2017 z dnia 22-08-2017 r.

Nadleśnictwo Szubin: Budowa oraz modernizacja budynków gospodarczych w osadzie Leśnictwa Pszczółczyn

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551177-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Szubin, Krajowy numer identyfikacyjny 9055076200000, ul. Szubin Wieś 52, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3910310, e-mail szubin@torun.lasy.gov.pl, faks 523 910 337.
Adres strony internetowej (url): www.szubin.torun.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa oraz modernizacja budynków gospodarczych w osadzie Leśnictwa Pszczółczyn

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z objęciem funkcji kierownika budowy, polegających na budowie i modernizacji budynków gospodarczych w siedzibie Leśnictwa Pszczółczyn, w tym budowie budynku gospodarczo-garażowego z wiatą, remoncie budynku gospodarczego, rozbiórce czterech budynków gospodarczych, wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu (utwardzenie terenu kostką brukową, wymiana ogrodzenia wraz z bramami). Ogólny zakres robót obejmuje: I. Budowa budynku gospodarczo-garażowego z wiatą: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku gospodarczo-garażowego wolnostojącego z przylegającą do bocznej ściany wiatą drewnianą. Budynek parterowy, niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej z gazobetonu, ściany grubości 24 cm na ławach fundamentowych oraz ścianach fundamentowych z bloczków betonowych. Nadproża żelbetowe z belek prefabrykowanych, wieniec żelbetowy monolityczny. Posadzka w budynku murowanym betonowa, pod wiatą z kostki betonowej. Tynki wewnętrzne cementowo-wapienne malowane farbami emulsyjnymi. Stolarka okienna z PCV, drzwi zewnętrzne aluminiowe, wewnętrzne stalowe. Bramy garażowe segmentowe uchylne z napędem elektrycznym. Tynki zewnętrzne cementowo-wapienne oraz mineralne cienkowarstwowe malowane farbami silikonowymi. Dach dwuspadowy z prefabrykowanych wiązarów drewnianych o pochyleniu połaci dachowych 250 Sufit powieszany do konstrukcji dachu z blachy trapezowej T12. Pokrycie dachu z blachodachówki, orynnowanie oraz obróbki blacharskie z blachy powlekanej Wiata konstrukcji szkieletowej drewnianej, słupy drewniane posadowione na stopach betonowych. Ściany z trzech stron poszyte deskami. Dach dwuspadowy z prefabrykowanych wiązarów drewnianych o pochyleniu połaci dachowych 250 Pokrycie dachu z blachodachówki, orynnowanie oraz obróbki blacharskie z blachy powlekanej. Ściany Budynek wyposażony w instalację elektryczną. Zasilanie z istniejącej tablicy zalicznikowej. Budynek gospodarczo-garażowy składa się z garażu dwustanowiskowego, dwóch pomieszczeń gospodarczych oraz wiaty drewnianej. Powierzchnia użytkowa części murowanej budynku wynosi 78,60m2, powierzchnia zabudowy 91,20m2, kubatura 347,50m3, powierzchnia użytkowa wiaty 33,98m2, powierzchnia zabudowy wiaty 34,86m2, kubatura 105,80m3. II. Remont budynku gospodarczego nr inw. 108/259 - budynek murowany, parterowy, kryty papą, pow. zabudowy 60,58m2, powierzchnia użytkowa 47,16 kubatura 179,69m3. ? wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę, ? wymiana orynnowania oraz obróbek blacharskich, ? uzupełnienie tynków ścian zewnętrznych, malowanie elewacji farbą silikonowa, ? wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej (PCV oraz aluminium), ? uzupełnienie tynków wewnętrznych oraz malowanie farbami emulsyjnymi III. Zagospodarowanie terenu: ? utwardzenie kostką betonową chodników, opasek przy budynkach, podjazdów oraz drogi wewnętrznej, ? utwardzenie placu przy budynku gospodarczym kruszywem łamanym, ? demontaż fragmentu ogrodzenia z siatki oraz przęseł drewnianych, ? montaż ogrodzenia systemowego z paneli stalowych na prefabrykowanym cokole, ? montaż bramy wjazdowych z napędem elektrycznym oraz furtek. IV. Rozbiórka budynków gospodarczych: ? stodoła drewniana nr inw. 108/259 konstrukcji drewnianej, szkieletowej, ściany poszyte deskami, dach konstrukcji drewnianej, kryty płytami azbestowo-cementowymi, posadzka na gruncie (klepisko). Powierzchnia użytkowa 58,03m2, pow. zabudowy 61,22m2, kubatura 296,31m3, ? budynek gospodarczy nr inw. 108/795 murowany z pustaków żużlobetonowych, dach drewniany, kryty papą. Powierzchnia użytkowa 14,03m2, pow. zabudowy 18,10m2, kubatura 36,56m3 ? szopa drewniana nr inw. 108/796 konstrukcji drewnianej, szkieletowej, ściany poszyte deskami, dach konstrukcji drewnianej, kryty papą, posadzka na gruncie (klepisko). Powierzchnia użytkowa 41,06m2, pow. zabudowy 41,75m2, kubatura 100,41m3, ? budynek gospodarczo-garażowy nr inw. 108/341 - budynek składający się z dwóch części - część gospodarcza murowana, parterowa z poddaszem użytkowym, dach konstrukcji drewnianej, kryty płytami azbestowo-cementowymi. Część garażowa to budynek parterowy, dach jednospadowy, kryty płytami azbestowo-cementowymi. Powierzchnia użytkowa 59,57m2, pow. zabudowy 71,50m2, kubatura 227,28m3. Prace przy usuwaniu wyrobów zawierających azbest należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 nr 216, poz. 1824) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U z 2004 Nr 71 poz. 649). Podmiot gospodarczy świadczący usługi polegające na transporcie odpadów obowiązany jest posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, oraz decyzję zatwierdzająca program gospodarki odpadami. Wykonawca winien zapewnić deponowanie odpadów na legalnym składowisku uprawnionym do przyjęcia odpadów zawierających azbest. Udokumentowanie utylizacji nastąpi na podstawie karty przekazania odpadów na legalne składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest. Miejsce wykonywania robót: Pszczółczyn 38, 89-210 Łabiszyn, działka ewidencyjna nr 3099/7 obręb ewidencyjny Obórznia, gmina Łabiszyn , Powiat Żnin, Województwo Kujawsko-Pomorskie. 2. Szczegółowy zakres i technologia robót określona jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Roboty związane z budową budynku gospodarczo-garażowego zostaną wykonane na podstawie decyzji pozwolenia na budowę, pozostałe roboty zostaną wykonane na podstawie zgłoszenia wykonania robót nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę. Pełnienie funkcji kierownika budowy ze strony Wykonawcy wymagane będzie dla całego zakresu robót objętego pozwoleniem na budowę. 4. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45211300-2 Roboty budowlane w zakresie budowy domów 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych projektowanym i opisywanym. Materiały określone w dokumentacji projektowej określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. W przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne , Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania Zamawiającego. Wykonawca chcąc zaproponować w swojej ofercie inne w stosunku do określonych przez Zamawiającego, rozwiązanie równoważne, może je opisać w odpowiedniej pozycji swojego kosztorysu ofertowego, a do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne, umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, jakościowych i użytkowych. 6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie dowolnego zakresu zamówienia podwykonawcy. c) Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są znane. d) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w wzorze umowy, stanowiącej zał. nr 8 do SIWZ. 7. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa wart. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących zamówienie: a) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu, że osoby wykonujące te czynności będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przy czym wykonanie tego zobowiązania ("Obowiązek Zatrudnienia") może nastąpić również poprzez zatrudnienie tych osób przez podwykonawców. Wykonawca lub podwykonawca skieruje do wykonania zamówienia wyżej wymienione osoby zatrudnione na okres obejmujący realizację zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. b) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Czynności związane z wykonaniem robót opisanych w dokumentacji projektowej wykonywane przez robotników budowlanych z wyłączeniem kierownika budowy oraz pracowników wykonujących roboty z branży elektrycznej a także roboty związane z zagospodarowaniem terenu (prace brukarskie, montaż ogrodzenia). c) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: Przed rozpoczęciem realizacji czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, Wykonawca, pod rygorem niedopuszczenia do pracy, przedłoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy Obowiązek Zatrudnienia (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. W przypadku zmiany składu osobowego Personelu Wykonawcy realizującego czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, Wykonawca zobowiązany będzie udokumentować zatrudnienie ww. osób na podstawie umowę o pracę w analogiczny sposób. d) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Za każdy przypadek naruszenia przez Wykonawcę Obowiązku Zatrudnienia - Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3.000 zł.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45211300-2, 45111300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 269087.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Budowlana Jolanta Broda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zielonowo 1
Kod pocztowy: 89-200
Miejscowość: Szubin
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 324550.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 324550.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 324550.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.